X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

תנועת יש גבול המתינה זמן רב להזדמנות זו. המלחמה הזו על גבול הלבנון נפלה לה כמן מן השמיים, להתפיח חזה ולהניף את הדגלים. שוב אנו צופים בעשרות משולהבים בכיכר רבין בתל אביב (מקום מתאים לכל הדעות) המניפים דגלי האדום הקומוניסטי, דגלי אחווה יהודית ערבית, ומוציאים את שולמית אלוני מבית הנכאת הלאומי בכפר-שמריהו למען תטיף לעם ישראל השוכן בבטחה בין ראשון והרצליה.
אם הבנתי את דוקטור מנוחין אשר בראש המחנה, "יש גבול" מגנה חציית גבול לשם הרג אזרחים. אבל רק אם ישראל היא שחוצה את הגבול. כאשר הערבים חוצים את הגבול כדי להרוג ולחטוף זה מובן מאליו, בשל העבר השחור של מדינת ישראל בכל האמור למלחמה בדורשי טובתה.
ראוי לציין כי כל מלחמות ישראל ניטשו על גבולות מוסכמים שזכו לברכת הקהיליה הבינלאומית. מדינות ערב פלשו לתוך גבולות 47, פעולות הפדאיון חצו תדיר את גבולות 49, ומלחמת לבנון-עזה הנוכחית ניטשת על גבולות שהם הכי מוכרים, הכי בינלאומיים שיש. המקום שבו יש שקט הוא, להפתעת כולם, דווקא זה שבו הגבול בוטל, הפך לחסר משמעות ומוגן משני צדדיו על-ידי אזרחי ישראל וצה"ל. כיום קדומים אלון-מורה וגוש-עציון הם המקומות הבטוחים ביותר בארץ.
תנועת "יש גבול" מבוססת על רעיון שהוכח כחסר בסיס, דהיינו, שלערבים יש את אותו כבוד לגבול כמו ליהודים. אז זהו, שהמצב הפוך. מבחינת האיסלאם ומשרתיו הצבת גבול, כל גבול, היא היא הכרזת המלחמה על האיסלאם. טבעו של האיסלאם להתפשט, וכל מכשלה פיסית או חוקית היא אתגר למלחמת ג'יהאד. "יש גבול" בעצם שמה, בעצם קיומה היא למעשה הצהרת מלחמה על האיסלאם, לא פחות מקיומם של אביבים ומטולה בארץ ישראל. לא פחות ואולי יותר מכפר שמריהו, שכן כפר שמריהו איננו מגודר,לעת עתה. "יש גבול" היא חלק מן הישות היהודית המקימה גבול מסביב לריבונותה, ולכן היא העילה החזקה ביותר לג'יהאד.
בקשתי הצנועה מאנשי ונשות "יש גבול". יעמדו נא על גבול לבנון וימנעו את מעבר הקטיושות מעל לגבול. לחילופין, יסעו נא לגבול הצפון ויכבו את כל השריפות ויצילו את העצים שהחיזבאללה מצית. יסעו נא לגבול עזה, ויעצרו את הקסאמים. לאחר שיצליחו במשימותיהם אלו ישובו להטיף לנו מוסר.

תאריך:  26/07/2006   |   עודכן:  26/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר רועי
בחלקים מסוימים של הגלובוס ישראל היא שוליים    השוליים, יודע כל עיתונאי מתחיל, הם הדבר החשוב ביותר    איתמר רועי על המרחק בין האזעקה של בוב דילן במערב התיכון של ארה"ב לאזעקות המלחמה בחיפה ישראל
אפרי הלפרין
על-מנת שיהיה לנו כוח להמשיך הלאה, כך מצוטט היום אולמרט בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת
עו"ד משה מכנס
אהוד אולמרט מעז לדבר על הצורך בקשיחות העורף למען המשך הלחימה, בעודו נושא באחריות העיקרית לריכוכו של אותו עורף
מנדי ספדי
ישראל נמצאת היום בעמדה שמזכה אותה לתמיכת הקהילה הבינלאומית, וביכולתה להציב תנאים נוקשים לפתרון אפשרי, ותנאי ראשון במעלה היא שחרור החטופים ללא כל תנאי
עו"ד יראון פסטינגר
עיקרון ברור אחד חייב לחול בכל שיטה דמוקרטית. התשובה להערכת המצב הלאומית באשר למהות ולמידת רצינות הסכסוך, הן בארה"ב והן בישראל, אינה עניין לשופט לעסוק בו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il