|
|
|
אלי יונס והשר אטיאס בכנס של מזרחי-טפחות
|
כאלף איש מבכירי הנדל"ן בישראל, הגיעו בסוף השבוע (יום ה') לכנס הנדל"ן והמימון 2012 של בנק מזרחי-טפחות במעמד שר השיכון והבינוי מר אריאל אטיאס ומנכ"ל מזרחי-טפחות מר אלי יונס במלון הילטון בתל אביב.
|
|
|
|
|
כנס רוטרי בנושא "סוכרת"
|
במסגרת שבוע הבריאות של ארגון רוטרי נערך בשבוע האחרון כנס בנושא "סוכרת" שהתקיים במכון ויצמן למדע. הכנס ביוזמתם של משה אידלמן, נגיד רוטרי ישראל, ומנכ"ל האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) בישראל, מדי יעקבזון. בכנס, הראשון בנושא, הציגו רופאים וחוקרים בכירים מתחום הסוכרת בישראל. משה אידלמן, נגיד רוטרי ישראל, ברך את הבאים והדגיש את חשיבות נושא הסוכרת והעלאת המודעות למחלה בקרב הציבור. מדי יעקבזון, מנכ"ל האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) בישראל, ברכה את הבאים, הודתה לארגון רוטרי על היוזמה המבורכת וסקרה את פעילות האגודה בארץ.
|
|
|
חברת רב בריח מציגה דלת בורדו מיוחדת
|
רב בריח מציגה דלת מיוחדת לקראת חג האהבה הידוע כחג המאופיין בפרחים, מחוות, מתנות והכל כמובן בצבע אדום. כמו כדר שמטביע את סגנונו האישי על פריטי אומנות נפלאים שיצר מחמר גולמי, כך גם מטביעים שלושת פסי המתכת על-רקע צבע האדמה החזק בדלת הכניסה הזו, חתימה אישית מסוגננת ועשירה לעין. הידית הכסופה שוברת את הצבע החם ובאמצעות הניגוד נוצר שילוב מעניין בין חומרי הגלם השונים. לדלת מבחר ידיות מעוצבות לבחירה ובעלת 7 בריחים והיא עמידה בתנאי האקלים בישראל.
|
|
|
קמפיין חדש בתחום מזון בעלי חיים לבונזו
|
חברת ביופט עולה בקמפיין חדש עבור המותג בונזו תחת המסר- " בונזו –בדיוק מה שהכלב שלך צריך" . זוהי הפעםה ראשונה מזה עשור שעולה קמפיין בטלוויזיה בתחום מזון לבעלי חיים בישראל . הקמפיין החדש יכלול פרסום בטלוויזיה ופעילות רחבה בנקודות המכירה. את הקמפיין החדש יצר משרד הפרסום חברון זלצמן שביט. הקמפיין יעלה למשך כשבועיים ועלותו נאמדת במיליון וחצישקלים.
|
|
|
|
דבורה שרר - אשת השיווק של ינואר 2012
|
דבורה שרר - מנהלת השיווק ודוברת של המרכז הלאומי להשתלת איברים נבחרה ע"י ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאשת השיווק של חודש ינואר בזכות ההצלחה להגדיל באופן משמעותי את מספר החותמים על כרטיס אדי.
|
|
|
|
|
חנות הטעמים של סוגת
|
סוגת יוצאת בתחרות ייחודית בפייסבוק, במסגרתה יוכלו הגולשים לקנות פינוקים קולינאריים
|
|
|
שלי גפני ממשיכה לעונה שניה בדיסקרט
|
רשת האופנה לנשים "דיסקרט", החוגגת השנה 25 שנה ומייצרת את הקולקציות שלה בייצור מקומי כחול-לבן, בחרה בשלי גפני, המייצגת עבורם את האישה הישראלית האולטימטיבית להוביל את קמפיין אביב-קיץ 2012 עליו גפני תשתכר סכום המוערך בכ-40,000$!
|
|
|
|
|
|
|
|
אשת השיווק לשנת 2011 - איילת צרפתי רוזן
|
איגוד השיווק הישראלי בחר באיילת צרפתי רוזן כאשת השיווק של השנה בזכות החדרת "שטוחים" וביסוס מעמדה של אסם בקטגוריית הבייגלה על-פי נתוני Storenext מנובמבר האחרון, אסם מחזיקה ב-46% משוק הבייגלה לעומת 17% לפני השקת שטוחים
|
|
|
חברת לוקסאוטיקה תשווק את משקפי BURBBERY
|
המותג הבריטי היוקרתי, אשר מתהדר בסימן ההיכר הפופולרי, משבצות שחורות על-רקע ניוד, נחשב כבר שנים כסמל לכל מה שקלאסי ועל זמני. קולקציית המשקפיים של "BURBERRY" נשארת נאמנה לרוח המותג בעיצובים הנקיים שאינם מאבדים רלוונטיות לאורך שנים.
|
|
|
|
איגוד השיווק הישראלי קורא להצלת ערוץ 10
|
בימים אלה כאשר איום סגירת ערוץ 10 גדול מתמיד ,החליט איגוד השיווק הישראלי לרתום את התעשיה כולה למען הערוץ. מאז עלה לאוויר, הביע האיגוד את תמיכתו הנחרצת בערוץ תקשורת מסחרי נוסף והדגיש את חשיבותו של פלורליזם תקשורתי. בנוסף הצטרף האיגוד בפועל לכל מאבקי ההישרדות של הערוץ, ואף לאחרונה קרא לשר התקשורת להמיר את החוב של ערוץ 10 להפקות דרמה ותעודה.
|
|
|
בכירי המשק באירוע התרמה שנתי למען חינוך לפסגות
|
בסוף השבוע האחרון נערך אירוע ההתרמה השנתי של עמותת חינוך לפסגות בשיתוף מעגל נשים 11 באולם האירועים "סטואה" שבקיבוץ געש. כאלף אנשים, ביניהם, צמרת המשק והתעשיה התייצבו לעשות כבוד ולתרום ל 1500 הילדים המגיעים מרקע סוציו אקונומי נמוך והעמותה מטפחת ומסייעת להם להגיע למצוינות. שולה רקנאטי, יו"ר העמותה, קבלה את פני המוזמנים בהתרגשות והודתה לכל אחד מהם על תרומתו. את הערב הנחה ינקי מרגלית ואת ההצגה "גנבו" שלושה ילדים, חניכים בעמותה אשר זכו למחיאות כפיים ותשואות לאחר שסיפרו את סיפורם האישי וכיצד העמותה סייעה להם להאמין כי גם הם יכולים להצליח למרות התנאים הסביבתיים הקשים.
|
|
|