X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם WR המברכט
▪  ▪  ▪

בית ההשקעות האמריקני WR המברכט (WR Hambrecht) פותח נציגות בישראל באמצעות בית ההשקעות הישראלי לידר ושות' מקבוצת שרם, פודים קלנר. את הנציגות הישראלית ינהל רנן כהן-אורגד, מי ששימש עד כה כבנקאי להשקעות ואנליסט בכיר בלידר ושות' ולפני כן שימש כמנהל קשרי משקיעים במטאלינק.
הנציגות של WR המברכט (WR Hambrecht) בישראל תאפשר לספק לחברות ישראליות הפועלות בארץ ובחו"ל שירותי בנקאות להשקעות, כדוגמת גיוסי הון פרטיים וציבוריים, ליווי וייעוץ בתהליכי מיזוג ורכישה וכן מחקר אנליטי מהמעלה הראשונה. כמו כן, תוכל לידר ושות' להציג לחברות ישראליות שירותים חדשניים כמוOpenIPO היחודיים ל-WR המברכט.
דני ברק, מנכ"ל לידר ושות' אמר: "לאחר חיפוש מקיף אחר בית השקעות אמריקני מקצועי העוסק בעיקר בטכנולוגיה ומדעי החיים בחרנו ב-WR המברכט, המשלב יכולות של בוטיק מובחר מחד עם יכולות הפצה ותמיכה בחברות ציבוריות בסדר גודל של בנקים גדולים מאידך. לדברי ברק, "שיתוף הפעולה בין שני בתי ההשקעות, בעלי היכולת המקצועית הגבוהה, יאפשר הרחבת סל המוצרים של לידר ושות' וכן מתן שירות ללקוחות ישראלים, גם כאשר הם פונים לשוק ההון האמריקני". ברק ציין עוד כי העובדה ש-WR המברכט בחר בשיתוף פעולה עם לידר ושות' הינה הוכחה נוספת למוניטין ולהערכה הקיימת בשוק למקצועיותה וליכולותיה של לידר ושות'.
לדברי ביל המברכט, יו"ר ומנכ"ל משותף ב-WR המברכט, "באמצעות השותפות עם לידר ושות', נפעל להעמיק את פעילותינו בתעשיית ההון סיכון הישראלית. ישראל הוכיחה את יכולתה לייצר חברות טכנולוגיה וביוטק מן השורה הראשונה ואנו רואים ביזמות הישראלית פוטנציאל של ממש". המברכט הוסיף, "להערכתי, השירותים הייחודיים שאנו יודעים לתת לחברות צמיחה ב- WR המברכט, יחד עם הקשרים ההדוקים של לידר ושות' עם החברות עצמן, יצרו גוף שירותי בנקאות להשקעות ייחודי מסוגו בישראל".
רנן כהן-אורגד, מנהל הנציגות המקומית, מסר כי להערכתו, שיתוף הפעולה של שני בתי ההשקעות יתרום להצלחתם המשותפת בתעשיית ההון סיכון המקומית. כהן אורגד הוסיף, כי הסיבה לבחירה ב-WR המברכט, מעבר למקצועיותו והתמקדותו בחברות צמיחה, היא הראשוניות והחדשנות שהוא מוביל בשיטת ההנפקות הציבוריות בארה"ב.
לדבריו פיתחה WR המברכט את שיטת המכרזים הציבוריים בהנפקות בארה"ב (OpenIPO), שיטה המבטיחה הוגנות, לא רק לחתם, אלא בעיקר ללקוחותיו, כאשר הדוגמא הידועה להנפקה בשיטה זו היתה הנפקת גוגל".
בית ההשקעות האמריקני WR המברכט (WR Hambrecht) נוסד בשנת 1998 על-ידי ביל המברכט, מוותיקי הבנקאים להשקעות בתחום הטכנולוגיה. WR המברכט מתמקד בתחומי ההייטק, מדעי החיים וחברות צמיחה ומהווה "בוטיק פיננסי" איכותי ומוביל לחברות בתחומים אלו.WR המברכט מעניק מגוון רחב של שירותים פיננסיים ללקוחותיו, לרבות ייעוץ וחיתום לחברות טכנולוגיה, מחקרי שוק מקיפים, מסחר בני"ע, ייעוץ השקעות וניהול נכסים, הון סיכון, שירותי ברוקראז' והנפקות פרטיות. בין משקיעיו ושותפיו העסקיים נמנות חברות כגון: American Century, Crimson Ventures epartners, Fidelity Ventures, Instinet Corporation, Novell , LP ו-Texas Pacific Group ועוד.
ל-WR המברכט פרישה גיאוגרפית רחבה, והוא פונה ללקוחות מוסדיים ופרטיים ברחבי העולם. סניפו הראשי של בית ההשקעות ממוקם בסן פרנסיסקו וסניפים נוספים בניו-יורק, פילדלפיה, בוסטון, שיקגו, מונטריאול ולונדון. WR המברכט מסקר חברות ישראליות רבות, ביניהן: טבע, אמדוקס, קומברס, מרקורי, רדוור, צורן DSPG, אם-סיסטמס, פאואר דיזיין וורינט.
בית ההשקעות לידר ושות', ייצג מעתה באופן בלעדי את בית ההשקעות WR המברכט בארץ. לידר ושות' מתמחה במתן מענה מקיף לכלל הצרכים של גופי ההשקעה המוסדיים בישראל ובחו"ל. על לקוחותיו נמנים מרבית הגופים המוסדיים המובילים במשק: כל חברות הביטוח, קופות גמל ענפיות, קרנות פנסיה וקרנות נאמנות וכן שורה ארוכה של בתי השקעות זרים הפועלים בישראל. לידר ושות' מציע מגוון רחב של שירותים המותאמים לצורכי המשקיעים המוסדיים, לרבות ייעוץ מקצועי, מחקרי מיקרו ומאקרו, מסחר במניות ואג"חים, הפצת מניות וני"ע וכן עסקות מחוץ לבורסה.

תאריך:  13/12/2005   |   עודכן:  13/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il