X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם orange
▪  ▪  ▪

orange מכריזה על מבצע Satisfaction Guarantee - התנסות במכשיר בלקברי עם כתיבה בעברית, ללא התחיבות.
הגרסה החדשה של העברית שהושקה בשיתוף עם חברת אונסט, מאפשרת לראשונה בעולם כתיבה בעברית, מענה וכתיבה של הודעות מייל, הוספת אנשי קשר ופגישות ביומן, תוך שימוש במקלדת וירטואלית בעברית המופיעה על גבי המסך.
איריס בק, סמנכ"ל השיווק והתוכן של orange מסרה, כי ההשקעה בפיתוח יכולת הכתיבה בעברית במכשיר באה בעקבות הצלחת השקת שירות ה- BlackBerry בקרב לקוחותיה העסקיים הגדולים של orange, ומדגימה את הצורך בפיתוח פתרונות מתקדמים לשוק העסקי, תחת פעילות orange בשוק העסקי - "חושבים עסקים, חושבים אחרת". בק מסרה, כי הניסיון עם לקוחות BlackBerry בארץ ובעולם מראה כי לקוח המתנסה בשירות, מוצא אותו חיוני וללא תחליף ולכן יצאה orange במבצע ה-Satisfaction Guarantee המאפשר ללקוחות להתנסות בשירות ולעמוד על תכונותיו, ללא התחיבות.
orange השיקה את שירות ה-BlackBerry באפריל, מאז הרחיבה בהדרגה את התמיכה בעברית, והשירות הנוכחי כולל תמיכה בעברית בפונקציות הבאות:
- קריאה וכתיבה של הודעות דוא"ל ו-sms
- קריאת קבצים מצורפים בעברית
- קריאה והוספת פרטי פגישה ביומן
- קריאה ברשימת אנשי הקשר והוספת פרטי איש קשר ספציפי
מתוך ביטחון מוחלט במוצר, orange מציעה כעת מבצע, במסגרתו יוכלו לקוחות עסקיים להתנסות, למשך מספר שבועות, בשירותי מכשירי ה-BlackBerry, וזאת ללא התחייבות. בתום התקופה הלקוח יוכל לבחור לרכוש את המכשירים והמערכת ולשלם עבור השימוש בכל התקופה או להחזירם ללא תשלום.
התמיכה בעברית הינה פיתוח של חברת אונסט טכנולוגיה בע"מ,ומתבססת על האפליקציות המקוריות של ה-BlackBerry, מהן נהנים מליוני משתמשים ברחבי העולם.
שיתוף הפעולה הפורה בין orange ואונסט מאפשר למנויי ה- BlackBerry של orange ליהנות מחבילת שירותים נוספים ללא תוספת תשלום. חבילת שירותים זו כוללת:
· בדיקת איות - אפשרות ביצוע איות על מיילים טרם שליחתם
· גישה למסמכים - גישה מאובטחת אל הרשת הארגונית וביצוע פעולות קריאה, הדפסה או שליחה של מסמכים, בהתאם להרשאות הגישה של המשתמש
· הדפסת מסמכים במדפסות ארגוניות - אפשרות הדפסת מיילים וקבצים מצורפים ישירות מהמכשיר למדפסת ארגונית
· הגדרת התראות על הודעות נכנסות - הגדרה וסימון של מיילים או הודעות SMS כך שתינתן התראה שונה על הודעות נכנסות, לפי מאפיין מסוים שנקבע (לדוגמא - התראה מסוימת להודעות המתקבלות משולח ספציפי, או התראה אחרת על הודעות הכוללות תוכן מסוים).

תאריך:  04/09/2005   |   עודכן:  04/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il