X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים

מתנחלים יקרים, תכניסו טוב טוב לראשים התמימים שלכם, רוב הישראלים בעלי זכות הבחירה (כולל מאות אלפי ערביי ישראל) רוצים שתעופו להם מן העיניים, ושתסתלקו כבר לכל הרוחות מיהודה ושומרון. הסיסמאות שלכם כמו "זכות אבות", "יהודי לא מגרש יהודי" וכו', נחשבות בעיניהם כקליפת השום. אם מיליון וחצי עניי ישראל והקסאמים המתפוצצים בשדרות מעניינים את רוב הציבור כגשם דאשתקד, מהיכן האשליה שאתם הגרים בהתנחלויות מעבר להררי החושך מזיזים להם כהוא זה.
לכן, הצילומים בהם מופיעים מנהיגיכם פצועים וחבולים כמו אפי איתם למשל, המצולם כשראשו זב דם, עושה לרוב הציבור בדיוק את ההיפך, הם שמחים לאידכם. בסתר ליבם הם בטוחים שמגיע לכם, יהודי שמתנגד להריסת ביתו דמו בראשו, ושלא ישחק את הקוזק הנגזל. טרנספר עושים לערבים, את היהודים "רק" מנתקים. בנייה בלתי חוקית בונים רק מתנחלים "בשטחים הכבושים", בנגב ובגליל הערבים בונים עם היתרי בנייה כדת וכדין.
הטיעונים שלכם על איפה ואיפה, מדוע לא אוכפים את החוק על רבבות בתים בלתי חוקיים בתוך הקו הירוק? הוא טיעון המעורר יותר מגיחוך. לרוב הציבור שמשקלו (בסקרים) יותר מ-70 מנדטים, אכפת מאדמת המדינה הנכבשת על-ידי מתנחלים בדואים בנגב, או השתוללות הבנייה הבלתי חוקית בכפרים הערבים והדרוזיים בגליל, בדיוק כפי שהיא מציקה לאמנון אברמוביץ', ירון לונדון ועמיתיהם בתקשורת הכתובה והאלקטרונית השונאים אתכם המתנחלים בעומק ליבם.
הם אלה אשר במשך שנים רבות עשו לכם דה-לגיטימציה, הם אשר שטפו את מוחו של הציבור כי "הכיבוש אשם".
אתם "היודונאצים", "המתנחבלים","אדוני הארץ", אשמים בכל תחלואי החברה הישראלית, תסתלקו מהשטחים ותצילו את ישראל, כמו הסיסמה האנטישמית "הכו ביהודים ותצילו את רוסיה..."
את הפירות הבאושים האלה, של המסע הכופר בזכות היהודים לחיות בכל חלקי ארץ ישראל, ואפילו בבתים מהם גורשו בפרעות חברון, אתם אוכלים היום, ולא יעזרו לכם הטיעונים שאתם משמשים בשר התותחים ושמן על גלגלי מסע הבחירות של מ"מ ראש הממשלה ומפלגתו קדימה.
אין לכם שום זכות להתנגד ולו באופן פסיבי להורסי בתיכם. זוהי פסיקה לגיטימית של בג"צ, אתם סכנה לדמוקרטיה, העובדה שגנבו את קולותיכם בסיסמה "דין נצרים כדין תל אביב", הוא תירוץ זניח שנמאס כבר לשמוע. נוער הגבעות, רעולי הפנים, ומשליכי הבלוקים (הראויים לכל גינוי) הם שמן על גלגלי מסע השנאה כלפיכם, הם התירוץ, הם הגורמים לכם את הנזק הכבד ביותר.
דוגמת ההאשמה הקולקטיבית של כל הימין בפשעו המתועב של יגאל עמיר.

תאריך:  02/02/2006   |   עודכן:  02/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 גדעון עזרא
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד רוית סיני-וכולדר
ביהמ"ש לענייני משפחה בת"א חייב הורים של אב שברח מהארץ, בתשלום הוצאותיו ההכרחיות של נכדם הקטין בסך של 2,460 שקלים, כמזונות זמניים
מנחם ברוד
מי היה מאמין שהיהדות תוכל לשגשג במקומות הנידחים ביותר, ושיהודים יוכלו לחיות כיהודים בכבוד ובגאווה בכל פינה בעולם. הרבי האמין והאמונה קמה והיתה למציאות
יאיר שמעון
עו"ד עפר טויסטר
אימתי זכאי בעלים של קרקע שמקרקעיו הופקעו לתבוע את השבת המקרקעין לבעלותו, עקב אי מיצוי מטרת ההפקעה? שאלה זו הייתה נשוא העתירה בפני השופט ברלינר בבית משפט לעניינים מינהליים חיפה
ד"ר אינג' אברהם בן-עזרא
בכל האמור ברישוי בנייה, דומה שהוועדות המקומיות לתכנון ולבנייה מגדילות לעשות מעל ומעבר הדרוש, ונוקטות בשיטות מגוונות כגון: השהייה, דחייה, הערמת קשיים בירוקרטיים, נקיטת מדיניות של "לך ושוב" ועוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il