X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
-הודעה מטעם אי סי איי
▪  ▪  ▪

אי סי איי טלקום (NASDAQ: ECIL) הכריזה היום על השקת BroadGate SAN XT, פתרון חדשני להעברת שירותי אחסון Storage Area Network על גבי רשתות תעבורה. פתרון ה- SAN XT מקשר בין מרכזי תקשורת ועל-ידי כך מאפשר התאוששות מיידית במקרה של תקלות כגון קרע בסיבים או הפסקת חשמל, והמשך הפעילות העסקית הרציפה ברשתות עירוניות. באופן זה, הנתונים הקריטיים מוגנים באופן רציף 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
על-פי תחזית קבוצת האנליסטים גרטנר לשנים 2004-2008 בתחום תשתיות רשתות האחסון, צפוי גידול בקצב שנתי מצטבר של 21 אחוזים שיגיע ל-4.9 מיליארד דולר עד 2008. שוק מוצרי תקשורת הקצה לשירותי ה-SAN יגדל בקצב שנתי מצטבר של 17% ויגיע ל-370 מיליון דולר עד 2008. פתרון ה- BroadGate SAN XT עונה לביקוש הגדל בתחום זה באמצעות שילוב המוצר עם הפלטפורמות האופטיות המובילות של אי סי איי, משפחת ה-XDM.
לחברות התקשורת יש כעת פתרון מקצה לקצה לחיבור לקוחות SAN ולהשקת שירותים חדשים של אחסון ברשת ללקוחות עסקיים וארגונים תוך שימוש ברשתות קיימות. היות והפתרון החדש תואם לחלוטין את התשתית הקיימת של חברות התקשורת, הוא חסכוני וקל להתקנה ולשימוש.
פתרון ה- BroadGate SAN XT מגיע לקיבולת של עדGbps 2.5 ביישומי אחסון מתוחכמים על פני מרחקים גדולים. בנוסף, הפתרון מפצה על שיהוי במרחקים של עד 1600 קילומטרים - פי שמונה מהממוצע בתעשיה העומד על 200 קילומטרים. מידותיו הקטנות וצריכת החשמל המינימלית הופכות אותו לאידיאלי כפתרון המותקן באתרי הלקוח ולמרכזיות עמוסות. פתרון ה- BroadGate SAN XT משתלב עם מוצרי IBM TotalStorage ונושא את חותמת IBM TotalStorage Proven™.
איתן יהודה, סמנכ"ל שיווק חטיבת הרשתות האופטיות באי סי איי טלקום, אמר "אי סי איי מכירה בצורך לפתרון מקצה לקצה יעיל אשר עונה על צרכי העסק להמשכיות העבודה גם במקרים של תקלות," עוד הוסיף יהודה "הפתרון החדש שלנו מאפשר למפעילים לספק שירותי SAN יעילים בעלות נמוכה על-ידי הצעת שירותים מנוצלים באופן חלקי על פני מרחקים גדולים תוך שימוש במשאבים המשותפים של הרשתות העירוניות".
להשגת יעילות מרבית, הפתרון החדש מנוהל על-ידי LightSoft, מערכת הניהול החדשנית של אי סי איי לתשתיות אופטיות, עובדה המבטלת את הצורך בניהול נפרד של כל נתיב תקשורת ומאפשרת למפעיל לנהל את התעבורה ממערכת ניהול מרכזית. המוצר תואם לכל סוגי השרתים הסטנדרטיים הפועלים על-פי תקנים בינלאומיים. בנוסף, המפעילים יכולים להשתמש במוצר אחד לתמיכה במגוון שרתים מאחר ו- BroadGate SAN XT עושה שימוש בתמהיל של פרוטוקולים שונים.
BroadGate SAN XT יכול להיות מותקן ברשתות אופטיות עירוניות, ברשתות עירוניות מבוססות אתרנט, במשרדים מרכזיים ואצל ספקי שירותים בעולם האחסון, וכן אצל לקוחות עסקיים קטנים ובינוניים.
BroadGate SAN XT זמין מיידית.
אודות אי סי איי טלקום
אי סי איי טלקום מספקת פתרונות טלקומוניקציה מתקדמים עבור ספקי תקשורת וספקי שירותים מובילים ברחבי העולם. מתוך הבנה עמוקה של צרכי לקוחותיה ויישומה לכדי יצירת פתרונות טכנולוגיים חדשניים, מאפשרת אי סי איי ללקוחותיה להעלות את ערך השירותים אותם הם מספקים, תוך חסכון בעלויות.
הפלטפורמות פרי פיתוחה של אי סי איי מאפשרות לספקי תקשורת ושירותים להחדיר במהירות ובקלות שירותי תקשורת חדשים ורווחיים. אי סי איי מספקת פתרונות IP חדשניים לרשתות תקשורת כולל פתרונות גישה בפס רחב, נתבים לתחום הגישה, תקשורת אופטית, VoIPואפליקציות מולטימדיה ושירותים. לאי סי איי רשת גלובאלית של שירותי מכירה, שיווק ותמיכת לקוחות, בנוסף לקשרים אשר היא מקיימת דרך ערוצים אסטרטגיים אחרים.

תאריך:  07/02/2006   |   עודכן:  07/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
וילדר יחסי ציבור
- הודעה מטעם המשביר לצרכן
מחלקה ראשונה
יככב בקמפיין של 013 ברק המיועד למגזר הרוסי    עלות הקמפיין כמיליון שקל
Auto Magazine Israel
- הודעה מטעם מגזין "אוטו"
משה בהגאון
- הודעה מטעם "אמנות לעם"
תקשורת משולבת טל רבינא בע"מ
- הודעה מטעם "ברגר קינג"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il