X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  עיתונאים צעירים

שלום, קוראים לי עומר. אני בן 9. אני רוצה להיות עיתונאי צעיר. הכל התחיל מזה שרציתי אתר אינטרנט - ונראה לי שהחלום שלי הולך ומתקרב. אמא אמרה לי, שאי אפשר לבנות אתר אם לא יודעים אנגלית. אז אני לומד אנגלית וכבר קורא וכותב כל מיני דברים. וגם מתחיל לכתוב כאן.
הנער שמלמד אותי לרכב על אופניים, ששמו יעקב, אומר לי כל הזמן: 100 אחוז רצון ו-300 אחוז מעשה. אז אני מתחיל מהמעשה של ללמוד אנגלית ולכתוב סיפורים באינטרנט.
האינטרנט מעסיק אותי כשאין לי מה לעשות. אני גולש ומחפש דברים בגוגל, לפעמים לגבי תכניות שאני אוהב או משחקים ולפעמים גם לשעורי בית. אני משתמש הרבה בבבילון, שזה מילון אלקטרוני, שמסביר לי מילים בעברית, מתרגם אותן לאנגלית וכשאני לוחץ על כפתור שרשום עליו: אמור - הוא אומר את המילה באנגלית בקול רם. כדי להשתמש בבבילון צריך לשלם ולמזלי לאבא שלי יש מנוי.
אני יודע להוריד משחקים מהאינטרנט. המשחק האחרון שהורדתי הוא "דרגון בול Z - אגדתו של גוקו 3, זעמו של בו". מי שמבינים בזה יודעים על מה אני מדבר. מי שלא מבינים - אני עוד אסביר.
יש לי אימייל ואני מתכתב עם חברים ובני משפחה. אבא שלי מוריד לי כל מיני דברים מצחיקים ונחמדים מהאינטרנט ואנחנו צופים בהם ביחד, כמו תמונות מצחיקות, שירים וכולי. אחד הדברים, למשל, הוא קנון לחנוכה. "קנון" זה שירת מקהלה בכל מיני קולות מצחיקים. הנה הקישור, אם זה מעניין אתכם:
www.albinoblacksheep.com/flash/hanukah.php
אני ילד עם תחביבים רגילים, אבל כל אחד הוא מיוחד. אני אוהב לראות טלוויזיה וסדרות כמו: דרגון בולZ, סוניק X (שנגמרה לא מזמן), פחצופים ממארס, טוטלי ספייס (שאגם נגמרה אבל אולי תחזור). אני מחכה שתתחיל העונה החדשה של "דרגון בול" שתיקרא "דרגון בול GT". למי שרוצים לראות - הסדרה מתחילה ב- 23.1.05 בערוץ הילדים.
אני לומד לנסוע על אופניים עם יעקב, שלומד בחטיבה. יעקב הוא האח הגדול של החבר הכי טוב שלי עוד מהגן (5 שנים בערך), עילי. אני מאוד אוהב לשחק במשחקי מחשב.
אני לומד בכיתה ג'. למורה שלי קוראים אורית. לחברים שלי קוראים עילי, עודד, עופר, גיא א., גיא ל. ויאן ועוד כמה מהכיתה. לאחותי הקטנה קוראים רעות.
יש הרבה דברים שאני רוצה לכתוב עליהם. אני קורא ספרים כמו "עשרים אלף מייל מתחת למים" ו"סביב העולם בשמונים יום" של ז'ול ורן ו"מנהרת הזמן" של גלילה רון פדר-עמית. ועוד הרבה. אני אוהב לקרוא כי זה פותח לי עולם חדש של הרבה דמיון. אני גם רוצה לכתוב על טיולים, שאני עושה עם אבא שלי, כמו למערת עלמה, ניר עציון ולנגב - שם ישנו לפני שבועיים באוהל בדואי וטיילנו בשטח אחר כך כל היום.
אני מאוד אשמח אם ילדים יכתבו לי אימייל לכתובת Omer10196@walla.co.il עם שאלות על הדברים שמעניינים גם אותם וגם אותי, כי אז יהיה לי יותר קל לכתוב תשובות וסיפורים (שאמא שלי מעדיפה לקרוא להם "מאמרים").
זה המאמר הראשון שלי ואני עוד אכתוב כאן הרבה. גם ילדות וילדים מהכיתה שלי יכתבו כאן. אני אשמח לפגוש באינטרנט עוד ילדים וילדות כותבים, כדי שנוכל להחליף רעיונות ולדבר.

תאריך:  13/12/2004   |   עודכן:  17/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il