סנדרה רינגלר, הידועה בכינויה הסטייליסטית של המדינה, מהפיגורות הבולטות בעולם האופנה הישראלי, נבחרה לשמש כפרזנטורית של רשת נעלי "קליגולה" והיא אשר תוביל את הקטלוג והקמפיין של החברה אשר יעלו במהלך העונה. זו הפעם הראשונה שסנדרה רינגלר תככב בקמפיין אופנה.
בעונות קודמות הובילו את קמפיין החברה יעל בן דב, אביטל דיקר, שירי בן ארי, אורלי לוי, טל מן ורות גונזלס ועוד.
במקביל החליטה חברת "קליגולה" להעביר את תקציב הפרסום שלה, שעד כה נוהל עצמאית, למחלקת הבוטיק בניהולה של אורנה נדב במשרד הפרסום מק'אן אריקסון. התקציב עומד על כ 250,000$.
גרשון ברושי, מנכ"ל ובעלי "קליגולה": "קליגולה חיפשה פנים לא שגרתיות, שייצגו את ערכי המותג על כל היבטיו: נשיות, מובילות אופנתית, סקסיות, יצירתיות, מהימנות ואיכות. סנדרה רינגלר היא אישה המגלמת את כל אלה ואנו מאמינים בה. במקביל החלטתנו להפקיד את תקציב הפרסום שלנו בידי מחלקת הבוטיק של מק'אן אריקסון, אותה מצאנו המתאימה ביותר לצרכי חברת קליגולה, המקפידה לפעול בסטנדרטים הגבוהים ביותר בשוק"
"קליגולה" הינה רשת אופנת נעלי נשים כחול לבן. החברה בבעלות גרשון ברושי, הוקמה בשנת 1980 כחברה יצרנית ובשנת 1993 נכנסה לתחום הקמעונאי.
כיום מחזיקה החברה במפעל לייצור נעלי נשים הממוקם בתל אביב ומעסיק למעלה מ- 150 עובדים ישראלים ו-14 סניפי רשת ברחבי הארץ. בנוסף, משווקת החברה את נעליה לכ-50 -נקודות מכירה נוספות ברחבי הארץ.