X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
יש לי חדשות עבורך, ראש הממשלה (בפועל), אהוד אולמרט, כאן לא שוויץ ולא נורבגיה שיכולות להרשות לעצמן את הלוקסוס למנות ראש ועדי עובדים לתפקיד שר הביטחון
▪  ▪  ▪

איש מבוחרי העבודה, בעת ששלשל את המעטפה שלו לקלפי, לא העלה בחלומותיו ההזויים ביותר שעמיר פרץ מתאים לכהן כשר הביטחון בממשלת ישראל. קל וחומר, אותם בוחרים שנתנו קולם למפלגות היריבות.
עמיר פרץ, שדהר כדון קישוט לממשלה, כשבידו הוא מניף את נס האג'נדה החברתית, ושלי יחימוביץ', כסנצ'ו פנשו רוכבת אחריו על גבם של המקופחים, רק התקרבו כל עוד רוחם בם (רק 19 מנדטים) אל שולחן הממשלה, כהרף עין הבינו "שדברים שרואים מכאן לא רואים משם".
לכן, בחשאי ובאישון לילה, כנראה בגלל הבושה, נרקחה הקומבינה עם ראש הממשלה (בפועל), שאין ממולח ממנו, ובה נמכרה האג'נדה החברתית בנזיד העדשים של משרד הביטחון, שהופקד בידי האיש שמבין בביטחון כפי שמבין מופז בתנאי הפנסיה של עובדי הנמלים.
עד כאן הבגידה בציבור בוחרי העבודה, ומה באשר לכשירותו של מנהיג פועלים לשמש שר ביטחון בממשלת ישראל, באחת התקופות הביטחוניות הקשות ביותר שלה, הכוללת איום אסטרטגי על קיומנו מנשק יום הדין האירני?
יש לי חדשות עבורך ראש הממשלה (בפועל), אהוד אולמרט, כאן לא שוויץ ולא נורבגיה שיכולות להרשות לעצמן את הלוקסוס למנות ראש ועדי עובדים לתפקיד שר הביטחון. אילו לפחות לך, אהוד אולמרט, היה עבר ביטחוני, היית יכול לנשוף בערפו של הטירון עמיר פרץ - אולם, מדינת ישראל במצבה הביטחוני הבעייתי, בלשון המעטה, אינה יכולה להרשות לעצמה שני קודקודים שכאלה.
יש כאלה חכמולוגים המתפלספים ומסבירים כי הגיעה העת שאזרח יכהן כשר הביטחון, משום שנכווינו לא מעט ממחדליהם של הגנרלים ואזרח דווקא עשוי להביא רוח רעננה למשרד המאובן והשמרני. זהו בדיוק החשש הגדול ביותר, שר ביטחון חסר כל ידע בנושאים הרלוונטיים כמו תעשיה צבאית מתוחכמת, בניית הצבא והתאמתו לצרכים המשתנים, קיצוץ בשומן מבלי לפגוע בבשר החי, הערכות מתאימה ותגובה בזמן אמת, ועוד כהנה וכהנה אלפי נושאים מורכבים ששר הביטחון חייב לשלוט בהם ללא היסוס.
בכל הנושאים הללו לעמיר פרץ אין מושג ירוק - ולכן הוא יהיה שבוי בידיהם של הגנרלים, וכוחם במקום שיפחת דווקא יגבר בדיונים ובוויכוחים עם שר ביטחון חסר כל ידע מקצועי.
ואנחנו, האזרחים התמימים, ולא משנה מאיזו מפלגה, ששנתנו נדדה בלילות עם שר ביטחון כמו שאול מופז, מעתה, אם חלילה עמיר פרץ ימונה לתפקיד הרגיש הזה, נאלץ לישון עם עיניים פקוחות לרווחה - בגלל החשש שסר הביטחון מישראל.

תאריך:  23/04/2006   |   עודכן:  23/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד משה גולדבלט
הצידוק העיקרי לגזירת עונש מאסר בפועל על נהגים המעורבים בתאונות קטלניות נובע מתחושה שתאונות אלו הפכו בשנים האחרונות "למכת מדינה", וכי אין דרך אחרת להילחם בהן. תחושה זו, המלובה יום יום על-ידי אמצעי התקשורת, היא מיתוס חסר כל בסיס עובדתי!
עידן יוסף
קטע שמספר מה לא יהיה לבן שנהרג, עם מי לא יתחתן וכמה ילדים לא יהיו לו, או איך לא יקבל את מפתחות הרכב לצאת לבילוי בליל שבת, הוא הספד אינפנטילי-רגשני שאינו תורם למין העניין, ולמרות הכל - אוהבות קצינות חוי"ה לעשות בו שימוש בטקס יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, ולהפוך את היום הלאומי ליום אישי
יוסי ביילין
הרצון להקים ממשלה רחבה ככל האפשר מאפיין רק את מי שרוצה לנסות ולהעביר בשלום את תקופת הכהונה שלו. זאת בהחלט אפשרות סבירה. רוב מנהיגי העולם מסתפקים בכך, אבל אין שום סיכוי שבעולם לעשות שינוי דרמטי, כאשר מאחורי המרכבה שתוביל יהיו סוסים שישעטו בכיוון ההפוך
יואב יצחק
דליה איציק שומרת על זכות השתיקה ונמנעת מלהשיב למבקר המדינה על שאלות קשות    דן מרגלית, חברו הקרוב של אולמרט, מנסה לצרף את עו"ד אליעזר שרגא למועדון היוקרתי, עד כדי כך שהתנועה לאיכות השלטון אינה ממלאת את תפקידה ונמנעת מלטפל בפרשות שחיתות הנוגעות לאולמרט
אריה אבנרי
כתבה שנייה בסידרה האקטואלית "ימי אולמרט", שדנה במעלליו החדשים-ישנים של ראש הממשלה (בפועל)
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il