בימים אלה עולה חברת התעופה בריטיש איירווייס עם קמפיין פרסום תדמיתי חדש, ובמסגרתו מקדמת בריטיש איירווייס את מוצר הדגל, שלה מחלקת העסקים Club World.
קמפיין זה נועד להמשיך ולבסס את מעמדה של מחלקת העסקים של בריטיש איירווייס כמחלקה המובילה בעולם בענף התעופה, כפי שקבע סקר של "סקייטרקס" אשר התפרסם בחודש יוני 2005. גם מגזיני התיירות העסקית המובילים -2006 Buying BusinessTravel Magazin ו- 2005 Business Travel Magazine, בחרו את מחלקת העסקים של בריטיש איירווייס במקום הראשון.
בשנים האחרונות השקיעה בריטיש איירווייס רבות בפיתוח ובשדרוג מחלקת העסקים Club World. החברה השיקה את מושב "המיטה השטוחה לחלוטין", המבטיח תנאי שינה אמיתיים במטוס, וזכה להצלחה מרשימה. יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל: "בריטיש איירווייס היתה הראשונה להציע מיטה שטוחה לחלוטין במחלקת העסקים. לאחרונה הושק מוצר זה גם בקו תל אביב-לונדון. ישראל היתה בין המדינות הראשונות בעולם אשר קיבלו את ה- SOFTER BED - הגרסה העדכנית יותר של אותו מושב ההופך למיטה שטוחה, אך כעת רכה הרבה יותר. בריטיש איירווייס ממשיכה להשקיע ולפתח את מוצריה בהתאם לתגובותיו ולצרכיו של קהל לקוחותיה. תנאים אלה שומרים על מובילתה של בריטיש איירווייס בקרב קהל הנוסעים במחלקות היוקרה בכלל ובמחלקת העסקים בפרט, על פני מתחריה העיקריים".
בריטיש איירווייס השקיעה למעלה מ-360 מיליון דולר במחלקת העסקים CLUB WORLD. לבד ממושב "המיטה השטוחה", מציעה בריטיש איירווייס במחלקת העסקים אווירה של טרקלין, המציבה רמה חדשה של נוחות ומרחב באויר: עיצוב המבטיח פרטיות מירבית בזמן הטיסה; שקע חשמלי למחשב נישא הצמוד לכל מושב, ומציע תנאי עבודה אידיאליים לאיש העסקים; בידור מגוון באמצעות מערכת שמע ווידאו; ארוחות ומשקאות אנינים ועוד.
הקמפיין החדש, כמו כל הקמפיינים של בריטיש איירווייס מוגש בשפה מתוחכמת, המתאימה לקהל היעד. הקמפיין מציג אישה הישנה במיטת ענק, נוחה ומרופדת, ההולכת לישון בלונדון ומתעוררת רעננה ביעד אליו נסעה. הצופה מקשר את הנוחות בשינה, המוצגת בסרטון, לאיכויות מחלקת העסקים של בריטיש איירווייס ויתרונותיה.
בריטיש איירווייס תשקיע בקמפיין הפרסום כ- 250 אלף דולר, והוא יעלה בערוצי הטלויזיה המסחריים ובאתרי אינטרנט. על הקריאטיב אחראי משרד הפרסום הבינלאומי של החברה - BBH ורכישת המדיה בישראל נעשתה באמצעות משרד הפרסום הישראלי JWT, על-ידי ריקי עזיז וקרן פויירשטיין.