X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אילנה דיין לא מספרת לנו איך התקבלה ההחלטה לוותר על שדות הגז מול חוף עזה ומי מיוזמי הסכם אוסלו קיבל אחוזים בחברות הגז - הנושא לא מעניין, כיוון שמדובר באנשי שמאל
▪  ▪  ▪

כבר מעל 10 שנים שאני לא קורא עיתון כתוב, גם אם מבקשים ממני לקחתו בחינם בתחנת דלק. הדגים המלוחים כבר מזמן מסרבים להעטף בנייר זה.
לאחרונה נתקלתי במקרה במבזק בידיעות אחרונות מה-15 ביוני 2004, ובו כתוב במוסף "שוק ההון" בעמוד 4: "צמרת עולם העסקים הישראלית ביחד עם כמה פוליטיקאים, נעלמה בסוף השבוע מהארץ לטובת חתונת פאר במונקו... פרנקל, תורם חשוב של המרכז הרפואי איכילוב וככל הנראה גם של מפלגת העבודה, שינע למונקו במטוס פרטי את אלפרד אקירוב, משה קרת, גבי ברבש, שמעון פרס, דליה איציק, בנימין בן אליעזר וחיים רמון...".
הקשר בין הון ושלטון של עסקני מפלגת השמאל לא מעניינים את התקשורת. חדשה זו נדחקה לפינה נידחת ואף אחד לא חתום בתחתית המאמר. אם איש מפלגה לאומית או דתית היה נוסע על חשבון חברו לחו"ל זו הייתה ללא ספק עילה לסדרת כתבות סוף שבוע ולחקירה משטרתית על שוחד ושחיתות.
אילנה דיין מספרת לנו על גניבת חול בעוד שהסיפור הגדול אותו היא לא תעיז לחשוף מסתתר כנראה אצל יוסי גינוסר (לעד) וחבריו ממפלגת העבודה שעסקו ועוסקים עד היום הזה בסחר אינטנסיבי עם הרשות הפלשתינית.
לשאלה למה לא חיסלו את הטרור בעזה יש תשובה פשוטה: הפוליטיקאים ואנשי העסקים הקשורים איתם הרוויחו ממכירת ציוד כמו צינורות המשמשים לבניית טילים, מחרטות המשמשות לייצור פצצות מרגמה וחומרי דשן המשמשים לייצור חומרי נפץ.
ישראל מעולם לא התלוננה באו"ם שמצרים מחדירה כמויות נשק מבהילות לישראל, כיוון שיש לאנשי עסקים המקורבים למפלגת העבודה, מפעלים במצרים וירדן וקצת רעש דיפלומטי יכול לפגוע בעסקיהם במזרח התיכון החדש.
אילנה דיין גם לא מספרת לנו, ולעולם כנראה לא תספר לנו, איך התקבלה ההחלטה לוותר על שדות הגז מול חוף עזה ומי מיוזמי הסכם אוסלו קיבל אחוזים בחברות הגז? לא כי היא לא תחקירנית מעולה, לא כי היא לא יודעת לשאול שאלות נוקבות, אלא פשוט הנושא לא מעניין, כיוון שמדובר באנשי שמאל.
הקשר בין תקשורת, הון ושלטון הוא נושא הדורש חקירה. איך רפי, אילנה חיים ואמנון מספרים לנו על גניבת חול, תפיסת נוכלים קטנים בסכומים של תביעות קטנות, ורמאויות כמעט חביבות, ולא על הרמאויות הגדולות, נתינת נכסי עם ישראל לבודדים, בעלי הון, שמתחלקים במקצת מהונם עם הפוליטיקאים ואנשי התקשורת.
באחרית הימים כשהתקשורת תעשה את עבודתה נאמנה, עם ישראל יבין שאילי ההון המאובטחים, שלא מסתובבים ברחובות, בבתי הקולנוע והקפה, סוחרים עם אלו שרוצחים אותנו, בשיתוף פעולה מלא עם הפוליטיקאים. בינתיים הם מצליחים "לעבוד עלינו" ו"בגדול".

תאריך:  19/06/2004   |   עודכן:  19/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il