זהירות מדיה חברתית!
|
עם עליית הרשתות החברתיות, נסללה הדרך להמונים ואנו עדים לקלות הבלתי נסבלת של העברת מסרים על-ידי בעלי עסקים * מנהלים ובעלי עסקים - האם אתם מודעים למה שאתם מקדמים ברשת?
|
|
|
|
מעלה המוגרבים - הסיקור התקשורתי
|
המהומות סביב מעלה המוגרבים נוצרו בעיקר מעל דפי העיתון, וההתקהלות הרצינית היחידה במקום היא של נציגי התקשורת * מי שפוקד את המקום מגלה כי מספרם של נציגי התקשורת הוא פי שלושה ויותר מאשר של מי שמפגינים נגד העבודות
|
|
|
האמנם אתיקה שמתיקה?
|
עם התמקצעות התחום הבינו יועצי התקשורת כי אפקטיביות עבודתם תלויה במידה רבה באמינותם, וכך מטעמים אלו או/ו מטעמים של מוסר, חלקם התחייב לכללי אתיקה המבטיחים בין היתר את טובת האינטרס הציבורי
|
|
|
במקום אלף מילים
|
בקרב על לב הקהילה הבינלאומית נדרשים האמונים על המלאכה לפעול על-פי האימרה: "אל תהיה צודק, היה חכם". ולהיות חכם פירושו לא להסתפק בדוברים רהוטים אלא לספק לתקשורת העולמית ויז'ואל שמבליט את הפגיעה באזרחי ישראל באופן הכי בוטה שאפשר
|
|
|
זהירות, ספין-דוקטורס!
|
אם ספין-דוקטורס עוטפים מוצר קלוקל בעטיפת צלופן יפה, ואם הם עוסקים בקוסמטיקה ולא עוקרים הרגלים רעים משורשם, הם לא רק גורמים לנזק תדמיתי ללקוחותיהם, אלא גם מועלים בתפקידם
|
|
|