X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

כאשר מתכננים חופשה או טיול משפחתי בארץ, לאזור הדרום יש המון מה להציע. אומנם היעד הראשון שעולה בראש עבור רבים מאיתנו כאשר אנחנו חושבים על חופשה בארץ הוא דווקא הצפון, אך במיוחד בעונות הסתיו, החורף וגם האביב הדרום מהווה יעד לא פחות אטרקטיבי, ומבחינות רבות אף יותר. מזג האוויר בדרום נעים ונוח יותר במהלך עונות המעבר ובפרט בעונת החורף, ובנוסף לא חסרות גם פעילויות, בילויים ומקומות אירוח נעימים ומפנקים בדרום ישראל.
מה ניתן לראות ולעשות והיכן מומלץ לשהות במהלך חופשה בדרום?
שלל אטרקציות, בילויים ומסלולי טיולים - פעילויות לחופשה בדרום
לאזור הדרום לא חסר כאמור מה להציע בנוגע לפעילויות ותוכן למלא בו את ימי החופשה בדרום, וניתן לבחור מבין אפשרויות שונות בהתאם להרכב המשתתפים בחופשה ולמה שמעניין ומתחשק לנו לעשות.
הדרום ידוע במגוון מסלולי הטיולים המרשימים והמרהיבים שבו, החל ממדבר יהודה והנגב הצפוני, דרך אזור ים המלח ועד לערבה ואזור הרי אילת. מסלולים רבים עוברים בנקיקי נחלים בהם לא זורמים מים לאורך מרבית השנה, ואילו בתקופות של גשמים ניתן לערוך צפייה בשיטפונות המרהיבים הפוקדים אזור זה של הארץ.
בנוסף, ניתן לצאת למגוון טיולי ג'יפים בדרום - טיולי שטח דרך המדבר עם עצירה בנקודות תצפית עוצרות נשימה והרבה אדרנלין ועניין מסוגים נוספים. במיוחד אם יוצאים לחופשה עם ילדים או בני נוער, טיול ג'יפים לפחות בחלק מהימים יכול להוות אטרקציה מוצלחת ביותר.
בנוסף, ברבים ממסלולי הטיולים הרגליים בדרום ניתן למצוא גם נקודות של סנפלינג - פעילות מלהיבה ומהנה ממנה כולם יכולים ליהנות.
עבור המתעניינים בבילויים "עירוניים" יותר דוגמת פאבים, מועדונים, מסעדות וכו', ניתן למצוא מגוון עשיר מכל אלו גם יחד בבאר שבע, כמו גם לא מעט מקומות איכותיים מסוג זה הפרוסים במקומות אחרים בדרום דוגמת מצפה רמון או אזור שדה בוקר.
להתארח וללון במלון נעים, נוח ומפנק - מלונות בדרום ובנגב
גם מבחינת לינה ומקומות אירוח לא חסר לדרום מה להציע, וניתן למצוא שלל מלונות בנגב, ובדרום באופן כללי, בהם נתארח במהלך החופשה שלנו בדרום הארץ.
עבור מי שמעוניין להתפנק וליהנות ממלון גדול, מאובזר ומפנק, ניתן כמובן לשהות בבית מלון בבאר שבע. לבירת הנגב כמה מלונות אטרקטיביים ונחשבים להציע, בהם תמצאו את כל הפינוקים השונים שניתן למצוא בבתי מלון מובילים. כך יכולה העיר לשמש כמוקד לחופשה ממנו תצאו לטיולי יום או תבחרו להישאר ולהתפנק במלון בחלק מהימים.
בנוסף, ניתן למצוא לא מעט מלונות בדרום ובנגב אשר אינם בעיר, וכאן כבר ניתן למצוא כמה מהמלונות האקסקלוסיביים והנחשבים ביותר בארץ. הן במצפה רמון והן בשחרות ובמגוון מקומות אחרים בדרום תמצאו מלונות בוטיק מפנקים שיהפכו את החופשה לחוויה בלתי נשכחת. בנוסף, לא חסרים גם חאנים ומקומות אירוח אותנטיים בשטח באזור הנגב.
שתהיה חופשה דרומית מהנה!
מחפשים חופשה בדרום, מלונות בנגב? היכנסו לקישור להזמנת מלון

תאריך:  30/11/2021   |   עודכן:  30/11/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il