TNS טלגאל הופכת ל-KANTAR MEDIA
|
בימים אלה מסתיים תהליך הטמעתה של חברת TNSטלגאל המבצעת את מדידת הצפייה בטלוויזיה [מערכת הפיפל מיטר] בישראל עבור הוועדה הישראלית למדרוג ומחקרי סינגל סורס המבצעת את סקר TGI ישראל אל תוך חברת מחקרי המדיה הבינלאומית KANTAR MEDIA . למעשה , מהיום TNSטלגאל ו TGI ישראל הופכות ל KANTAR MEDIA . שינוי זה יתבטא לא רק בשם ובשפה החזותית של פרסומי החברה, אלא בעיקר באיכות והיקף היכולות המקצועיות והשירותית אשר יועמדו לרשות לקוחות החברות בישראל, זאת עקב ההשתייכות הישירה של הפעילות בישראל אל הגורמים המקצועיים בחו"ל האחראים על פיתוח הידע והתמיכה המקצועית.
|
|
|