X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם לפידות זמן אמת;
ענק התקשורת מהונג קונג PCCW יפיץ בקרב אלפי משרדי נסיעות במזרח הרחוק את תוכנת גלבוע הישראלית לניהול חברות תיירות ונסיעות.
▪  ▪  ▪

תוכנת "גלבוע" לניהול חברות תיירות ונסיעות - נוסעת למזרח הרחוק.
ענק התקשורת מהונג קונג PCCW יפיץ בקרב אלפי משרדי נסיעות במזרח הרחוק את תוכנת "גלבוע" הישראלית לניהול חברות תיירות ונסיעות.
חברת גלאור פיתוח מערכות ותוכנה בע"מ (GALOR SYSTEMS &ַ SOFTWARE DEVELOPMENT) חתמה על הסכם עם חברת הטלקומוניקציה הענקית PCCW (PACIFIC CENTURY CYBERWORKS), שמרכזה בהונג קונג, להפצה בלעדית של תוכנת התיירות "גלבוע" בכמה מדינות במזרח הרחוק.
"גלבוע", תוכנה לניהול חברות תיירות ונסיעות, פועלת היום ב-700 אתרים ברחבי העולם, אצל 5,000 משתמשי-קצה, כולל במשרדיהם של מאות סוכני נסיעות בישראל ובמשרדי נסיעות בבריטניה, גרמניה, הולנד, צרפת, איטליה, הונגריה, פולין, אוסטריה וארה"ב.
בשנת 1996 השיקה החברה את GILBOA FOR WINDOWS, ובשנת 1999 השיקה את GILBOA FOR INTERNET ויצרה את פתרון התוכנה האולטימטיבי לענף משרדי הנסיעות והתיירות.
"גלבוע" היא תוכנה מתקדמת ומתוחכמת לניהול חברות תיירות ונסיעות, באמצעות שני מימשקים למשתמש, האחד WINDOWS והשני אינטרנט - העובדים שניהם מעל אותו בסיס נתונים (DATA BASEׂ) המחובר לכל מערכות ההפצה בעולם ומאפשר עבודה במקביל לעובדי החברה וללקוחות חיצוניים B2B, B2C, B2B2C לניהול מלא של משרד הנסיעות.
על פי החוזה בין PCCW ל"גלאור", תפיץ החברה מהונג קונג בשלב הראשון את תוכנת "גלבוע" בשלוש מדינות בדרום-מזרח אסיה: הונג קונג (1,400 סוכני נסיעות), סינגפור (800 סוכני נסיעות) וטייוואן (2,000 סוכני נסיעות). בעתיד תופץ התוכנה בעוד 14 מדינות, ביניהן סין, יפאן ואוסטרליה.
PCCW מעסיקה 15,000 עובדים ויש לה 25 משרדים ב-18 ארצות. בשנים האחרונות השקיעה החברה 4.7 מיליארד דולר בפרוייקטים שונים בתחומי הטלקומוניקציה. החברה מפעילה 459,000 ק"מ של סיבים אופטיים לשירותי תקשורת, המגיעים ל-%95 מבתי המגורים והעסקים בהונג קונג.
"גלאור" הוקמה ב-1989 ומעסיקה כיום יותר מ-50 איש בפיתוח מוצרי תוכנה, תמיכה והדרכה. תוכנת "גלבוע" היא המוצר העיקרי של החברה, וסוכני נסיעות רבים מהארץ ומחו"ל משתלמים באולם ההדרכה של החברה בהפעלת התוכנה לשימוש משרדי הנסיעות.
WWW.GALOR.COM
מנכ"ל גלאור, אליצור לבנוני, אומר כי "שיתוף הפעולה עם PCCW הוא תעודת כבוד לטכנולוגיה הישראלית וכן קרש קפיצה לחברת 'גלאור' לחדירה לחלק זה של העולם, שבו ההתפתחות הטכנולוגית היא מהמובילות בעולם".
מנכל השיווק של גלאור, דני כרוסט, אמר אתמול סמביבת עתונאים כי מבחינת גלאור "השילוב שלך תיירות וטכנוליגיה מתקדמת עושה עתה צעד חשוב בכיוון מדינות באסיה".
נשיא PCCW: "תוכנת 'גלבוע' של 'גלאור' היא פתרון חלומותינו"
נשיא PCCW לשיווק ומכירות, אלויזיוס לי (ALOYSIUS LEE) אומר: "החברה שלנו מרחיבה את תחום פעילותה מתחום התקשורת לתחום הפתרונות האלקטרוניים, E-SOLUTIONS, כדי לספק פתרון טוטאלי לפלח תעשייתי מוגדר-במקרה זה תיירות.
"PCCW היא בין הבעלים של ABACUS, ה-GDS הדומיננטי באסיה ובמזרח הרחוק, וספקית תשתית התקשורת שלה בהונג קונג. פעילות זו לא תהיה שלמה אם לא נספק ללקוחותינו, סוכני הנסיעות, פלטפורמה עם יכולות למיכון הזמנות ותשתית לפתרונות B2B2C.
"נסינו לפתח בעצמנו, ובמקביל חיפשנו פתרונות מוכנים בעולם, ולמזלנו מצאנו את תוכנה 'גלבוע' של חברת 'גלאור' בתערוכת התיירות בלונדון, שאותה ניתן להגדיר כפתרון חלומותינו".

תאריך:  06/05/2001   |   עודכן:  07/05/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רוני חסיד, יחסי ציבור
- הודעה מטעם איגוד התעשיה הקיבוצית
תמר ס., יחסי ציבור
- הודעה מטעם בנק הפועלים;
הבנק שגדל בשעור הגבוה ביותר בנכסיו לעומת שנה קודמת הוא בנק פועלי אגודת ישראל %15.2, לעומת %8.2 של בנק פועלים
יעל סלומון, יחסי ציבור
- הודעה מטעם חברת ברניסופט;
%50 הנחה ברכישת תוכנת הגרפיקה המובילה בשוק תוכנות הגרפיקה ל- PC.
חנן זיסו, יחסי ציבור
- הודעה מטעם חברת TNT;
מהנתונים בנושא מגמות סחר חוץ למדינות אירופה במהלך הרבעון הראשון של השנה, עולה כי קיימת עלייה של %25 ביצוא לארצות האיחוד האירופי, לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
דנית קלדרון, יחסי ציבור
- הודעה מטעם רשת בלוקבסטר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il