חברת הקוסמטיקה המובילה "קרליין", ממשיכה להפתיע ולחדש, ויוצאת לראשונה בישראל עם סדרת ליפגלוסים חדשנית ועדכנית, בטעמי שוקולדה וקפה, המעניקה לשפתיים מראה סקסי, זוהר, ברק מושלם וגימור מושלם, בטעמים מרגשים שאי אפשר להישאר אליהם אדישים.
במסגרת השקת הסדרה, יוצאת "קרליין" בקמפיין פרסום רחב, הנאמד בתקציב הנעמד בכ-200 אלף דולר, באמצעות משרד הפרסום: באומן/בר/ריבנאי, תחת המסר: "פיתוי מבריק".
הקמפיין כולל: מודעות פרסום בעיתוני נשים ולייף סטייל, נראות כוללת בנקודות המכירה וקד"מ בקרב קהל היעד.
איריס שטרסמן, סמנכ"ל לשיווק אומרת: "מטרת הקמפיין היא, חשיפה לעיני (ושפתי..) הנשים קו ליפגלוסים חדש ומרגש, בטעמים מפתים ואיכות מעולה, המעניקים לשפתיים ברק מושלם, גימור חלק ומראה מלא זוהר. השקה זו היא צעד נוסף במהלךך הכולל של "קרליין", המציע לצרכנית מוצרים אופנתיים וחדשניים, עם נגיעות של ברק וזוהר, המבליטים ומדגישים את יופייה של האישה, ומאפשרים לה להראות בכל עת, במיטבה.
לדבריה: "באמצעות טכנולוגיה ייחודית ומהפכנית, פיתחה "קרליין" סדרת גלוסים חדשנית, בטעמי שוקולד, קפה לטה, אספרסו, קרמל וונילה, המבוססת על פורמולה חדשנית ומתוחכמת, המעניקה לשפתיים כיסוי מושלם, למראה תלת מימדי זוהר, המאפשר לכל אישה להראות נחשקת וזוהרת במשך כל היום".
מוסיפה שטרסמן: "האסטרטגיה של חברת "קרליין" נשענת על הקונספט: "The look of Love" ורותמת את המדע ליצירת האפקטים הויזואליים של ההתאהבות, מתוך ההבנה האוניברסלית, שאישה מאוהבת נראית תמיד נחשקת וזוהרת".
לדבריה: "הקמפיין נועד ליצור מודעות גדולה יותר וחיזוק הקשר בקרב הלקוחות הוותיקים וחשיפה מרבית לקהל היעד החדש, תוך התמקדות במסרים המעניקים לצרכן, "ערך מוסף" בקניית מוצרים אופנתיים וחדשניים, באיכות גבוהה ובמחירים אטרקטיביים".
קרדיטים:
משרד פרסום: באומן בר ריבנאי, צילום: אשל עזר, מאפרת: ורד ספיבק, מנהלת מותג: ברי סנדרס.