X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הודעה מטעם בזק
▪  ▪  ▪

בסוף שנת 2005 יעמוד מספר מנויי הפס הרחב בעולם על כ- 200 מיליון, לעומת כ- 152.4 מיליון מנויים בסוף שנת 2004. כך מגלה מחקר של חברת Point Topic.
על-פי מחקר זה כשני שליש גולשים באמצעות טכנולוגיות ה- DSL ורק שליש באמצעות מודם כבלים. יחס זה מתקיים גם בארץ. נכון לסוף 2005 על-פי סקר TIM, יש לאינטרנט המהיר של בזק בטכנולוגית ה- ADSL למעלה משני מיליון גולשים. מספר בתי האב המנויים על שרות האינטרנט המהיר של בזק, חצה לאחרונה את הרף של 800 אלף בתי אב מנויים.
הערב (יום ג') עולה קמפיין טלוויזיה חדש של בזק, לציון 2 מיליון גולשי האינטרנט המהיר בטכנולוגית ה- ADSL. הקמפיין הופק על-ידי משרד יהושע TBWA.
סרט הטלוויזיה מבוסס על הסרט הפרסומת הקודם לאינטרנט. הפעם, בזק מודה לגולשים הרבים על בחירתם לגלוש באינטרנט המהיר שלה. הביטוי הקריאטיבי לכך הוא רשימת גולשים ברולר הקרדיטים של הסרט, רשימת גולשים שאינה נגמרת...
מטרת הקמפיין היא להציג את העובדה שהאינטרנט המהיר של בזק הפך למעשה להיות מוצר תקשורת פופולארי שכבר קיים כמעט בכל בית. שני מיליון הגולשים המרוצים באינטרנט המהיר של בזק - יודעים שבחרו היטב. גם כמות השימוש של הגולשים באינטרנט המהיר עולה כל הזמן, ומגוון השימושים בו הולך ומתרחב.
במחקר של חברת Point Topic נמצא, כי טכנולוגיית ה- DSL בתחום הפס הרחב המשיכה לצמוח בעולם על חשבון טכנולוגית המודם כבלים. עד סוף הרבעון השלישי של שנת 2005 גדל שיעור השימוש ב- DSL בקרב מנויי הפס הרחב בעולם ב- 28.8%, ואילו שיעור הגידול של מודם כבלים וטכנולוגיות עמד על 17.9% בלבד. נתח השוק של DSL בקרב מנויי הפס הרחב בעולם עלה מ- 63.9% בסוף שנת 2004 לנתח שוק דומיננטי של 65.9%, וזאת בהשוואה ל- 34.1% מהמנויים העושים שימוש במודם כבלים או בטכנולוגיות אחרות.
רן גוראון, סמנכ"ל בזק לשיווק, אמר כי גולשי האינטרנט בכל העולם וגם בישראל, מודעים לעובדה כי טכנולוגיית ה- ADSL עולה על טכנולוגיית הכבלים בכל הפרמטרים. "רק טכנולוגית ה- ADSL יכולה להבטיח לגולשים את היכולות החשובות להם ביותר כמו גלישה רצופה ללא ניתוקים. רק טכנולוגית ה- ADSL מאפשרת אבטחת קצב במהירות גבוהה, דבר שחשוב לגולש באינטרנט המהיר, עכשיו יותר מתמיד, כאשר עולם המולטימדיה והווידאו כובש יותר ויותר את נושאי התוכן באינטרנט", אמר גוראון.
ממצאים נוספים:
בארה"ב, שבה עד לאחרונה הובילה טכנולוגית המודם כבלים את שוק האינטרנט, חל מהפך. מספר מנויי ה- DSL גדל ב- 26% במהלך תשעת החודשים הראשונים של 2005 עד לרמה של 17.3 מיליון מנויים, בהשוואה לגידול צנוע בהרבה, בשיעור של 16.7%, במספר מנויי מודם כבלים, אשר הגיע ל- 23.6 מיליון מנויים.
על-פי נתוני המחקר בשנת 2005, היתה ירידה קלה בשיעור הגידול בכל העולם בהצטרפות לאינטרנט רחב הפס. מ- 7.9% בשנת 2004 ל- 7.3% בשנת 2005. אחד הממצאים המעניינים ביותר הוא ההערכה כי בריטניה היא כעת המדינה המובילה באירופה בתחום הפס הרחב.
בבריטניה כ- 9.8 מיליון מנויי פס רחב בתחילת שנת 2006, ואילו בצרפת עומד מספר המנויים על כ- 9.7 מיליון. גרמניה מדורגת שלישית באירופה במספר מנויי הפס הרחב.

תאריך:  24/01/2006   |   עודכן:  24/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il