בזק השיקה סידרה בת 3 כרטיסי טלכרט המייצגת את ספינות חיל היום: דבור, סטי"ל וצוללת. בסה"כ הונפקו כ 600,000 כרטיסים.
בזק ממשיכה במסורת שהחילה כבר בשנות התשעים, להפיק כרטיסי טלכרט המציגים נושאים חברתיים, תרבותיים בעלי פן שונה. כך הונפקו כרטיסים בנושאי ציפורים נודדות, גיבורי תרבות, מקומות מיוחדים בישראל, אישים מובילים מעולם היהדות, גם הספורט לא נפקד מקומו, וקבוצות כוכבי הליגה זוכות גם הן לכרטיסי טלכרט משלהן.
מנהל אגף שיווק בבזק, אלדד כהן, אמר כי על אף חדירת הטלפונים הניידים, עדיין קיים ביקוש רב לשיחות באמצעות הטלפונים הציבוריים ולכרטיסי טלכרט.
סידרת הכרטיסים הנוכחית, היא לציון התרומה הרבה של חיל הים בשמירה על חופי הארץ.
בטקס השקת כרטיסי הטלכרט השווה ראש מספן כוח אדם, אל"מ עידו שבח, בין בזק לחיל הים ואמר: "אתם מתרחבים בתחום התקשורת ופותחים נתיבים חדשים, ואנחנו פותחים מרחבים ומגדילים את המעטפת של מדינת ישראל". יו"ר עמותת חיל הים אל"מ (מיל.) זאב ינובסקי אמר שבחיל הים, כמו בבזק, "אין עתיד בלי העבר וההווה", וקרא לבזק להנפיק טלכרט רביעי בסדרה כדי להשלים את החלק החסר בפאזל - שייטת 13 (הקומנדו הימי). אל"מ ינובסקי הביע תקווה למיזמים משותפים נוספים, ומנהל אגף השיווק בבזק אלדד כהן הבטיח להרים את הכפפה. "התחברנו מאד למורשת של חיל הים, ונשמח להמשך קיום שיתופי פעולה דומים", אמר.