X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עמרי שרון מריץ את ברוידא לראשות העיר כדי לרסק את עוזי כהן בליכוד שרון תומך בהינתקות. עוזי כהן תומך בביבי ביבי מתנגד להינתקות תמיכה של המפד"ל בברוידא תחזק את שרון ותחליש את ביבי אז תמיכה בברוידא היא חיזוק שרון במרכז ותמיכה בהינתקות דילמה למתנגדי ההינתקות, אפילו בשלולית הרעננית
▪  ▪  ▪

מהרגע שעוזי כהן התחיל לדבר על זה במקומונים (צומת השרון, 5.8.05) – זו כבר לא שמועה: רעננה היתה אך כפסע ממצב, בו המאבק הפוליטי בין מחנה שרון למחנה ביבי, אליו מקושר עוזי כהן, יכריע כאן את הבחירות.
'רב סרן שמועתי' מייחס לסביבת שרון רצון עז 'להיכנס' במחנה היריב, גם במחיר מרקחת מצחינה של התערבות מרכז הליכוד בחייה העירוניים המנומנמים של רעננה. השמועה אומרת, שעומרי שרון בחר בברוידא כראש העיר הבא של רעננה על-מנת לצמצם את כוחו של עוזי כהן במרכז הליכוד. אם עוזי יעוף בבושת פנים, ייווצר סדק בבסיס התמיכה של ביבי במרכז.
אבל בשביל זה, צריך להרים להנחתה: לשכנע את עוזי לא לרוץ ולמסור את קולותיו לברוידא, לשכנע את ברוידא שיכריז למרות הכל שהוא משאיר את עוזי כסגן, להתגייס כולם כאחת לטובת ברוידא (ואלי אפילו במימון מפלגתי), לוודא שזה יהיה ראש העיר ואז – ביושבו על כיסאו – הוא יבעט את עוזי החוצה למרות כל ההבטחות. ובא גואל למחנה עמרי-שרון.
מה ברוידא ירוויח? אולי מימון, בטוח שתמיכה אלקטוראלית - וגם יזכה להעיף את שנוא נפשו עוזי כהן בתרגיל נקמני במיוחד (הו – הנקמה המתוקה). מחנה ביבי ייסדק, מחנה שרון יצא זחוח, הארבעה וחצי מצביעים שדורשים את הדחתו של עוזי כערך עליון, שבים לחיקו החמים של ברוידא, מתחריו של ברוידא מובסים עד עפר ועיריית רעננה הופכת להיות – תחת ניהולו של ברוידא - סניף השרון של מרכז הליכוד.
אומר על כך עוזי כהן לצומת השרון: "ברוידא מחובר לעמרי שרון והם עשו עלי קונספירציה". עוד הוא אומר שם: "הם ניסו לעבוד עלי, עמרי וברוידא וחבורה שלמה של חברי מרכז ליכוד ברעננה... ברוידא מקושר בליכוד עם מחנה שרון ולהם יש אינטרס לשמור על הליכוד ברעננה".
רק מה – את מה שעוזי כהן, שועל פוליטי ותיק - שכח מזמן, ברוידא עוד לא התחיל ללמוד: הנקמה הכי מתוקה היא זו שנעשית בידי אחרים, וזו שאינה מיידית.
עוזי חיכה שבוע. בינתיים, ברוידא, במהלך לא מחושב שדי מאפיין אותו במצבי לחץ, הצטלם בעיתונים אוחז ידיים עם עזרזר (חרדים / ש"ס).
המחנה הדתי, שהוא באופן לא מקרי גם המחנה הלאומי, מושפע בימים אלו עד מאוד מהלכי הרוח הקשורים להינתקות, ובמיוחד מהתפטרותו הדרמטית של ביבי נתניהו. וכאן נוצרת למחנה הדתי-לאומי בעייה חמורה להצביע לברוידא. כי ברוידא הולך עם שרון ועם מחנה שרון במרכז הליכוד, כדי להחליש במרכז את עוזי כהן התומך בביבי, ודרכו את מתנגדי ההינתקות שם. ברוידא מוצג כשחקן חיזוק לשרון במאבקים הפנימיים במרכז (מחנה ש"יש לו" יותר ערים, ובמיוחד עיר כמו רעננה, צובר יותר כח). בבחינת "קול לברוידא זה קול להינתקות"...
מהלך ברוידא-מחנה שרון מצטרף לשורה של גולים עצמיים שתקע ברוידא בזמן האחרון, בכללם שגיאות של טירון פוליטי חמדן, כמו התחברות לעזרזר (חרדים / ש"ס) במחיר אבדן חלק מתומכיו החילוניים מבית, צילום משפחתי (שי לעזרזר?) יום לאחר מכן ב'עיתון הבית' שלו, קול רענן, כשאשתו בלבוש חושפני במיוחד יושבת על ברכיו בתנוחה אינטימית, ואוסף אין סופי של מסרים סותרים לתושבי רעננה. כשברוידא בלחץ, רואים עליו. קורים דברים. מעניין לעקוב, מה יהיה הגול העצמי הבא שלו. בדר"כ זה מתחיל ברעש ונגמר בקול ענות חלושה.
בינתיים, מחנה ביבי בליכוד צובר כח. התפטרותו השאירה מאחור את כל תומכי שרון בקרב מתפקדי הליכוד (לפי סקר אחרון – 64%). גם ברעננה. במאבק בין ברוידא לעוזי כהן ולאחר הניסיון לכאורה של ברוידא/מחנה שרון "להנדס" את המצב, נראה לי שעוזי יכול בשקט להתרווח לאחור אל כורסת המנהלים שלו ולמלמל בהנאה: "אני חמוד אני".

תאריך:  10/08/2005   |   עודכן:  10/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד חיים קליר
האם סוכן ביטוח חייב להחזיר לחברה עמלות במקרה שהמבוטחים ביטלו פוליסות? בית המשפט קבע שרק אם הוסכם על כך מראש בין הסוכן לחברת הביטוח
עו"ד יוסי דר
אליקים העצני
פרופ' אלישע האס
גורי גרוסמן
שום תרגיל ביחסי ציבור לא יעזור לנתניהו: הוא יירשם בהיסטוריה כשותף מלא בהגברת הטרור, בהקמת חמאסטן, ביצירת קרע טראומטי בעם ובהחרבת התיישבות ציונית מפוארת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il