X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

מרכזה השוקק של רחובות מתנקז לאורכו של רחוב הרצל-רחוב אחד שאפשר לעצור בו כל כמה צעדים ולגלות חוויה אחרת. אין צורך להסתבך עם פקקים או מחסור בחנייה, משום שהרחוב נמצא ממש בצמוד לתחנת הרכבת. עם ילדים ומשפחה, עם חברים או לבד, רחובות מציעה שלל פעילויות- קניות, מקומות לאכול ומוקדי תרבות מגוונים שתוכלו להתנסות בהם מבלי להפעיל ווייז אפילו פעם אחת. כל מה שצריך זה בוקר אחד פנוי באמצע השבוע והסכמה לצאת להרפתקה. מוכנים? צאו לדרך. אבל לפני שתתחילו בצעידה, אם ירדתם מהרכבת ואתם מרגישים רעבים, עצירה קטנה לאכול פיצה רחובות תחזק אתכם להמשך המסע, אז הזמינו מגש משפחתי עם אננס, בצל, או פטריות, המשולשים הלוהטים ייתנו לכם כוח להמשיך וליהנות ביום החופש שלקחתם לעצמכם, וישאירו אתכם עם טעם טוב.
מכון ויצמן למדע
אחת התחנות הראשונות ברחוב הוא מכון ויצמן למדע, פנינה ירוקה ומטופחת שמזכירה קולג' באנגליה בלב רחובות ובמרחק רבע שעה הליכה בלבד מהרכבת. בקמפוס הדרומי של המכון נמצא גן המדע, שאפילו בסיור קצר ניתן להפיק ממנו ערך רב והנאה בלתי פוסקת. גם אם אתם לא חובבי מדע, מוצגי הגן כבר יעוררו את הסקרנות הטבעית שלכם. באמצעות מתקנים מיוחדים שמפעילים את כל החושים, חוקי הטבע מעולם לא נראו מרגשים יותר. ילדים בכל הגילים (ומבוגרים כמובן) יוכלו להתנסות ולחקור את השפעותיהם של צלילים ומראות על המרחב, ולראות איך כל בחירה מניבה תוצאה שונה. גן המדע הוא הזדמנות מצוינת לפתוח את ההרפתקה המשותפת בהתנסות שתפתח לכם את הראש: גילוי והנאה משותפת כלפי תופעות מדעיות. במקום ללמד ילדים דרך הסברים, הגן מאפשר לילדים להתנסות ולהפיק למידה משמעותית מתוך סקרנות פשוטה ומחקר עצמאי.
קניון רחובות
בדרך מהמכון לשוק, כדאי לעצור במזגן. סיבוב קטן בכמה חנויות יכול לשמח לאין שיעור, במיוחד אם הן טובות ואיכותיות. כזה הוא קניון עופר ברחובות, שמציע מגוון חנויות, שבתוכו תמצאו לפחות חנות אחת שתשמחו להסתובב בה. ואחרי יום שלם של הסתובבויות, רק הגיוני שהבטן תתחיל לקרקר ותרצו לעצור לרגע את טירוף השופינג ולהכניס משהו לפה. הקניון מציע מתחם אוכל עשיר, מטופח ונקי, שבו תוכלו לשבת ולנוח וליהנות מפינוק טעים במיוחד כמו מק-גלידה של מקדונלדס. בקניון תמצאו גם את בית הקפה מאמא גרג המציע מטבח עשיר ואוכל בטעמים משובחים במיוחד, בנוסף תמצאו המבורגרים ברשת רוזה, או מקדונלדס או בורגר ראנץ'.
שוק רחובות
מבחר מסחרר של פירות, ירקות, תבלינים ומאפים הם רק חלק מהדברים שתוכלו ליהנות מהם בשיטוט בשוק רחובות. קולות סוחרים וריחות של סחורה טרייה שאפשר לראות מקרוב ולמשש. ועם מבנה חדש שכולל בתוכו מאוורירי תקרה, אפילו לא תצטרכו להזיע כמו בתקופה שהשוק עמד בחוץ. שוק רחובות הוא המקום של חובבי השווקים להיזכר בשמחה הפשוטה שיש בדוכנים צבעוניים, והמקום שבו אלו שמעדיפים קניות בסופר יוכלו לגלות את הקסם המיוחד של השוק. שקיות פלסטיק
מלאות בירקות מיוחדים, תבלינים עשירים בהרכבים סודיים שיתבלו את המנות הטעימות שתכינו בבית. החוויה הזו תלך אתכם הרבה אחרי שתצאו מהעיר, וכדי להימנע מחום או עומס, כדאי לחוות את המקום או בתחילת היום כשהשוק עוד רענן, או בסיום היום שהמחירים צונחים, ואז כבר שווה לעשות קניות הביתה (לא לשכוח להביא סלים!). כל ילד וילדה יוכלו לבחור פינוק מיוחד ולשלם בעצמם למוכר, ואם עדיין תהיו רעבים תוכלו לרכוש מאפים במאפייה וגבינות במעדנייה ולהרכיב לעצמכם ארוחת שטח מושלמת.

תאריך:  12/09/2022   |   עודכן:  12/09/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il