X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
"אמרנו לכם", שהסדרה האובייקטיבית, "ארץ המתנחלים" של מר טלוויזיה חיים יבין, תשמש תשדיר שירות לרשות הפלשתינית, ואכן, יבין הוזמן אל "מרכז פלשתין" בוושינגטון, שם חלקו לו כבוד כמרצה-אורח בכנס מטעם הלובי הפלשתיני, המתקרא "כוח המשימה האמריקני למען פלשתין"
▪  ▪  ▪

במסגרת המאמצים הבלתי נלאים של השמאל השפוי לעשות דה-לגיטימציה לימין, ששיאם היה בהאשמה קולקטיבית ברצח רבין. גילה לאחרונה השמאל שיטה חדשה, המופעלת בצורה מתוחכמת על-ידי המשת"פים שלו בתקשורת הכתובה והאלקטרונית.
כדי שלא יאשימו אותם חלילה בחד-צדדיות ובנטייה שמאלה, מרואיינים גם נציגי הימין מדי פעם ובמשורה. אך אליה וקוץ בה - מנטרלים את המרואיינים כבר בתחילת הראיון, ועושים אותם לחוכא ואיטלולא.
כמו למשל בראיון ב "ערוץ 10" בתוכנית "לונדון את קירשנבאום", כשהוזמן לאולפן הח"כ ד"ר אריה אלדד, להגיב על הטבח הנפשע בשוק בחדרה. עוד טרם הספיק לפצות את פיו, סנט בו ירון לונדון בלעג: "בטח תגיד 'אמרנו לכם' ". האין לגנות פתיח שכזה בראיון המתיימר להיות חסר פניות, השם ללעג ולקלס את המרואיין קודם שפתח את פיו.
גם שמעון שיפר, במאמר ב"ידיעות אחרונות", לקראת מושב החורף של הכנסת, משתמש באותה טקטיקה מאוסה: "שוב יצטרך שרון לצאת לקרב במתנגדיו ובראשם בכיר המורדים בנימין נתניהו, שיחפש כל הזדמנות לקום מן הספסלים האחוריים, לנפנף באצבע ולהגיד 'אמרתי לכם' ".
היות שכאן איש לא ינסה לסתום את פי, אני חופשי לחזור עד לזרא, בפעם ה-1,000 על המשפט "אמרנו לכם - אל תתנו להם רובים", שנאמר בעקבות החתימה על הסכם אוסלו האומלל. והנה איתן הבר, אחד האנשים המקורבים ביותר ליצחק רבין ז"ל, עשה לו שירות דב במאמר ב"ידיעות אחרונות", כשהוא מנסה בצורה מגוחכת לטהר את השרץ בזו הלשון: "את הרובים הביאו איתם הפלשתינים מתוניס. הם רובים שלהם, אצלנו נרשמו מספריהם. על-פי הידוע , הועברו 11 אלף רובים..." .
תודה לך מר הבר הנכבד, נגולה אבן מליבם של הימנים הסהרוריים. גילית להם כי את הרובים לא הנפיק צה"ל ממחסני החירום שלו, אלא התחכם והקפיד לרשום את מספריהם של הרובים בגנזך של צה"ל. בכך הובטח שאם קליע הנורה מרובה רשום שכזה יקטול חלילה ישראלי, הרובה לא יהיה אלמוני, אלא כזה הרשום כדת וכדין וכשר למהדרין. אבוי לאותה בושה.
ועוד "אמרנו לכם", כשהזהרנו לא מכבר כי הסדרה האובייקטיבית "ארץ המתנחלים" של מר טלוויזיה חיים יבין, תשמש תשדיר שירות לרשות הפלשתינית, בעוד חסידיו השוטים לעגו לנו ושיבחו ללא בושה את האובייקטיביות העיתונאית שלו. והנה מגלה לנו אורי פורת במאמר ב"ידיעות אחרונות" כי המלך הוא עירום. התברר כי יבין הוזמן לאחרונה אל "מרכז פלשתין" בוושינגטון, שם חלקו לו כבוד כמרצה-אורח בכנס מטעם הלובי הפלשתיני, המתקרא "כוח המשימה האמריקני למען פלשתין". את האירוע החגיגי מימן ארגון בשם "אמריקנים למען 'שלום עכשיו' ". את זאת יבין אינו מסוגל להבין.
ואחרון ולא חביב, עוד "אמרנו לכם", המובא כאן בנושא: "ההינתקות כרוח גבית לטרור". עשרות הקסאמים שנחתו מאז על שדרות והנגב המערבי, והטרור המתגבר ביו"ש, זהו פרי הבאושים של מעשה האיוולת הטופח על פניהם של המגרשים "בנחישות וברגישות". מציאות בלתי נסבלת שרק הוזי שלום בלתי נלאים מסוגלים להתעלם ממנה. וכדי להוסיף חטא על פשעם של הורסי 26 יישובים פורחים, גילה בראיון בגל"צ ראש המטה ללוחמה בטרור תא"ל ב(מיל.) דני ארדיטי, כי "הפריצה בגבול פילדלפי איפשרה לגורמי אל-קאעידה וג'יהאד עולמי להסתנן לרצועה". כהוכחה לדבריו פורסם היום בעמוד הראשון של "ידיעות אחרונות" כי אנשיו של בן-לאדן פועלים באופן חופשי ברצועה, ואף הפיצו חוברות תעמולה במסגדים במהלך חג הרמדאן.
אני מבין היטב את תסכולם של כל אלה העומדים חסרי אונים מול השוקת השבורה של הניסיונות הכושלים לרצות את הפלשתינים, כשמטיחים בפרצופם "אמרנו לכם" מעצבן שכזה. כך ניצבתי אי שם בימי ילדותי הרחוקים, בוש ונכלם, נוטף ממי הגשם, רטוב עד לשד עצמותיי ושיני נוקשות מקור, כשאמי זועקת: "אמרתי לך לקחת מעיל גשם!".

תאריך:  01/11/2005   |   עודכן:  01/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי אחימאיר
מה משמעות הצילומים שלמתיישבי בקעת הירדן המופיעים בימים האחרונים בעיתון ידיעות אחרונות? ומה פשר המבנה המגלומני, מעבר משוכלל ומודרני, שמזכיר מסוף יבשתי בינלאומי, שהוקם בכביש הבקעה? האם זה אומר שישראל מתכוונת לוותר גם על הבקעה?    על סמך ניסיון גוש קטיף וצפון השומרון, נראה שישנה סכנה כזו, והיא מוחשית
עו"ד חיים קליר
חברת הביטוח כלל סירבה לפצות עובד מאפיה שאצבעו נקטעה בעת שניקה את מכונת הבצק    התרשלת, טענה החברה כלפי העובד    בבית המשפט התברר כי עובד כוח אדם הוא שהפעיל את המכונה בעת הניקוי    סוף דבר - החברה תיאלץ לשלם
מוטי שפירא
העברת מינהל מקרקעי ישראל לידי שר התיירות אברהם הירשנזון כפרס על נאמנותו לראש הממשלה ממחישה עד כמה מזלזלת המדינה באחד המשאבים החשובים ביותר שלה - הקרקע    יותר משזה מעיד על המדינה, זה מעיד על הפוליטיקאים שמנהלים אותה
עודד טירה
הכרזתו של אבי נימני כי יפרוש אם קשטן ימונה למאמן נבחרת ישראל היא סיבה טובה למנות את קשטן    נימני הוא שחקן איטי שגורר את הנבחרת למשחק איטי וכושל מול נבחרות מודרניות ומהירות    לגרנט לא היה כוח לנפות אותו מהנבחרת, אם נימני ימלא את הבטחתו, קשטן אפילו לא יצטרך להתאמץ
אריאל שרון
דברי ראש הממשלה, אריאל שרון, בפתיחת מושב החורף של הכנסת 31.10.2005 - יום שני כ"ח תשרי תשס"ו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il