שוקולד פרה, מותג השוקולד המוביל בישראל כבר למעלה משבעים שנה, ואייקון תרבותי לכל דבר, עולה בקמפיין תדמית חדש בטלוויזיה.
אחרי שהפרה הרגילה אותנו לכך שפרות לא עושות "מו" אלא "פססס...פססס..." והפכה למגה-סטאר מבוקשת, הפרה מפתיעה מכיוון בלתי צפוי.
בסרטון החדש, שהופק ע"י משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, מסתבר שהפופולריות העצומה לה זוכה הפרה פורצת אל מחוץ לגבולות ישראל. היום כבר ברור שמדובר בכוכבת בין לאומית. יש מקומות שממש סוגדים לה. למשל - הודו...
קרדיטים:
קופירייטר: יאיר שינברג
ארט- דירקטור: איילת חן
סמנכ"ל קריאיטיב: יורם לוי
מנהל קריאיטיב ראשי: גדעון עמיחי
תקציבאית: אוסנת יעקובוביץ-סלע
סופרוייזרית: ורד קינרייך- גולן
פלנינג: אלי האריס
מפיקת משרד: שירה רובס
במאי: רני כרמלי
חברת הפקה: שושי ואודי
מנהלת תחום: איילת גולדברג
מנהלת מותג: שלי חובב.