X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם וובסנס
▪  ▪  ▪

חברת האון ליין וובסנס מדיה מעלה בימים אלה קמפיין אינטרנט המציע לגולשות "להלביש" דוגמנית וירטואלית, בגילומה של אינגריד פלדמן, בקולקציית החורף החדשה של רשת האופנה קרייזי ליין. הקמפיין האינטרנטי מתבסס על טכנולוגיית פלאש וידיאו מתקדמת ומאפשר לגולשים להלביש את הדוגמנית בבגדים מתוך הקולקציה ולצפות בה מדגמנת את הבגדים שנבחרו.
עמית לוין, סמנכ"ל בקרייזי ליין אומר שהרשת תעלה בימים הקרובים את שלב ב' של הקמפיין אחרי התגובות המצוינות שהיו לקמפיין הטלוויזיה עם שירז טל: "אין ספק שהקמפיין באינטרנט יעביר את חוויית המותג באופן הרבה יותר אישי וקרוב. קרייזי ליין זיהתה שקהל לקוחותיה נמצא הרבה מאוד שעות ברשת לשימושים שונים, ולכן החלטנו להעלות חלק ניכר מקמפיין החורף באינטרנט". היקף התקציב: כ-200,000 ש"ח והוא יעלה ב-NSN, YNET ו-NRG.
ניסו לרדן, סמנכ"ל השיווק של וובסנס אומר שהקמפיין הזה מהווה פריצת דרך נוספת של פרסום ברשת: "אנו רואים איך ניתן לנצל את רוחב הפס והאינטראקטיביות של המדיום האינטרנטי בצורה אולטימטיבית כדי להעצים את חווית המותג. יש בקמפיין ערך מוסף ענק שאף מדיה מתחרה לא מסוגלת להעניק. למעשה הלקוחה, בוחרת כבר בבית את הדגמים שהיא מעוניינת לרכוש, רואה איך הם יושבים ונראים על הדוגמנית, ואז מגיעה לחנות - פשוט כדי למדוד ולשלם".
לינק לקמפיין המדידה: [קישור]/
WEBSENSE היא חברת אינטרנט המתמחה בפיתוח ויישום אסטרטגיות שיווק באינטרנט ומשלבת יכולות פיתוח טכנולוגי, קריאיטיב ומדיה. מאז הקמתה בשנת 2000 על-ידי קטי יופה וניסו לרדן, WEBSENSE מתמקדת בפיתוח טכנולוגיות און ליין לטובת היעדים השיווקים של לקוחותיה ברשת. מודל העבודה הייחודי של WEBSENSE עם לקוחותיה, הופך את האינטרנט לאפיק הכנסות רווחי עבורם באמצעות המדיום.

תאריך:  23/11/2005   |   עודכן:  23/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
Stern-Ariely Public Relations
- הודעה מטעם מי עדן
דפנה טלמון
- הודעה מטעם "תנו לחיות לחיות"
הלן שי יחסי ציבור
- הודעה מטעם "טייסט - חנות עם טעם"
Adi Akunis
- הודעה מטעם בבילון
בנק לאומי
- הודעה מטעם בנק לאומי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il