לוח winwin לא "סוחב"
|
חצי שנה לאחר השקתו - לוח winwin לא מנצח: מושך פחות גולשים מקודמו ולא מאיים על yad2 * זאת למרות השקעה של כמיליון שקלים * בכיר ב"ידיעות": הנתונים רחוקים מהמציאות
|
|
|
|
הגדולה בישראל - חברת גוגל
|
מזה זמן חברת האינטרנט הגדולה בישראל היא לא וואלה! * מחזור של 40 מיליון דולר לגוגל * יותר ממחצית הכסף הוא "כסף חדש" בעוגת הפרסום - תקציבים של חברות קטנות שעד כה כמעט שלא פירסמו
|
|
|
|
|
|
"עסקות נעשות בין משרדי הפרסום למדיה - שהלקוח לא יודע עליהן"
|
בראיון ל-TheMarker ערב הגשת מסקנות הביניים בנושא עמלות יתר בענף הפרסום, אומר דרור שטרום, לשעבר הממונה על הרשות להגבלים עסקיים, כי הוא לא נתקל "בכזה חוסר שקיפות בשום תחום. לא בשוק הקמעוני, לא ברשתות המזון, תחום שעסקתי בו רבות, ולא באף שוק אחר"
|
|
|
12 משרדי פרסום יתמודדו על תקציב עיריית תל אביב
|
גובה המכרז: 7 מיליון שקל בשנה * המשרדים שרכשו את טפסי המכרז הם: מקאן אריקסון, באומן-בר-ריבנאי, אדלר-חומסקי, גיתם, פובליסיס-אריאלי, יהושע (שטיפל בתקציב בשנים האחרונות), פוגל אוגלבי, זרמון-גולדמן, יורו ת"א ומשרד הפרסום הטרי ארד-פלד-חורב (הגלגול החדש של ארד תקשורת)
|
|
|
|
|
|
|
|
רבנים מעודדים צריכת ויאגרה תמורת תשלום
|
כך נודע ל-TheMarker * עוד נודע, כי לצורך הגדלת המכירות במגזר משלמת פייזר סכום של כ-50 אלף דולר לעמותה בשם פוע"ה המנהלת קו חם העוסק בקידום פתרונות לבעיות און מיני * מכון פוע"ה מקיים במהלך השנה כנסים בתחום התפקוד המיני וההלכה, ופייזר תיטול בהם חלק
|
|
|
וואלה סירבה למכור שטחי פרסום לקמפיין של נטקס
|
כך נודע ל-TheMarker * גורמים הקשורים בטיפול בקמפיין אמרו כי מוואלה הוזמנו מראש שטחי פרסום בהיקף של 50 אלף דולר * משנודע לוואלה תוכן הקמפיין, בוטלה העסקה בנימוק שלוואלה יש מנוע חיפוש מתחרה
|
|
|
גוגל: לא נשלם למשרדי פרסום עמלות יתר
|
כך נודע ל-TheMarker * עמלות היתר הן אחד הנושאים הרגישים ביותר בענף הפרסום הישראלי * מדובר בכסף שמחזירים אמצעי המדיה למשרדי הפרסום, סכום הנגזר מהיקף הפעילות של משרד הפרסום
|
|
|