X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
יש לנו שישה-עשר ימים תמימים להתעורר! זה לא הרבה אבל זה גם לא מעט. אפשר בימים האלה לבדוק את תוצאות הבריחה מרצועת עזה וצפון השומרון, את ה"תבונה" באירועי עמונה, לשקול את היתכנות ההוצאה לפועל של התוכנית המפחידה של אולמרט ולהתעשת
▪  ▪  ▪

טוב, אז עכשיו נחשפנו למשנתו הסדורה של אהוד אולמרט ויש לנו את כל הסיבות שבעולם להתמלא בְּעָתָה, בהלה וּפֿלצוּת. 500 הקסאמים שנורו מרצועת עזה לאחר המנוסה משם, לא היו שעור מכונן דיו. לאחר "תוכנית ההינתקות" מציע אולמרט "תוכנית התכנסות" וכבר מפריחים לחלל האויר את "תוכנית הַהִתְכָּרְבְּלוּת" (עירית לינוּר - "המילה האחרונה"), שלאחריה תבוא התוכנית האחרונה והיא "תוכנית הטמנת הראש" ואחרינו המבול.
החמאס, לעומת זאת, איננו מתרגש מכל ההמולה הזאת. הוא איננו מחליף סיסמאות חדשות לבקרים, ובעקביות אין דומה לה הוא דבֵק במשנתו הקבועה - פלשתין, ירושלים וזכות השיבה. יעשו הישראלים מה שהם רוצים, החמאס לא זז מהעמדה הזאת וכל הדרכים להגשמתה (טילים, פיגועים, מלחמה...) לגיטימיות בעיניהם.
הישראלים "עייפים ממלחמות". אלה שיצביעו קדימה חייבים לחוש בדחיפות, לקחת מילון ולבדוק את ההתאמה בין המילה "קדימה" לבין ההימור המסוכן שעליו הם מהמרים. מדובר בסוס שמן, מנומנם וסרבן עיקש לכל סוגי המירוץ. על ראשו אנחנו מניחים את גורל ילדינו. אין שום סיכוי לצאת מזה אפילו בשן ועין.
האמרה "לא חשוב מה יעשו הגויים - חשוב מה ישראל תעשה", איננה תופסת בימים אלה. יש חשיבות גורלית כיצד מתפרשים המעשים שישראל עושה. ככל שהמעשים מטופשים יותר, זה מדרבן את הכוחות המיליטנטים מעבר לגבול והם צוברים יותר ויותר כוח ומשאבים. אין לי הסבר מניח את הדעת לתכונות ההתרפסות ואוזלת היד הללו, מלבד הגלות הארוכה, תרבות אמריקה ושאננות האליטות, שיש להן חלופות חיים בנכר.
צודק בנימין נתניהו באמרו שהבחירות האלה הן משאל עם על דרכו המדינית של אהוד אולמרט. זמי שנבחר במקום ה- 33 ברשימת הליכוד, ובדרך לא דרך לא נבחר לראשות הממשלה שהוא בכל זאת עומד בראשה. עכשיו הוא מצהיר שקוטנו עבה ממותני אריאל שרון! זה יִּיסֵר אותנו בשוטים והוא יְיָסֵר אותנו בעקרבים. אוי לנו ואבוי!
יש לנו שישה-עשר ימים תמימים להתעורר! זה לא הרבה אבל זה גם לא מעט. אפשר בימים האלה לבדוק את תוצאות הבריחה מרצועת עזה וצפון השומרון, את ה"תבונה" באירועי עמונה, לשקול את היתכנות ההוצאה לפועל של התוכנית המפחידה של אולמרט ולהתעשת!
שמעתי את חיים רמון אומר:"אנחנו לא נחכה לחמאס, אנחנו נכריע את גורלנו במו ידנו!". אפשר להבין את זה בשני אופנים - לזכות או לחובה. לִזְכוּת? איש לא ישכנע אותי שהימלטות מאדמות, ללא הסכם, ללא תמורה, עם הזנב בין הרגליים ומים זורמים ביניהם, יכריעו את גורלינו לכף זכות. לחובה? כל הסימנים מעידים כמיליון עדים!!!

תאריך:  12/03/2006   |   עודכן:  12/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד יראון פסטינגר
לא למותר להזכיר, כי במדינת ישראל אין חוקה, והאבות המייסדים דחו את הדיון בשאלה זו לעת מצוא וכי מה שמתקרא חוקה הינו חוק יסוד כבוד האדם וחירותו, אשר עבר במחטף במליאת הכנסת בשנת 1992 בהשתתפות מיעוט מחברי הבית
עו"ד אברהם פכטר
הגיע הזמן שהמדינה תהיה יותר יהודית דמוקרטית ופחות אוניברסלית. ארגוני זכויות האדם והעמותות למיניהן, מוטות בצורה גלויה וחדה לטובת העניין הפלשתיני. תשובה למאמר מערכת הארץ
ד"ר דן בן דוד
ככל הנראה, המשק הישראלי מתחיל לצאת מהמיתון העמוק וחוזר אל תוואי הצמיחה ה"רגיל" שלו, וזו בדיוק הבעיה. התוואים ארוכי הטווח ה"רגילים" שעליהם נמצאת המדינה מאז שנות השבעים - צמיחה נמוכה המלווה בשיעורי אבטלה, עוני ואי-שוויון גבוהים וגדלים בהתמדה - מאיימים על קיומה העתידי
ארז זוננשיין
אחרי כל כך הרבה זמן של צפייה בסקרים רציתי גם אני להביע את דעתי, הרי זה מה שהישראלים אוהבים לעשות: לדבר, והנה הגיע תורי
נרי אבנרי
אולמרט התחייב : "זאת תהיה מדינה שכיף לחיות בה". יש רק עניין קטן - אזרחי ישראל צריכים להושיב אותו על ההגה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il