X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

חאניה זו אחת מהערים המוכרות ביותר באי כרתים. למעשה, מדובר על יעד מושלם עבור חופשה משפחתית שכן, חאניה מכילה מגוון רחב מאוד של אפשרויות של בתי מלון ומרכזי קניות, כך שתמצאו מה לעשות בעת הגעה לשם. בכתבה זו, תוכלו למצוא את כל מה שצריך לדעת על-מנת שתוכלו לתכנן חופשה נהדרת ובלתי נשכחת בחאניה החלומית.
חאניה - רקע
חאניה זו עיר נמל הממוקמת בחוף הצפון מערבי שבכרתים. בעיר זו, ניתן למצוא מספר עדויות היסטוריות ושרידים של התרבות הטורקית וכן גם התרבות הוונציאנית. נוסף על כך, חאניה נחשבת ליעד פופולרי במיוחד בקרב תיירים סקנדינביים אשר מגיעים אליה בהמוניהם בטיסות צ'ארטר. מדובר על יעד נהדר עבור קניות, כאשר תוכלו למצוא בחאניה מספר רב מאוד של מקומות שתוכלו לאכול בהם אוכל מקומי איכותי ואותנטי, זאת בעוד כי האווירה שם היא עיקר החוויה שכן, כל אותן מסעדות בסגנון ים-תיכוני ידועות בזכות הטברנות שלהן אשר מפזרות את השמחה אצל כל מי שעובר שם.
העיר העתיקה
העיר העתיקה של חאניה נמצאת באזור הנמל והיא בנויה כמעין מבוך של סמטאות ובתים עתיקים אשר נמצאים שם מעל מאות שנים, כאשר אלו נהרסו ונבנו בצורה מחודשת לאחר מכן מספר פעמים. אותה עיר עתיקה מלאה בחנויות מזכרות וגם בחנויות מקומיות אותנטיות, בהן תוכלו לקנות תוצרת מקומית של חפצי אמנות ושאר פריטים שהם תוצרת מלאכת-יד. לעומת זאת, הרובעים החדשים בעיר העתיקה כוללים מספר חנויות רגילות, בהן תוכלו לרכוש דברים יותר "מודרניים" כדוגמת ציוד טרקים וכדומה. כמו-כן, כדאי לציין כי לעיר העתיקה שבחאניה יש מיקום מנצח שכן, החופים הקסומים הידועים ביופיים יחסית קרובים אליה, כאשר החוף הכי קרוב הוא חוף ניאה הורה שממוקם במרחק של קילומטר מהעיר העתיקה.
מה לגבי מזג האוויר?
אין ספק כי בשל התרבות העשירה והנופים היפים שקיימים במקום, חאניה היא יעד מומלץ לכל הדעות - אך מה לגבי מזג האוויר באניה ? ובכן, הקיץ בחאניה יחסית שונה ממה שאנחנו מכירים בישראל שכן, עונץ הקיץ שם נמשכת מחודש אפריל ועד לאוקטובר, כאשר אותו הקיץ מאופיין בטמפרטורות מאוד גבוהות ואוויר יבש לצד שמים בהירים. אולם, אין זה אומר כי תסבלו בטיול שלכם שכן, אותו חום יבש נשבר מעת לעת בעקבות משבי רוח מרעננים המגיעים מהצפון, אם כי מדי פעם יש שם גל חום. באשר לחודשי החורף, החורפים בחאניה מתונים למדי, הם מכילים כמות קטנה של גשם ולחות אשר מורידה מעט את רמת החום, אם כי מזג אוויר חורפי וקר הוא מחזה נדיר בחאניה.
שורה תחתונה
אם אתם מחפשים אחר יעד חדש שלא ביקרתם בו - כדאי לכם לבקר בחאניה. מדובר על מקום נהדר שבו תוכלו לקבל חוויה נהדרת של אוכל טוב, אווירה טובה, חופים יפים ומבנים ארכיטקטוניים מדהימים ביופיים.

תאריך:  01/10/2023   |   עודכן:  01/10/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il