הרעת תנאי סחר עם לקוחות
|
מה נחשב להרעת תנאי הסחר ללקוחות * מהן הדרכים להתמודד למול הרעת תנאים אלו * כיצד אפשר למקסם תהליכים אלו למול הלקוחות של החברה
|
|
|
על ניהול ועל מנהיגות
|
מרבית המנהלים מתפקדים כמנהלים ולא כמנהיגים. מרבית המנהלים משתמשים, מדי שעה בשעה, בכישורים הבסיסיים שלהם כמנהלים. מעטים מהם מקדמים את הכישורים הטבעיים שלהם כמנהיגים
|
|
|
הלקוח תמיד צודק
|
תיאוריות השירות * יישומים של מתן שירות ללקוח * חשיבות המשפט "הלקוח תמיד צודק" בחברה עצמה * אז תגיד לי, באמת אבל באמת ותמיד "הלקוח תמיד צודק?" * מבוא מתוך הספר "שיפור השירות ללקוח"
|
|
|
הצ'ק בדואר
|
תיאור מרבית טקטיקות וטכניקות הגבייה שאנו מכירים * תיאור של מצבים אופטימאליים לשימוש בכל אחת מהטכניקות ותיאור של שיחות גבייה בהן שזורות טכניקות אלו * תיאור שיטות גבייה טלפוניות שנכשלו ובדיקה מקיפה של סיבות הכשלונות
|
|
|
מכירה איכותית
|
אם איש מכירות מצליח "למכור" היטב את המוצרים של החברה שבה הוא עובד, אבל באותה נקודת זמן שבו עליו לסייע לארגון שלו לגבות את החוב, הוא נעצר - היכולת שלו למכור פשוט לא קיימת. זאת לא יכולת מכירה אלא יכולת לפזר סחורה או להנפיק חשבוניות
|
|
|