X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
המושג "מהוגנות פוליטית" יעבוד שעות נוספות בתקשורת. אוי לו ואבוי למי שיעז לומר כי "המלך עירום". כולם יודעים וכולם ישתקו עד יעבור זעם
▪  ▪  ▪

ליבי כמו לב כולנו על מות כל אזרח ישראלי וכך גם על מותו של הרב כדורי. אולם תקוותי כי רוב מה שעשו בשמו יעלה לשמים צרור בצרור. באחד "העתונים האלקטרוניים" כבר כתבו: "היה בעל שם עולמי בכתיבת קמעות" חשכות, בערות, ופונדמנטליזם יהודי-ישראלי נודפים ממשפט מסוג זה.
האם בתחילת המאה ה-21 עדיין אפשר לעלות לרגל לכתיבת פתק להחלמה? האם אפשר להאמין כי יש בני-אדם בעלי קשר ישיר ליושב במרומים? ולהתיר רסן - אם יש שכינה, דבר אחד בטוח, אין היא עוסקת בקטנות, אינה קוראת קמעות, אינה מאזינה ללחשים, ואינה עושה חשבון קטנוני עם כל אחד מאיתנו על מעשיו הקטנים והטפלים. כך כתוב בספר איוב.
נשיא המדינה כנראה לא קרא את שכתב בשמו איש יחסי הציבור שלו על כדורי: "מקור השראה לעם ישראל בארץ ובתפוצות". מקור השראה הוא סופר כמו עמוס עוז, משורר כמו יהודה עמיחי, ראשי ממשלה כמו בגין, רבין ושרון, שופט כמו אהרן ברק, ורבנים כמו הרב קוק והרב עובדיה.
המושג "מהוגנות פוליטית" יעבוד שעות נוספות בימים הקרובים בתקשורת. אוי לו ואבוי למי שיעז לומר כי "המלך עירום". כולם יודעים וכולם ישתקו עד יעבור זעם.
הקבלה היא קטע מוזר בתולדות העם היהודי ובדת היהודית. חוקרים מפורסמים כמו גרשון שולם נשבו בקיסמה. פשוטי-עם, מצאו בה את "החסר" בדת היהודית: מיסטיקה, ידעונים ו"מכשפים", המסוגלים לכאורה להביא מזור וצורי לכל תחלואינו. אולם כבר בתנ"ך יצאו הנביאים הגדולים נגד נטייה זו ונגד הלך רוח זה.
הפונדמנטליזם הוא תופעה אוניברסלית מסוכנת מאוד.
הפונדמנטליזם האיסלאמי מוכיח זאת יום-יום ושעה-שעה. הנוצרי לא אמר את מילתו האחרונה מאז הצהיר אחד ממנהיגיו כי שרון בא על עונשו מידי שמיים. הפונדמנטליזם היהודי-ישראלי טרם עמד למבחן, אך רבים הם הרבנים שמזהירים מפניו.
הבוקר נחזה ב"עבודה בעיניים ובאוזניים". נראה בטלוויזיה, נקרא בעתונות ונשמע ברדיו. מי שעיניו בראשו יעקם את פיו בבוז כלפי כל אלו שרוממות אל בגרונם, ודמעות תנין בעיניהם. שומה על כל אלו שעמדו לפתחו של הרב כדורי לחדול מן הקמעות, הלחשים, הפתקים, וההשבעות, אשר מוציאים שם רע לדת היהודית ולאלו המאמינים בה. הרב כדורי היה אדם נוח לבריות ושמח לרצותם כפי שביקשו. הוא שמר על כבודו וודאי היה מתנגד לפסטיבל המתחיל הבוקר.

תאריך:  29/01/2006   |   עודכן:  29/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוטי שפירא
הבעיה איננה רק בדברים "הגדולים", כמו שחיתות שלטונית וקשרי שלטון-הון, אלא במעשי היום יום. מי מטפל בזה?
עו"ד משה גולדבלט
זה הזמן לפנות למארגני כנס הרצליה ולתבוע עריכה מיידית של כנס חוזר. מאחר ורובם המכריע של הנאומים, ההערכות והפרשנויות שהושמעו שם התגלו כעורבא פרח
משה מכנס
ראיון נוסף עם שאול מופז, ושוב מחליק המרואיין ללא פגע וללא שום שאלה נוקבת
דורון נחמיה
מלבד הפת"ח, העבודה היא הניזוקה הראשית מההתרחשויות האחרונות בעזה ורמאללה, והסיבה לכך היא די ברורה: התחזקות החמאס מעלה כהרף העין את השיח הביטחוני ישר לראש מצעד סדר היום הציבורי, כאשר בדרך הוא רומס את השיח החברתי, וככל הנראה קובר אותו
אפרי הלפרין
לפני כמה שבועות טענתי כאן באתר נגד רשם העמותות על משך הזמן ועל הסרבול בטיפול בפניותיי ללשכתו. אני משוכנע שהרשם לקח הערותיי לתשומת לב, היום מלא אני שבחים לרשם העמותות, על התייחסות עניינית ומנומקת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il