X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
נשמע על תהליכים גיאו-פוליטיים איתני הטבע מתעוררים שוב הודעה חשובה של הבנק המרכזי בארה"ב על שינוי במדיניותו? גל המהפכות - גם בסין המתח הביטחוני יעלה סוף עידן הדגים והתחלת עידן הדלי תחזית אסטרולוגית לשבוע 11.3.11-4.3.11
▪  ▪  ▪
מציאות חדשה באה ועוד תבוא לעולם [צילום אילוסטרציה: חברת נטפים]

מולד ירח צפוי בתאריך 4.3 במזל דגים. נושא זיהום האוויר יהיה בכותרות, או כל הקשור לאיכות הסביבה. אצלנו ידברו יותר בתקופה הקרובה על השקעה הקשורה לחינוך וספורט, לצד השקעה בתשתיות.
השבוע הקרוב יהיה תקשורתי יותר. ברבדים אישיים, תמצאו את עצמכם מדברים ללא הרף בטלפונים או מתכתבים בדואר האלקטרוני. בתאריך 9.3 יגיעו באופן לא צפוי חדשות טובות, קבלו הזמנות והחזירו מיילים או טלפונים למי שמתקשר וכדומה, כיוון שרעיונות יתפתחו מעבר לציפיות שלכם.
כוכב אורנוס נמצא במעלה הכי רגישה בגלגל המזלות, 29 בדגים, מעלה נפיצה, חסרת שליטה, שתשפיע על כולנו עד לתאריך 11.3. זו תקופה שלא מבטיחה יציבות בחיינו, הדאגה תלבה את המתח ותגביר את הנטייה לשבור מצבים בחיים, לסיים תהליכים או מערכות יחסים, לעזוב וללכת הלאה. שלום ולא להתראות. גם כאשר נושאים זיכרונות נפלאים מהעבר, כעת הגיע הזמן לומר שלום, בעיקר לחלק מסוים בחיינו שאינו רלוונטי יותר, הגיע הזמן לנוע לפרק הבא, לעשות בחירה ולעלות על נתיב חדש, כזה שמתאים יותר למציאות החדשה של חיינו.
קשה לחזות איך ומה יקרה תחת השפעת האורנוס במזל טלה, מאחר שזהו כוכב שמילות המפתח שלו הן שינוי, כאוס, בלתי צפוי, ניתוק, פרידה, גירושין, מרדנות וגם מהפך, אינדיבידואליות, ריגוש והתפתחות לא צפויה. על כן, חוסר היציבות בהתנהגות של הסובבים אותנו יאפיין את התקופה הקרובה. אורנוס הוא הברק המופיע לפתע פתאום ביום בהיר. החוויה האישית תתבטא במהומה, ברעידת-אדמה פרטית, אבל זה גם יכול לגרום לדברים טובים, להתנער, לחוות מצבים שיגרמו לנו להביט על העולם בדרך חדשה. אנו צפויים לימים מעניינים ללא ספק. החוכמה של כל אחד היא לבחור בחופש ולא לשכוח את האחריות המשותפת, לדעת שהבחירה לצעוד קדימה כאינדיבידואל יכולה להיות על חשבון זוגיות או שותפות קיימת.
אורנוס שעומד לשהות במזל טלה לאורך שבע השנים הבאות, לא יהיה מוכן לשתף פעולה, בלשון המעטה, והוא גם לא ישתכנע להיכנס למו"מ רגוע.
אורנוס מסמל גם את ההשראה של הקולקטיב בטלוויזיה. כשכוכב אורנוס היה במזל דלי, הסדרות החזקות היו "חברים" ו"סיינפלד", קבוצות אנשים וההרפתקאות שלהם כקבוצה (מזל דלי), כאשר אורנוס עבר למזל דגים (חלום, השראה, פנטזיה), ראינו את "אבודים", חיים של שבטים על אי, תוכניות ריאליטי, כמו "כוכב נולד" שבה חלומות של אנשים מתגשמים. מה "יתפוס" עם אורנוס במזל טלה?
מפגש הכוכבים המתרחש עתה בתאריך 4.3 ימשיך "לעודד" תהליכים גיאו-פוליטיים, כך שהיו מוכנים לשמוע על משברים, תאונות, שינויים פתאומיים בכיוון והתרחשויות גורליות מתפתלות ומשתנות במזרח התיכון, באירופה, בסין ובארצות הברית. המדינות במערב התיכון של אמריקה עוברות תהליכים שאופיים משמעותי ועלול להוביל לשביתות ולמבוי סתום. הבלגאן צפוי בגלל שלא ניתן להגיע להסכמות שם עם האיגודים (הרחבה על הנושא במאמר של השבוע שעבר בתאריך 25.2.11). בנוסף, ישנו גל מהומות והפגנות במזרח התיכון ובמקומות אחרים, שם האזרחים מרגישים מקופחים ואלה לא ייפסקו עד שהאזרחים ישיגו את המהפך הרצוי. עם מעברו של האורנוס לטלה יתחזקו קונפליקטים אלימים לאורך ולרוחב הכפר הגלובלי בו כולנו נמצאים.
בפרק הזמן בין 30.3-14.3 איתני הטבע מתעוררים, לקראת 28.3-27.3 הרגישות רבה יותר. הטבע רוצה גם להתבטא בדרך שהוא מכיר, עם אירועים טקטוניים, אדמה שרועדת, שיטפונות קשים וכל אלה ישפיעו גם הם על הכלכלה בעולם.

אצלנו

System.String[]

השבוע...

System.String[]

כלכלה ושווקים

System.String[]

מחשבות אסטרולוגיות נוספות על מעבר האורנוס למזל טלה ותחילת עידן הדלי

System.String[]

תאריך:  04/03/2011   |   עודכן:  04/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 כוכב נולד
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נפתלי רז
רבים מהטלפונים של מצטרפים ליוזמה הפוליטית החדשה, בעקבות כתבתי הקודמת, קיבלתי כשהובלתי טיולים לכלניות של "דרום אדום", וסביב רביבים - ל"עדיין לא פרחו האירוסים", ול"יש היסטוריה ציונית מרתקת" במצפה רביבים ובבית-הקברות המפתיע בדמויותיו המפורסמות    בעוד כשבוע נקיים מפגש ראשון של מס"ד (שם זמני). אני מבטיח לעדכן כאן על כל פריחה - בפוליטיקה, ובנגב!
אריה אבנרי
והפעם - ס'. הוא ניצב יואב סגלוביץ'    בחלק החמישי נחרוג מסדר האותיות השבועי של אישי הרשימה השחורה ונעסוק ב"משטרעה" בשירות האזרח    השקר בתוכנת המנה"ל    תפקוד ניצב סגלוביץ' במשטרה    היועמ"ש יהודה וינשטיין לא עמד בהתחייבותו לאומ"ץ בפרשת ליברמן    יצחק אהרונוביץ' לא מקיים הבטחתו    רבב דבק במשטרת ישראל
איתמר לוין
סיכום שבוע עמוס ופעיל מאוד של משרד המשפטים והשר העומד בראשו: משכר הבכירים ועד לתנאי העבודה של השרים, מהעומס בבתי המשפט ועד לתלונות נגד שופטים, וגם מה שעדיין לא נעשה
איתי לנדסברג
מכתב תגובה של איתי לנדסברג, מנהל מחלקת התעודה והתחקיר בערוץ הראשון ועורך התוכנית "מבט שני", לתחקיר של תוכנית "המקור" בערוץ 10    "הוזמנתם אמש למופע אימים"    "ערוץ 10 ערך בקצב רצחני את השחזור של הרצח"
אורן פרסיקו
דוח "קשב" על סיקור חוק ועדות הקבלה: "בזמן שייתכן שדיון ציבורי יכול היה להשפיע - מרבית כלי התקשורת המרכזיים לא עסקו כלל בנושא"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il