X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בלו אייס
▪  ▪  ▪

חברת Blueyes ("בלו אייס") המשווקת הבלעדית של עדשות המגע Ciba Vision (סיבה וויז'ן) בישראל, ורשת אופטיקה הלפרין משיקות לראשונה בישראל את Focus Dailies החדשות (All Day Comfort) - עדשות מגע חד פעמיות עם תוספת של מרכיב לחות,המתאימות לפעילות הספורטאים והעוסקים בספורט המרכיבים משקפיים.
קמפיין ההשקה יכלול פעילות הדרכתית בחנויות רשת אופטיקה הלפרין, במטרה להעביר ולחדד את המסר לספורטאים, כי לספורטאים מרכיבי משקפיים יהיה הרבה יותר נוח לעסוק בספורט עם עדשות מגע חד פעמיות ללא המשקפיים המסרבלים. במסגרת הקמפיין יוכלו הספורטאים והעוסקים בספורט להגיע לרשת הלפרין ולקבל ערכת התנסות חינם.
אסתי רוזן מנכ"ל חברת Blueyes ("בלו אייס") מסרה: "ממחקרים שערכנו בחדשים האחרונים זיהינו כי בסיטואציות של פעילות ספורטיבית, חדר כושר, משחקי כדור, ים בריכה טיולים וכיוב' נוצר חוסר נוחות בהרכבת המשקפיים ומרכיבי משקפים הגבילו את הפעילויות הספורטיביות שלהם כי חששו למשקפיהם. לכן החלטנו לחבור עם רשת הלפרין, בכדי להתמקד בפלח שוק זה ולהציע להם פתרונות אלטרנטיביים לאיכות חיים טובה ונוחה יותר, ע"י שימוש ב Focus Dailies החדשות - עדשות מגע חד פעמיות בשעת פעילות ספורטיבית".
עודד וינברג סמנכ"ל השיווק של רשת אופטיקה הלפרין מסר כי: "עד היום עובדת רשת אופטיקה הלפרין עם שני מותגי עדשות מגע בלבד, שיתוף הפעולה עם בלו אייס, נובע מתוך רצון להרחיב את ההיצע ולשלב מותג בינלאומי מוביל של CIBA Vision לרשת".
כמו כן מוסיף עודד כי "בשנים האחרונות, המודעות לספורט וכושר בקרב האוכלוסיה בארץ גבוהה מאוד, ולנו כרשת הפונה לרוב שכבות האוכלוסיה, היה חשוב מאוד לחבור לפנות לפלח אוכלוסיה של ספורטאים להציע להם פתרון יעיל ונוח לשעות הפעילות ספורטיבים שלהם Focus Dailies החדשות - עדשות מגע חד פעמיות".
חברת Blueyes (בלו אייס) הינה היבואנית הבלעדית של Ciba Vision (סיבה וויז'ן) החברה המובילה בעולם בתחום עדשות המגע. Ciba Vision (סיבה וויז'ן) הינה חברת בת של ענק התרופות Novartis (נוברטיס) ובשל כך נהנית מידע רב וטכנולוגיה מובילה בתחום בריאות העין המאפשר פיתוח עדשות מגע עם נוחות מירבית תוך שמירה מקסימלית על בריאות העין. לחברה מותגים מובילים המאפשרים לצרכן התאמה אופטימלית לצרכיו ואורח חייו.
רשת אופטיקה הלפרין מונה היום כ- 80 סניפים בפריסה ארצית, הרשת מתמחה בשיווק משקפי ראייה, משקפי עבודה, משקפי שמש, עדשות מגע, תמיסות ומוצרים נלווים.

תאריך:  17/04/2006   |   עודכן:  20/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר שטרית יחסי ציבור
- הודעה מטעם עופר שטרית יחסי ציבור
שלמור תקשורת
- הודעה מטעם רשת "טויס אר אס"
רן רהב
- הודעה מטעם אלקטרה מיזוג אוויר
אילן שיינפלד, יחסי ציבור
- הודעה מטעם מוזיאון בית לוחמי הגטאות ומכללת הגליל המערבי
גת וייס
- הודעה מטעם מכללת אעננה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il