X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

העולם שלנו משתנה בקצב מדהים ומוסיף מפעם לפעם עוד התפתחויות טכנולוגיות שמקנות לנו אפשרויות חדשות. חריטה בלייזר היא דוגמה מעולה לשכלול טכנולוגי מתקדם, שכבר הפך את עולם המתנות, התכשיטים ועוד מוצרי צריכה רבים למאפשר ומורחב יותר. אז על מה חורטים? כל דבר בעצם: עטים, ארנקים, מוצרי עץ, כלי זכוכית, תמונות, שלטים, מגני הוקרה, כלי נגינה ועוד המון. למי זה מתאים? לכל אחד! מארגונים גדולים שזקוקים למתנת קד"מ מיוחדת ועד הצרכן הפרטי שמחפש מתנה לאישתו.
הינה שלושה מוצרים שעוברים תהליך קבוע של חריטה בלייזר:
מטבעות - כסף קטן מכל הסוגים עובר ייצור מתקדם ומהיר למדי שכולל בסופו גם תהליך ייחודי של חריטה בלייזר. אבל זו לא רק מכונת החריטה שחורטת בסיום תהליך הייצור בקצב של כמעט מחצית השנייה למטבע, אלא גם מכונת החריטה הייחודית שתפקידה להפיק דוגמה מוגדלת לכל מטבע חדש שנקבע. חריטה זו לא מתבצעת כל המתכת, אלא על מטבע גומי גדול שאותו מעתיקים ואפשר להכניס אליו מקצה שיפורים.
כלי נגינה - לא בטוח שידעתם, אבל כמעט לא קיים כלי נגינה שלא עובר בתהליך הייצור או לאחר-מכן תהליך חריטה כלשהו. עיטורי הדרבוקה, גימורי תופי הדגמבה האהובים ממעגלי המתופפים, החליל, המנדולינה, המצילה ממערכת התופים, גיטרות, פסנתרים, נבל ואפילו המפרטים - כולם מערבים בתוכם חריטה כלשהי. האפשרות היא ליצור חריטה עם לייזר כעיצוב ייחודי לאותו כלי הנגינה, או כחריטה שמגדירה את בלעדיות הייצור תחת שם החברה או הדגם עצמו.
בשמים - הרצון לשמר את המראה הנצחי של עיצוב בקבוקי הבושם, הוביל חלק גדול מהיצרניות המובילות לחרוט בלייזר על בקבוקי הזכוכית וכך להעניק מראה ייחודי ומושך שמשתלב באמירות המרכזיות של המותג.
רעיונות למתנות בחריטה
אם אתם מחפשים מתנה מקורית, מרשימה וכזו שאפשר להביע דרכה מסרים אישיים - חריטה בלייזר היא הפתרון שאתם זקוקים לו. למעשה, תוכלו לרכוש כל פריט שתרצו בעל דוגמה חלקה ולעצב אותו כרצונכם, מבלי להיקלע לחיפושים ממושכים אחרי הפריט המדויק שדמיינתם.
מכיוון שחריטה איננה נמחקת, דוהה או נהרסת, קל לקשר אותה למתנות על זמניות, כאלו שהיינו רוצים להקדיש לאנשים קרובים ויקרים ללבנו, או ליצור רושם והשקעה כאשר המעמד מחייב. תוכלו לרכוש תמונה עם הקדשה אישית ליום ההולדת של אחד ההורים, לתעד את יום הנישואין על השרשרת או הצמיד החדשים שרכשתם לבני זוגכם, לחרוט על לוח הקדשה מפואר שהענקתם כתרומה לבית הכנסת או המוסד הרפואי שבו טופלתם, ליצור מוצרי קד"מ אסתטיים כמו דיסק און קי או עטים שמכילים את התדמית העסקית ועוד.
מה צריך לדעת לפני החריטה?
מכיוון שישנם שפע חומרי גלם שאפשר לחרוט עליהם כמו עץ, מתכת, פרספקס, אלומיניום, זכוכית ועוד, צריך לוודא שמקום החריטה שבחרתם בו מכיל מכונת חריטה המתאימה לסוג החומר הרצוי. בנוסף, רק בעל מקצוע המנוסה בתפעול הציוד יוכל לבצע עבורכם את החריטה המבוקשת ולכן מומלץ שלא להתפתות לסדנאות מלאכה קטנות ופרטיות שבהן המיומנות מוגבלת. כמובן שבמקום מקצועי ומוכר יוכלו להמליץ לכם בנוגע לגימור החריטה הרצוי ולהתאים בין הדמיון לבין כל הצרכים החשובים, כך שתפיקו מהחריטה המבוצעת את המיטב.
לחצו כאן להתרשמות ממגוון המתנות והמוצרים בחריטה של חלום חרוט.

תאריך:  04/02/2021   |   עודכן:  04/02/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il