X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
איילה צורף
עמוד 1 מתוך 1
לוח winwin לא "סוחב"
חצי שנה לאחר השקתו - לוח winwin לא מנצח: מושך פחות גולשים מקודמו ולא מאיים על yad2 * זאת למרות השקעה של כמיליון שקלים * בכיר ב"ידיעות": הנתונים רחוקים מהמציאות
17/09/2007  |  איילה צורף
עמלות הפרסומאים הוכפלו בתוך עשור
דוח שטרום נחשף * ההמלצה העיקרית: הזכייניות יחשפו בפני הרשות השנייה את הקפי העמלות * דאבוש: "איני מעוניינת בחקיקה אלא בשקיפות"
16/08/2007  |  איילה צורף
הגדולה בישראל - חברת גוגל
מזה זמן חברת האינטרנט הגדולה בישראל היא לא וואלה! * מחזור של 40 מיליון דולר לגוגל * יותר ממחצית הכסף הוא "כסף חדש" בעוגת הפרסום - ­תקציבים של חברות קטנות שעד כה כמעט שלא פירסמו
20/06/2007  |  איילה צורף
טל שיר לפרסומאים: "אתם כבר פאסה!"
"יש צעירים שגדלו לתוך הטכנולוגיה; גדלו כוחות צעירים ומבינים יותר מכם"
16/05/2007  |  איילה צורף
אפי רוזנהויז זכה בפרס איש השיווק של 2006
אחרי שנתיים של מאמץ והוצאות שיווק בהקף של כ-15.5 מיליון דולר - מקבל מנכ"ל שופרסל את הפרס הנחשב
שליש מהגולשים בישראל מעדיפים לדבר באינטרנט
גידול בשימוש באינטרנט לניהול שיחות טלפון: מסקר TIM עולה כי שליש מהישראלים הגולשים באינטרנט מעדיפים לבצע שיחות טלפון קוליות באמצעות האינטרנט
17/01/2007  |  איילה צורף
"עסקות נעשות בין משרדי הפרסום למדיה - שהלקוח לא יודע עליהן"
בראיון ל-TheMarker ערב הגשת מסקנות הביניים בנושא עמלות יתר בענף הפרסום, אומר דרור שטרום, לשעבר הממונה על הרשות להגבלים עסקיים, כי הוא לא נתקל "בכזה חוסר שקיפות בשום תחום. לא בשוק הקמעוני, לא ברשתות המזון, תחום שעסקתי בו רבות, ולא באף שוק אחר"
15/01/2007  |  איילה צורף
12 משרדי פרסום יתמודדו על תקציב עיריית תל אביב
גובה המכרז: 7 מיליון שקל בשנה * המשרדים שרכשו את טפסי המכרז הם: מקאן אריקסון, באומן-בר-ריבנאי, אדלר-חומסקי, גיתם, פובליסיס-אריאלי, יהושע (שטיפל בתקציב בשנים האחרונות), פוגל אוגלבי, זרמון-גולדמן, יורו ת"א ומשרד הפרסום הטרי ארד-פלד-חורב (הגלגול החדש של ארד תקשורת)
28/09/2006  |  איילה צורף
מעדן "פרה" נחל כישלון
הילד המשותף הראשון של שטראוס ועלית - מעדן החלב של המותג פרה - יורד מהמדפים
18/09/2006  |  איילה צורף
קוקה קולה, תנובה וסלקום דחו מהלכים שיווקיים
כפר המוזיקה של קוקה קולה יידחה; המשטרה סגרה את אירועי החוף של סופר פארם, פסטיבל הבירה של גולדסטאר יידחה; הערכות: אובדן של עשרות מיליוני שקלים בפעילות שיווק
16/07/2006  |  איילה צורף
קשת וערוץ 10 מנטרים את רמת הקול בפרסומות
מהרשות השנייה נמסר כי: "במהלך השבועות הקרובים יתקיימו ניסויים לניטור קול במקבצי הפרסומות והפרומואים המשודרים" * באוגוסט יתחיל נוהל הטיפול בהגברת הווליום
20/06/2006  |  איילה צורף
מהו טיב הקשרים בין משרדי פרסום לחברות ממשלתיות?
במרכז הבדיקה: משרד אדלר-חומסקי * לדברי דוברת המדינה, "התקבל חומר הנוגע למספר משרדי פרסום, והחומר ייבדק"
14/06/2006  |  איילה צורף
על הכבלים והלוויין להסיר הפרסומות הסמויות במונדיאל
צ'רלטון שיבצה עד עתה פרסום סמוי של שני גופים במהלך המשחקים - בנק לאומי ובירה קורונה * על-פי הערכות, גבתה צ'רלטון עשרות אלפי דולרים עבור הפרסום הסמוי של לאומי
11/06/2006  |  איילה צורף
רבנים מעודדים צריכת ויאגרה תמורת תשלום
כך נודע ל-TheMarker * עוד נודע, כי לצורך הגדלת המכירות במגזר משלמת פייזר סכום של כ-50 אלף דולר לעמותה בשם פוע"ה המנהלת קו חם העוסק בקידום פתרונות לבעיות און מיני * מכון פוע"ה מקיים במהלך השנה כנסים בתחום התפקוד המיני וההלכה, ופייזר תיטול בהם חלק
08/06/2006  |  איילה צורף
וואלה סירבה למכור שטחי פרסום לקמפיין של נטקס
כך נודע ל-TheMarker * גורמים הקשורים בטיפול בקמפיין אמרו כי מוואלה הוזמנו מראש שטחי פרסום בהיקף של 50 אלף דולר * משנודע לוואלה תוכן הקמפיין, בוטלה העסקה בנימוק שלוואלה יש מנוע חיפוש מתחרה
06/04/2006  |  איילה צורף
גוגל: לא נשלם למשרדי פרסום עמלות יתר
כך נודע ל-TheMarker * עמלות היתר הן אחד הנושאים הרגישים ביותר בענף הפרסום הישראלי * מדובר בכסף שמחזירים אמצעי המדיה למשרדי הפרסום, סכום הנגזר מהיקף הפעילות של משרד הפרסום
28/03/2006  |  איילה צורף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il