חברת "הנקל סוד", המובילה בישראל בתחום הדטרגנטים, עולה בקמפיין טלוויזיוני חדש לטבליות המדיח Somat 5"" בהיקף של כ-2 מיליון שקלים. על הקמפיין, אשר יימשך כחודש ימים, אחראי משרד הפרסום "גיתם BBDO" ומשרד המדיה יהושע TBWA.
את הקמפיין מלווה הסיסמא "Somat - מבריק כמה שזה נקי" והוא יכלול סרטון פרסומת בערוצים 2, 10 ו- 24 באורך של 11 שניות. בקמפיין מוצגות שלוש גרסאות של קריינות הבנויות משאלה ותשובה המדגישה את שם המותג Somat באמצעות משחק מילים: "הכלים שברו אותך? So mat ! - Somat 5 טבליות למדיח הכלים, 5 פעולות בטבליה אחת" ; "הלכלוך מוציא אותך מהכלים? So mat ! - Somat 5 טבליות למדיח כלים..."; "יותר מדי כוסות יין לערב אחד? - So mat ! Somat 5 ......".
טבליות ""Somat 5 החדשות כוללות 5 פעולות בטבלייה אחת: ניקיון, הברקה, פעולת מלח, הגנה לכלי זכוכית והמרכיב החדש ל"Somat" - ברק לסכו"ם ולכלי נירוסטה.
קטגוריית החומרים למדיח הינה הרביעית בגודלה בתחום הדטרגנטים בישראל ומגלגלת כ-87 מיליון שקלים בשנה. סגמנט הטבליות הינו הגדול ביותר בתחום החומרים למדיח ומהווה מעל 50% מכלל הקטגוריה. בשלושת החודשים הראשונים להשקת טבליות ""Somat 5, השיג המותג "Somat" נתח שוק כספי של 9.2% (אי.סי. נילסן 8-10/05).
חברת "הנקל סוד", הנמצאת בבעלות מלאה של קונצרן "הנקל", עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק דטרגנטים ומוצרי קוסמטיקה. "הנקל סוד" משווקת בארץ את המותגים הבינלאומיים "פרסיל", "Fa" ו-"Somat", לצד המותגים הישראלים "הוואי" ו"סוד". קונצרן "הנקל" הינו קונצרן בינלאומי המייצר למעלה מ - 10,000 מוצרים בתחום הדטרגנטים לטיפוח וניקיון הבית, מוצרי קוסמטיקה לטיפוח הגוף ודבקים, ובעל סניפים בכ-75 מדינות ברחבי העולם. לקבוצה 50,000 עובדים והיא מגלגלת מחזור מכירות שנתי של למעלה מ - 10 מיליארד אירו.
קרדיטים גיתם BBDO:
סמנכ"ל קריאטיב: אסי שביט
מנהל קריאטיב: רומם סרנגה
ארט דירקטור: דודו הרוש
קופירייטרית: לורה רוזנפלד
קריאטיב-פלנרית: אימי עירון
פלנרית: אסתי תשובה
מפיקות: ליאת משה ודנה סרי.
סמנכ"לית לקוחות: מיכל דבורצקי
תקציבאית: אסנת טאוב