הארגון כיצור מיני
|
ניתן לזהות בארגונים, תאגידים וחברות עסקיות מאפיינים אנושיים. עובדה זו נתמכת על-ידי דיסציפלינות מדעיות שונות. מעבר לכך ניתן לזהות בארגון זהות מגדרית המשפיעה על אופיו, תגובותיו, תפיסתו העצמית והסביבתית. זיהוי הזהות המגדרית על-גבי רצף זכרי-נקבי מאפשר לבעלי עניין לאתר מרכיבים רלוונטיים לשם ייעול תהליך התקשורת, חיזוי דפוסי תגובה לגירויים שונים ומקסום התועלות העסקיות
|
|
|
שפת השיווק הבינלאומי
|
גינונים טקסיים, לא רק שאינם מועילים, לעיתים הם אף עלולים להזיק, מאחר שהם נתפסים כהתרפסות והבעה של רצון עז לסגור עסקה, עובדה המעמידה את איש השיווק או המכירות בעמדת נחיתות במשא-ומתן
|
|
|