X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מונטריי דיזיין סיסטמס
▪  ▪  ▪

חברת מונטריי דיזיין סיסטמס מקליפורניה, העוסקת בכלי תוכנה לתכנון שבבים אלקטרוניים, חתמה במהלך השנה החולפת בישראל עסקות במיליוני דולרים. בין לקוחותיה החדשים של מונטריי חברות אלקטרוניקה מובילות בתחומן, כגון צורן, טרה צ'יפ ו-FCD, שאימצו את כלי התכנון המתקדמים של החברה. כלים אלה מייעלים באופן משמעותי את תהליך תכנון השבבים ומקצרים באופן דרמטי את הזמן בין תכנון השבב לייצורו.
"אימוץ כלי תוכנה לתכנון שבבים אלקטרוניים הוא תהליך משמעותי ביותר עבור חברות העוסקות בפיתוח שבבים" אמר שלמה גרדמן, מנכ"ל מונטריי דיזיין סיסטמס ישראל: "איכות כלי התכנון משפיעה בצורה קריטית על איכות מוצרי החברה; כלים אלה מהווים את הבסיס לפיתוח הנמשך שנים ומדובר בקשר מחייב ובהוצאה משמעותית עבור החברה. אנו גאים כי תוך כמה חודשי פעילות בישראל זכינו באמונן של חברות מובילות כמו צורן, טרה צ'יפ ו-FCD".
לקוחות אלה ישתתפו בכנס שעורכת מונטריי ישראל ויספרו על נסיונם עם כלי התכנון של החברה. בכנס יוצגו לראשונה בישראל הפיתוחים החדשים של חברת מונטריי בתחום כלי התכנון המתקדמים לתכנון שבבים אלקטרוניים. הכנס יתקיים ביום ה' ה-23 במאי במלון דן אכדיה בהרצליה, ומיועד למהנדסים ולמנהלי VLSI המעורבים בתכנון ובפיתוח שבבים מתקדמים.
מונטריי דיזיין סיסטמס (Monterey Design Systems) מפתחת, משווקת ומספקת תוכנות לתכנון פיזי מתקדם של שבבים. תוכנות אלה משפרות את התפוקה ומסייעות לחדשנות בשוק המוליכים למחצה.
מוצרי החברה נחשבים למתקדמים בתחומם, ונבחרו על-ידי רבים ממתכנני השבבים הגדולים בעולם. לחברה 15 סניפים ברחבי העולם ובין לקוחותיה חברות כמו אינטל, קנון, פוג'יטסו, אינפיניון, LSI LOGIC, NEC וטקסס אינסטרומנטס. מונטריי תומכת בכל הסטנדרטים של תעשיית השבבים ומספקת פתרון שלם משלב התכנון הפונקציונלי של השבב ועד הירידה ליצור. החברה פעילה בישראל משנת 2001.
משפחת כלי התכנון של מונטריי כוללת את: IC WIZARD - כלי FLOOR PLANNING הנחשב למתקדם בעולם, SONAR - כלי האנליזה הראשון לתכנון שבבים, ו-DOLPHIN - הכלי השלם והמהיר לביצוע תכנון פיזי מלא של שבב כלשהו. כלים אלה משלבים מהירות ודיוק בתכנון שלא היו ניתנים להשגה עד כה באמצעות כלים אחרים. פתרונות אלה מאפשרים למהנדסי השבבים להתמודד בהצלחה עם תכנונים מורכבים של שבבים בעלי מליוני טרנזיסטורים בטכנולוגיות של 0.15,0.13 מיקרון ומטה.

תאריך:  14/05/2002   |   עודכן:  14/05/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il