X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
עתידי המנחם
עמוד 1 מתוך 6
אתרי בנייה רועשים בדיורים המוגנים
שלום רב,
16/07/2010  |  עתידי המנחם
העיתונים כ"פה של הציבור" - שקר גדול
על-אף שידוע לרבים ואולי גם ממקורות רשמיים שהעיתונים הם האסמכתה לידיעות מתפרסמות, שהרי אומרים "היה כתוב בעיתון", לא נראה לי שיש אמת בתואר שהם מוכרים.
09/07/2010  |  עתידי המנחם
התאבדויות בצה"ל - לא לעבור לסדר היום
ידיעה קצרה בעיתון שמקפלת בתוכה הרבה מאשר המילים החמורות בה, בעיקר, משפחות שאיבדו את בניהן. ולא סתם איבדו - ילדים שנולדו והיו מוקפים הרבה אהבה ותקוות, עד אשר יום אחד, הללו שמו קץ לחייהם.
08/07/2010  |  עתידי המנחם
אוסף שאלות ותגובות מתבקשות
- שביתת עובדי הבנק הבינלאומי מתמשכת, כנראה שבבנק זה ובשאר הבנקים יש משכורות רעב.
07/07/2010  |  עתידי המנחם
מדוע נתניה לא יורדת מהכותרות
העיר נתניה לא יורדת מהכותרות ויותר מזה, לא רק שהמציאות בה הייתה צריכה להשתפר לטובה, זו עוד מקבלת תגבורת: הנה קראנו שעוד חבורות עושות-הכותרות, דוגמת ההצתות שהיו לאחרונה - התווספו.
06/07/2010  |  עתידי המנחם
תחליף לשוטרי מקוף
לגבי המציאות שלנו עם החוליים המוכרים, אפשר לתת תשובות גם ללא שוטרי מקוף, כאשר אין את האמצעים לכך (כסף בעיקר). ואכן, הוונדליזם ברחוב ובכלל, לכלוך ברחובות ובתחנות האוטובוסים, מסות של צואות כלבים על המדרכות, שימת רגליים על המושבים באוטובוסים, וכך רשימה מוכרת במציאות שלנו. כאשר אין אפשרות הצבת שוטרי מקוף, ניתן לתת לאלה תשובה אחרת במקום. מה גם שלו בעבור אלה לפתע יפעילו שוטרי מקוף, יחשבו שמישהו יצא מדעתו. אז מכל הבחינות, חייבים לנקוט בדרך אחרת ולתת את הדעת על טיפול בשלבים, כמו שאומרים: להרוג... ולעבור לשני.
06/07/2010  |  עתידי המנחם
מכתב גלוי לידיעות אחרונות
כתיבה על הקרח, זה בעצם שלא כתבת
04/07/2010  |  עתידי המנחם
סוגיית הרצח ברחובות והציבור השאנן
שוב, תגובות הציבור לאירועים כמו חניקת רחל שניידר בביתה, תוך ביצוע שוד; האמירות "איך שהיא הייתה אדם נחמד", "הייתה מסתובבת כל יום עם הכלב שלה" - וכל זה עד הרצח הבא. מקוממת השגרה בתגובות הציבור, עם האזכורים הנלווים, כאשר אלו במקום לדבר ולכתוב ולדבר על לב הבעיה, ובייחוד על הגורמים והסיבות הלא משתנים - היכן נציגי הציבור? ויותר מכך, שימת אצבע על מקור הבעיה והוא הצורך הדחוף - סוף סוף - בבחירות לשינוי המציאות המעוותת של נציגי ציבור שלא מבחירות נכונות, אלא בזכות כל מיני "פטנטים" והעיקר שאין בהם את התלות בין הנבחרים ובין הציבור.
03/07/2010  |  עתידי המנחם
למעריצה של אהרן ברק
היום קראתי ב-ynet שהמועמדת של הנשיא אובמה לביהמ"ש העליון, אמרה שהיא מעריצה את את אהרן ברק, שכידוע היה נשיא בית המשפט העליון אצלנו. לא יכולתי לעבור על הידיעה ללא תגובה וחיטטתי במאמרים שכתבתי לפני הרבה זמן ולהלן מה שמצאתי:
30/06/2010  |  עתידי המנחם
שחרור גלעד שליט: ע"י מוח ותעוזה
לדעתי, צודקים אותם אלו שלא מאמינים בצעדה למען שחרור החייל החטוף, בסרטים ובעוד רעיונות. הנ"ל מכירים את ה"שחקנים" של "אוקיינוס" הערבים בו אנו נמצאים. אותם חסידי הצעדה ושאר אמצעי ה"לחימה", יודעים עם מי יש לנו "עסק", הללו אינם שוודים, הולנדים או נאורים ונורמלים.
27/06/2010  |  עתידי המנחם
טיפים לרוצים להיבחר לכנסת
הרעיון "נולד" אצלי לאחר תקופה ארוכה שאני כותב בנושאי אקטואליה - בוערים ואולי קצת פחות - ודווקא משום כך.
20/06/2010  |  עתידי המנחם
לחדש את הסנהדרין לטובת כלל הציבור
כיום יש מוסדות וגופים הקשורים רק לדת, שמקבלים משכורת מהמדינה. על-מנת שהדת, כמות שהיא, תרחיב את מעגל המאמינים בה - לטובת החוששים שהוא יקטן וכן ה"מעורבבים", כלומר חצי-חצי מכל מיני סיבות - על מוסד הרבנות להקים מחדש, או בשם אחר, את הסנהדרין של פעם והוא יהיה בעבור הדברים הבאים (הצגה חלקית):
19/06/2010  |  עתידי המנחם
ילדים אשכנזים "נכים" בעמנואל
ברשימתי הקודמת הצעתי את שתי המדינות לשני חלקי העם, ובכלל בכל מקום שיש בו את הטובים והרעים. אותם האשכנזים מעמנואל (רק ההורים לענייננו), יכולים בהחלט להוות מדגם לתוכנית שלי (שכאמור, העתקתי אותה). הללו, יבנו את מדינתם עם מוסדות, משטרה וצבא (רק אני לא בטוח שבמקרה שייתקלו בצרה כלשהי, אבוא או אהיה בין התומכים לבוא לעזרתם).
19/06/2010  |  עתידי המנחם
יש צורך בשתי מדינות
קראתי פעם מאמר מסופר ידוע, בהקשר שני העולמות אצלנו - דתיים-מאוד מסוג המפגינים בעמנואל, ואולי קצת פחות קיצוניים מהם. אבל אז, וגם היום, דומה שלא צריכים הוכחות ובייחוד בימים אלה, כשיש אצלנו שני עמים - המאמינים בכל ליבם ורמ"ח איבריהם ואותם שלא כמותם, כלומר, הישראלים היושבים כאן וזה הרי מתבטא שנים.
17/06/2010  |  עתידי המנחם
הפתרון לילדי עזה
באחת הרשימות שכתבתי, ציינתי שאמנם לא רבים מתושבי עזה שותפים לרציחות ולטרור (בעצם, מספרם של השותפים לא ידוע) שהיו ועוד יהיו. אירועים שבהם נרצחו ילדים כמו בדולפינריום ובפיצוצי אוטובוסים על ילדים ונשים שהיו בהם, והללו הרי "פסיק" ממה שידענו והפכו כבר לשגרה.
12/06/2010  |  עתידי המנחם
ההתעסקות במשט - מדהימה וחמורה
לולא היה המשט, היו ממציאים אותו. תקרית המשט היא קרש הצלה ומפלט לאותן מדינות שיש מה לומר עליהן.
12/06/2010  |  עתידי המנחם
המציאות צוחקת על התיאוריה
נוכחתי בטקס חלוקת תעודות BA ואחרות באוניברסיטה. טקס גדול ומרשים שהיו בו המי ומי מההנהלה ומסגל המורים - הרבה נאומים. כידוע, כך שנים ונאומיהם של הדיקן ואחת המצטיינות מהמסיימות, בקיצור, כשעתיים של הימצאות בעולם אחר, זה היפה והטוב.
11/06/2010  |  עתידי המנחם
בחירות, צו השעה
מספר התרחשויות אצלנו, מוכיח בגדול שלא רק שהמדינה חולה מאוד כי אם גם משוועת להחלפת "דם" דחופה. יותר ויותר אנו מתבשרים על ליקויים בעניין המשט ולא רק, כאשר האשמות מוטחות בין כל מיני גורמים, בהקשר המהלכים לפני ותוך סיכול כניסת הספינות לעזה, בעוד חיילי השייטת הם מהיחידות המעולות.
09/06/2010  |  עתידי המנחם
היטלר חדש הופיע
היטלר חדש הופיע
08/06/2010  |  עתידי המנחם
מכתב גלוי לראש הממשלה
שלום,
08/06/2010  |  עתידי המנחם
ברק אובמה - אכזבת העולם
נשיא ארה"ב ברק אובמה מזכיר את התחליפים שאדם - בכל גיל - יוצר לצורך השגת דבר-מה, או במילים אחרות, הבמקום. כמו שהתינוק אוהב מוצץ במקום הפטמה של אימא שלו, כך בחיים יוצרים תחליפים. יותר מאוחר, ילדות אוהבות בובות כדי שיהיה להן ילד ויש שזה עובר גם למבוגרות יותר.
07/06/2010  |  עתידי המנחם
טיפול במציאות - בדרכים שהוכיחו עצמן
המציאות הנוכחית שלנו, נצטרך לטפל בה בדרכים שהוכיחו את עצמן בעבר. כוונתי לתשובות למציאות - פשיעה וכל הרעות החולות - שאנו חיים אותן ואיתן כל יום ולא פחות, איכות החיים בכלל. לקחתי שתי דוגמאות ממקומות בעולם - קנדה וניו-יורק. בהללו, המציאות השתנתה, אם בדרכי אכיפה ואם כתוצאה מהשרשת נורמות שהיו בצורה זו או אחרת וצריך היה לחזקן.
06/06/2010  |  עתידי המנחם
תופעת אורי אבנרי
כמו שיש כל מיני צמחים, כך זה גם אצל בני-האדם. תמיד אהבתי לקרוא את דבריו של אורי אבנרי, אבל תדמיתו כפי שהוא מוכר, חייבת הבהרה ויותר מזה.
06/06/2010  |  עתידי המנחם
היגיע יום אחרית הימים - "וגר זאב עם כבש"?
אכן, ממשעל שכל הזמן מתחבא מאחורי הסינור של "אימא" סוריה, דרך אחמדינג'אד ועד שוודיה, כולם מדברים רק על נושא אחד בעולם מכוער זה - מדינת ישראל. לא טרור שמתנהל נגדה מיום הקמתה ולפני כן, תוך פיצוצי אוטובוסים על ילדים ונשים בו, דולפינריום שבו נרצחו הרבה ילדים וכך מעשים דומים, כמעשה של יום-יום. אותם צדיקי "אחרית הימים", שום מילה מפיהם על מציאות זו שהפכה לחלק ממציאות עולם שחיים איתה כמו שחיים עם מזג האוויר.
06/06/2010  |  עתידי המנחם
שינוי גישה ושיטה
כבר מזמן ההסברה שלנו חייבת לשנות כוון וביטוי למשתלכים למיניהם - אחמדינג'אד,נסראללה ודומיהם. חייב להיות משפט גדול נגד הנ"ל עם כל הניצבים הדרושים: כך למשל, קטיגור, סניגור וכו' ובו תהיה תביעה לגזר דין מוות, כאשר בכתב התביעה ייכתב קריאתם למחיקת ישראל מהעולם בליווי אירועים שכתוצאה מהם היו הריגות ומלחמות (נסראללה הרבה מאוד) כמו היום שהוא פעיל ביותר.
05/06/2010  |  עתידי המנחם
 1   2   3  >>
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il