X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ערביי ישראל רוצים זכויות - לא שוויון. והם בונים על פראיירים כמוך, שמוכנים לוותר להם על נשיאה בנטל. נקעה נפשם של ליברמן ורבים מאזרחי ישראל, שלא מוכנים לסידור הזה, שבו יהודים יעקצו ע"י הדבורים, והערבים יהיו שותפים לדבש
▪  ▪  ▪

מר סובול היקר,
כמו רבים, גם אני קראתי את הידיעה על התגייסותך הפומבית לקמפיין הפסילה של מפלגת "ישראל ביתנו". אתה שולל את כניסתו של מנהיגה אביגדור ליברמן לממשלה, בגין מה שאתה מכנה "שלילתו את ערביי ישראל". באותה נשימה, אתה קורא לממשלה להקפיד על שוויון בין יהודים ופלשתינים נושאי תעודת הזהות הכחולה.
מאחר שעשית פומבי לסלידתך ממשנתו של ליברמן, אשיב לך פומבית. אתה טועה בגדול! הטעות שלך מקורה בקריאה לא נכונה את המציאות, והיהירות היא שמונעת ממך ומחבריך להבין נכון את הסיטואציה המדינית שכולנו מתבוססים בה. הרי לך נימוקי, ונראה אותך מתמודד איתם.
אתחיל בקריאתך לשוויון בין יהודים ופלשתינים אזרחי ישראל. אני אפתיע אותך, אבל קריאתך מקובלת על ליברמן. ערביי ישראל - הם ששוללים אותה. מאחר שאני יודע שאתה לא קולט, אני אחזור: ליברמן רוצה שוויון, והערבים שוללים אותו!! אתה יודע מדוע? מפני שהמושג "שוויון", מכיל בתוכו גם חלוקה שווה בנטל.
ערביי ישראל רוצים זכויות - לא שוויון. והם בונים על פראיירים כמוך, שמוכנים לוותר להם על נשיאה בנטל. נקעה נפשם של ליברמן ורבים מאזרחי ישראל, שלא מוכנים לסידור הזה, שבו יהודים יעקצו ע"י הדבורים, והערבים יהיו שותפים לדבש.
טענתי, ואני שב וטוען, שאתה וחבריך לוקים בקריאת המפה המדינית, מכאן נובעת העוינות שלך כלפי ליברמן ואחיך המתנחלים. מותר לך להיות בעד פינוי כל ההתנחלויות - עד האחרונה שבהן. לא על זה אני מדבר, אלא על השנאה שלך (שלכם) לאחיך, והנכונות לעלות על בריקאדות למען הערבים, שחלקם אויביך.
מדובר בשתי שרשראות מקבילות. השרשרת, שאתה אחת החוליות בה - תרצה או לא תרצה - מכילה את ליברמן, ברוך מרזל, יוסי ביילין, פנחס ולרשטיין, ואיוב קרא. השרשרת השנייה, מכילה את אחמד טיבי, סלאח ראאד, משפחת בכרי, מוחמד בראכה, מחמוד א-זהאר, כאלד משעל, ואחמדי-נג'אד.
כל הערבים שמניתי, מתפללים לעתיד שונה מהעתיד שלך. בדמיונם, אתה וברוך מרזל במקום אחד, והם במקום אחר. אם תרחיב קצת את המבט שלך תגלה: מן המקום בו נמצא מחמוד א-זהאר - אין הבדל בינך לבין פנחס ולרשטיין. ההבדל נמצא אצלך בראש, לא אצלו.
לא התפלאתי לשמוע, שערבים ישראלים סייעו למחבל שביצע את הפיגוע בתחנה המרכזית, דווקא ביום השבעתם של חברי הכנסת ה- 17 (17.4.06). וגם אם הדיווח מוקדם ואינו מדויק, ברור לשנינו שאיני חושד בכשרים. מבחינתך, יש לתומכי הטרור, אותן זכויות אזרחיות, שיש לאזרח יהודי מן השורה. יש לי חדשות בשבילך.
בזמן מלחמה, מקובל בכל העולם לכרסם בזכויות אזרח. אני מדגיש: בזמן מלחמה. זמן מלחמה, הוא זמן הנאמנות מר סובול. ואנחנו 57 שנים במצב מלחמה. מלחמה על הזכות של היהודים למדינה משלהם. אני יכול להגיד מאה פעמים "מלחמה" בפסקה אחת - אתה לא תקלוט. מפני שבנית לך מציאות וירטואלית, שבה, אתה וד"ר עזמי בשארה, זה אותו קולקטיב, רק משום שלשניכם יש בכיס תעודה כחולה.
תכניס לך טוב טוב לראש: אזרחות, זה ניירת(!), ופטריוטיזם, פירושו הזדהות עמוקה. "אני פטריוט פלשתיני", אומרים בכל הזדמנות, אחמד טיבי, ששימש כיועצו של רוצח בני עמך, וד"ר עזמי בשארה, ששולל את קיומה של מדינתך. זאת הסיבה אגב, שבאותו יום שאתה חוגג את יום העצמאות, ומניף בגאווה את דגל ישראל, (חלק מ-) הציבור שלהם מבכה את הנכבה, ומניף דגל שחור.
הדגל שלך איננו הדגל שלהם. ההמנון שלך איננו ההמנון שלהם. וחלומותיך המדיניים, הפוכים מחלומותיהם. מבחינתם, אחמדינג'אדהוא בשורה. בעיניהם, היהודים הנהנתנים הם יער של עצי קיקיון, והם עצי זית שנטועים עמוק באדמה. וגם אם זה ייקח כמה שנים, תקוותם, שסופת הטורנדו שתגיע מאירן, תעיף אותך ואותי מכאן.
אתה טועה כשאתה מפריד בין הפלשתינים נושאי התעודה הכחולה, לבין אחיהם נושאי התעודה הכתומה. מהסיבה הזו, לעולם לא תבין רצח ערבי ישראלי, ע"י אחיו הפלשתינים, רק משום שמכר בית ליהודים.
מצער שאדם חכם ורהוט כמוך, לא מסוגל, לעשות רוויזיה בהשקפתו הפוליטית מדינית. אילו היית מסוגל, מזמן היית מבין שהיחצנים הכי גדולים של אביגדור ליברמן, הם הערבים שונאי היהודים. והם ואחיהם הטרוריסטים יביאו אותו, הרבה יותר מוקדם ממה שנדמה לך, לכורסת ראש הממשלה. לגזור ולשמור.

תאריך:  18/04/2006   |   עודכן:  18/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פרופ' שאול קרקובר
אחת המשימות הדחופות העומדות בפני הכנסת החדשה היא השמירה על טוהר המידות של נבחרי הציבור ומשרתיו. כחלק מטוהר המידות ראוי לחוקק את חוק בוזי השתקן בהקדם האפשרי
יורם הורוביץ
דירשו הפסקת אש
שמואל ירושלמי
איתן גנור
מדינת ישראל מציגה סטנדרט כפול, המדהים אפילו את הציניקנים. כישות מחוקקת ושלטונית מתנהלים ויכוחים על הגובה הרצוי לשכר מינימום, כזה שיאפשר קיום מזערי בכבוד מצד אחד, ולא ימוטט מפעלים כלכליים מצד שני. במקביל, כמעסיק, מתנהגת המדינה כתגרן אשר ההגינות ממנו והלאה
נסים גבאי
את "תוכניות הריאליטי" האמיתיות אני חווה בזמן אמת. את הזבנג ההפוך והשקר אני קורא בעיתונים, רואה בטלוויזיה, ושומע ברדיו. שם המשחק שם הוא הרייטינג, לוכסן, הכסף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il