X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מכה קשה הונחתה על המחזר הנמרץ עמיר פרץ. משאת נפשו, יו"ר הרשות הפלשתינית, אבו מאזן, איתו הסתחבק רק לפני מספר ימים, התעלם מחיזוריו הנמרצים, והודיע בראש חוצות כי בחיר ליבו הוא אהוד אולמרט
▪  ▪  ▪

מכה קשה הונחתה על המחזר הנמרץ עמיר פרץ. משאת נפשו, יו"ר הרשות הפלשתינית, אבו מאזן, איתו הסתחבק רק לפני מספר ימים, למרות הקילוסים, החיבוקים והנישוקים, יצא מן הארון, בגד בו ללא בושה, התעלם מחיזוריו הנמרצים, והודיע בראש חוצות כי בחיר ליבו הוא אהוד אולמרט, אביר חלומותיו.
את אולמרט הוא מעריץ יותר מכל: זה האיש שיהרוס בהתנדבות יישובים משגשגים ויגרש יהודים מבתיהם מבלי לבקש תמורה, שולט בשפה האנגלית, ללא שפם, מנהיג מפלגה נקייה משחיתות בדיוק כמו הפת"ח, בעל דירות יוקרה, אנין טעם המקפיד על חליפותיו, עניבותיו, סיגריו ועטיו, ומוצאו העדתי מוסיף לו קסם מיוחד.
אולם היות שאבו-מאזן ויועציו מכירים את הדמוקרטיה הישראלית לפני ולפנים, וזאת הודות לח"כים הפלשתינים המכהנים בכנסת ישראל, הרי שבימים אלה, מתקיימות התייעצויות קדחתניות בין אבו מאזן לבין מנהיגי החמאס כדי לרתום גם אותם לקמפיין הבחירות בישראל.
השיח' אסמאעיל הנייה, המיועד לכהן כראש ממשלת פלשתין, יצהיר בקרוב שהוא תומך נלהב של עמיר פרץ ושל מפלגת העבודה. חילוקי דעות חריפים נתגלעו בין השיח' אבו טיר לבין חאלד משעל מי מהם יתמוך ביוסי ביילין ובמפלגתו מרץ-יחד.
כולם מאוחדים בדעה, כי הודות לתמיכתם המשותפת במפלגות הראויות, תבחר ממשלה ישראלית חזקה משוחררת מסחטנות קואליציונית שתחזיר את ישראל לממדיה הטבעיים בגבולות 67 עם אופציה להגשמת זכות השיבה.

תאריך:  09/03/2006   |   עודכן:  09/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד עפר טויסטר
הפוטנציאל לשימוש עתידי בקרקע מהווה מרכיב עיקרי בשווייה של כל קרקע, גם של קרקע חקלאית. ברור לכל, כי קרקע חקלאית שיעודה שונה ליעוד של דרך, הפוטנציאל שלה לשימוש אחר, כגון למגורים או מסחר (אם היה לה פוטנציאל כזה) נפגע
אליקים העצני
עם ישראל זקוק בדחיפות רבה לנס פורים, להצילו מידי צוררים שממנו יצאו. אך גם לנס צריך שליחים, ומרדכי ואסתר של זמננו - היכן הם?
אל"מ (דימ.) משה לשם
מדינת ישראל לא הכריזה על "קוים אדומים" זה זמן רב. וזאת אולי כדי לא לחייב עצמה לתגובה נאותה. אבל האם יתכן שפגיעה בתחנת כוח מהגדולות בארץ לא תהיה חציית "קו אדום"?!
ד"ר בועז נחמד
תיאוריות השירות    יישומים של מתן שירות ללקוח    חשיבות המשפט "הלקוח תמיד צודק" בחברה עצמה    אז תגיד לי, באמת אבל באמת ותמיד "הלקוח תמיד צודק?"    מבוא מתוך הספר "שיפור השירות ללקוח"
טל רבינוביץ
אסתר הבתולה, המוכיחה עם הזמן כישורים של אישה אשר חכמתה ועורמתה אף עולים על יופייה, מצליחה, תוך שימוש בגופה ובחסדיה, להתחבב על המלך ולתמרן אותו למען יאות להציל את העם היהודי ממזימותיו של המן הרשע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il