חברת הדיה, המתמחה בפרסום בנקודות מכירה, העלתה בימים אלו את קמפיין שילוט ראש השנה בכל סניפי רשת סופר-פארם.
כל סניפי סופר-פארם קושטו בתפוחים תלת-מימדיים בגדלים שונים בצבעים בולטים בשילוב של כרזות המברכות את לקוחות הרשת בברכת שנה טובה, שנה של בריאות, שנה של יופי וכו'.
משנה מנכ"ל הדיה, שירלי בן מרדכי, אמרה כי עיצוב וקישוט סניפי סופר-פארם לקראת ראש השנה נעשה מתוך כוונה ליצור נראות מרחוק ובולטות המזמינה את הלקוחות להיכנס פנימה "כחברת פרסום המתמחה בפרסום בנקודות מכירה, אנו דואגים להביא בשורות וחדשנויות בתחום מהארץ ומהעולם." אמרה שירלי בן מרדכי: "כדי לשמור על סודיות וייחודיות עבור רשת סופר-פארם ייצרנו את התפוחים התלת-מימדיים בדנמרק, במפעל אותו אנו מיצגים, אשר מתמחה בין היתר בטכנולוגיה ייחודית זו".
בעקבות הקמפיין המרשים בסופר-פארם הגיעו להדיה פניות מגורמים רבים בשוק, כגון: בתי-חולים, מרכזי קניות ורשתות שיווק נוספות, לשלב את המוצרים הייחודים והמיוחדים.
שירלי בן מרדכי אמרה: "כי קיימים מוצרים נוספים באפליקציות שונות ממוצרים אלה וניתן לייצור מוצרים "custom made" בהתאם לקו פרסומי נדרש.
חברת הדיה בע"מ בבעלות עופר גל (50%) וחברת מקסימדיה (50%) מייצרת ומפתחת מגוון פתרונות שיווקים לנקודות המכירה.
הדיה הינה החברה המובילה בישראל בתחום הפרסום בנקודות מכירה ועובדת עם המשווקים המובילים בישראל - בניהם רשתות השיווק הגדולות, יצרני מזון, חברות הדלק, רשתות הפארם, בנקים, חברות סלולאר ועוד...