X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הודעה מטעם ניואנס
▪  ▪  ▪

ניואנס קומיוניקיישן (נסד"ק: NUAN), לשעבר ScanSoft, ספקית עולמית מובילה של פתרונות זיהוי דיבור והדמיה, הציגה היום את Nuance Accessibility Suite, חבילת פתרונות, שנועדה לאפשר למשתמשים כבדי ראייה, להנות מנגישות מלאה לפונקציות המגוונות ולתכנים השונים המוצעים היום על-ידי הטלפונים הניידים ללא כל מגבלה.
חבילת היישומים של ניואנס מאפשרת בין היתר למשתמשים כבדי ראייה ולמשתמשים אחרים להגדיל בצורה משמעותית את התצוגה של התכנים על גבי צג מכשיר הסלולר שברשותם, ולשנות את גווני המסך בצורה שתתאים לראייתם כך שיוכלו לראות בברור את הטקסט שמופיע על גביו.
הערכות רווחות מדברות על יותר מ-150 מיליון איש ברחבי העולם הסובלים מבעיית ראייה כלשהי, המקשה עליהם את השימוש במכשירים מסוימים - במיוחד טלפונים ניידים - בגלל הצגים הזעירים והשימוש בגופנים קטנים.
חבילת הנגישות של ניואנס כוללת תכונות כגון משוב קולי, איכות תצוגה משופרת, ותמיכה בלוח מקשים עם סימני ברייל - חידושים המשפרים את איכות הצגת המידע ומאפשרים למשתמשים בעלי צרכים מיוחדים ליהנות מכל היתרונות הכלולים במכשירים הניידים.
החבילה כוללת את Nuance TALKS™, תוכנה מתקדמת המיועדת לעיוורים או לאנשים בעלי ליקויי ראייה חמורים, שממירה את המלל על צג הטלפון הנייד לדיבור רהוט; ואת Nuance ZOOMS™, יישום חדש למשתמשים בעלי ליקויי ראייה בינוניים עד חמורים, שמאפשר להגדיל את התצוגה פי 1.5 ועד פי 16. מאחר והינו מוצר שאינו תלוי שפה הוא למעשה זמין ונגיש לכל משתמש באשר הוא.
"כיום, הטלפונים הניידים אינם משמשים עוד למטרות שיחה בלבד, וניתן לבצע באמצעותם מגוון פעולות נוספות, כגון גלישה באתרי אינטרנט, משלוח וקבלה של הודעות טקסט, וכן חיפוש והצגה של תכני מדיה שונים, כל זאת בתנאי שאתה יכול לראות את צג הטלפון הזעיר", אמר קרייג פדי (Craig Peddie), מנכ"ל חטיבת פתרונות זיהוי הדיבור המוטמעים של חברת ניואנס.
"למרבה הצער, משתמשים רבים הסובלים מליקויי ראייה, ביניהם גם אנשים בגיל מתקדם, לא יכלו עד היום ליהנות ממלוא מגוון היתרונות המוצעים על-ידי מכשירים אלה, בשל הקושי שלהם לקרוא את הגופנים הקטנים על הצגים. כעת, בזכות חבילת הנגישות של ניואנס, נפתח בפניהם עולם חדש של פונקציות ושכלולים מתקדמים".
את היישומים Nuance ZOOMS ו-Nuance TALKS ניתן לרכוש בנפרד או כחלק מחבילת הנגישות. שלוש האפשרויות מוצעות על-ידי מספר רב של מפעילי רשתות סלולריות וספקיות שירותי נגישות בעולם; את היישומים ניתן להתקין בקלות בטלפונים ניידים המבוססים על מערכת ההפעלה Symbian Series 60, ללא צורך בחומרה נוספת כלשהי. מתוך רצון לשפר את הנוחות ולהרחיב עוד יותר את מעגל המשתמשים, הוחלט על תרגום ממשק המשתמש של חבילת הנגישות ליותר מ- 20 שפות שונות (לקבלת פרטים על הטלפונים הניידים התומכים בחבילת הנגישות ועל שפות הממשק הזמינות בקרו באתר החברה (www.nuance.com)
Nuance ZOOMS
Nuance ZOOMS מעמידה לרשות המשתמש מעין "זכוכית מגדלת" שאותה הוא יכול להזיז כרצונו על מנת להגדיל אלמנטים שונים המופיעים על צג הטלפון. אזור הצג המוגדל תלוי בהגדרות המכשיר שנקבעו ע"י המשתמש ובאופן השימוש ביישום.
לדוגמה, כאשר המשתמש מעוניין לדפדף בתפריט כלשהו, Nuance ZOOMS מגדילה כל אחת מאפשרויות התפריט. באמצעות לחיצות פשוטות על מקשי הטלפון ניתן למקד את האזור המוגדל בחלקים שונים של הצג כגון כותרת החלון, לחצנים, או חיווי מצב הטעינה של הסוללה. אם לא ניתן להציג את האובייקט המוגדל בשלמותו על הצג (לדוגמה, אפשרות בתפריט או הודעת טקסט), תדאג תכונת הגלילה החכמה לגלילת המלל לאחר שהייה קצרה.
בזכות Nuance ZOOMS יכולים אנשים בעלי ליקויי ראייה לנווט בין התפריטים השונים בטלפון הנייד שלהם ולהשתמש בנוחות ובקלות בכל הפונקציות הכלולות בו. תכונות חכמות של גלילה אוטומטית וזום אוטומטי מאפשרות לעבור ישירות לאזורים שונים בממשק הטלפון לפי מידת העניין והצורך של המשתמש. מצב התצוגה המבוזרת (Distributed Views) מאפשר להגדיל בו-זמנית את כל אזורי הצג החשובים, וכן להפוך את צבעי התצוגה או לשנותה לתצוגה בשחור-לבן או בגווני אפור. תכונות אלה משפרות את רמת הקריאות והנראות של המלל והגרפיקה.
Nuance TALKS גרסה 2.5
חבילת הנגישות כוללת גם גרסה משודרגת של Nuance TALKS, יישום עטור פרסים הממיר את המלל על צגי טלפונים ניידים לדיבור רהוט. שני היישומים, Nuance ZOOMS ו-Nuance TALKS, משתלבים בצורה מושלמת בזכות שימוש במקשי פקודות משותפים המאפשרים הגדלה של פריטים חשובים והקראה בו זמנית של תוכנם.
Nuance TALKS 2.5 כוללת מספר תכונות חדשות ביניהן:
- אפשרות להגדיר מהירויות שונות לקריאת מילים ומספרים - תכונה זו מאפשרת להגדיר מהירויות דיבור שונות, וכוללת אפשרויות שונות לקריאת מספרים בני חמש ספרות ומעלה.
- מצב Echo לשימוש עם מילון T9 והזנת סיסמאות - מאפשר השמעה של מילים, אותיות ומספרים בעת הזנתם.
- השהייה למקשים והפעלת מצבים - תכונה זו מאפשרת למשתמש להגדיר זמני השהייה למקרים של לחיצה אקראית על מקש TALKS, וכן לחזור על פקודה או לבצע פקודות שונות ללא צורך בלחיצה חוזרת על מקש TALKS.
- תמיכה משופרת בהמרת טקסט לדיבור (Text-to-Speech) - קיימת אפשרות להשתמש בכל מנוע להמרת טקטס לדיבור הנמצא ברשות המשתמש, ומעבר חופשי בין השפות שברשותו.
- אפשרויות משופרות לקלט/פלט ברייל - גישה מיידית לברייל עבור משתמשים עיוורים (עם פתיחת המכשיר).
Nuance Communications, Inc
חברת Nuance (נסד"ק SSFT) היא הספקית המובילה של פתרונות זיהוי דיבור והדמיה לעסקים ולמשתמשים ברחבי העולם. הטכנולוגיות, היישומים והשירותים שלה מעצימים את חוויית המשתמש הודות ליצירת ממדים חדשים של אינטראקציה עם מידע, יצירה, שיתוף ושימוש במסמכים. מידי יום נעזרים אלפי חברות ומיליוני משתמשים ביישומים ובשירותים המקצועיים המוכחים של Nuance. לקבלת מידע נוסף, אתם מוזמנים לבקר באתר האינטרנט www.nuance.com. הסניף הישראלי של Nuance נמצא בימים אלו בהליך של גיוס מהנדסים לצורך הרחבת מרכז הפיתוח בארץ.

תאריך:  14/12/2005   |   עודכן:  14/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il