X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
ברוריה ביגמן
עמוד 1 מתוך 2
החוויה האולימפית חברה בארגון הבינלאומי
החוויה האולימפית בתל אביב התקבלה כחברה בארגון המוזיאונים האולימפיים של הוועד האולימפי הבינלאומי.
08/10/2012  |  ברוריה ביגמן
מחר בת"א - הטקס ה-40 לאסון מינכן
"מאז מינכן 1972 ועד היום חרטנו על דגלנו את ההבטחה כי נמשיך לקיים את מורשתם וצוואתם של י"א החללים, להמשיך ולהתחרות במשחקים האולימפיים, וכי לא ניתן לטרור לנצח את רוח הספורט והתנועה האולימפית. אנו מתחייבים לזכור ולא לשכוח" , אמר צבי ורשביאק יו"ר הוועד האולימפי בישראל , שיקיים מחר (יום ד' 12 בחודש, בשעה 17:30 ) באנדרטה בת"א (ויצמן פינת בארי) את הטקס הרשמי ממלכתי לציון ארבעים שנים לרצח הי"א.
11/09/2012  |  ברוריה ביגמן
הושלמה המשלחת האולימפית של ישראל ללונדון
משלחת ישראל למשחקים האולימפיים בלונדון תמנה 38 ספורטאים בית הדין העליון של הוועד האולימפי בישראל פסק (שישי, 6.7.12) כי הג'ודקא טומי ארשנסקי (משקל 60 ק"ג) יהיה הספורטאי השלישי שיצטרף למשלחת ישראל על תקן של ספורטאי צעיר. ארשנסקי ישתתף בשני ימי הגיבושון שיתקיימו בימים ראשון ושני הקרובים במלון הרודס בתל אביב.
06/07/2012  |  ברוריה ביגמן
רץ ה-400 צורף למשלחת ישראל ללונדון
ועדה מיוחדת של הוועד האולימפי בישראל שהוסמכה על-ידי האסיפה הכללית של הוועד האולימפי (הרכב הוועדה: צבי ורשביאק, יורם ארנשטיין, דפנה הר אבן, אפרים זינגר) קיבלה (יום ה', 5.7.12) אחה"צ את המלצתם של יו"ר מינהלת הספורט ההישגי ד"ר גלעד ויינגרטן, ומנהל היחידה לספורט הישגי גילי לוסטיג לצרף את האתלט דונלנד סנפורד למשלחת ישראל למשחקים האולימפיים בלונדון על בסיס של הישג יוצא דופן.
05/07/2012  |  ברוריה ביגמן
משלחת ישראל ללונדון מתכנסת לגיבושון מסכם
משלחת ישראל למשחקים האולימפיים בלונדון 2012 תתכנס לשני ימי גיבוש (ראשון ושני הקרובים, 8-9 בחודש) במלון הרודס מרשת פאתל בתל אביב. הגיבושון של משלחת ישראל יפתח במפגש של המשלחת המונה 85 איש, עם יו"ר הוועד האולימפי בישראל צבי ורשביאק, היו"ר היוצא של ועדת החינוך, התרבות והספורט של הכנסת ח"כ אלכס מילר והיו"ר המכהנת עינת וילף.
05/07/2012  |  ברוריה ביגמן
אלקטרה תאמץ את הגולשת לי קורזיץ
קורזיץ תשמש כפרזנטורית של "אלקטרה בר" במסגרת הסכם רב שנתי
23/05/2012  |  ברוריה ביגמן
חברי סגל לונדון למען חולי סרטן
פחות מ-100 ימים לפתיחת המשחקים האולימפיים בלונדון, יצטרפו כמה מספורטאי הסגל האולימפי של ישראל ללונדון לבוקר של חוויה בריאותית למתמודדים עם מחלת הסרטן, הנערך במסגרת פרויקט אחריות חברתית אולימפית המשותף לחברת התרופות רוש והוועד האולימפי בישראל. האירוע יתקיים ביום ראשון הקרוב 29.4.12, בשעה 11:00, קניון איילון רמת-גן.
29/04/2012  |  ברוריה ביגמן
בנק ישראל מבטיח מטבעות זהב למדליסטים
מטבע ההתעמלות, שהונפק על-ידי בנק ישראל, לכבוד משלחת ישראל למשחקים האולימפיים שיתקיימו הקיץ בלונדון, הוענק על-ידי החברה הישראלית למדליות ולמטבעות,ליו"ר הוועד האולימפי בישראל, צבי ורשביאק ולמנכ"ל הוועד האולימפי, אפרים זינגר בטכס שהתקיים במשרדי הוועד האולימפי בתל אביב.
20/03/2012  |  ברוריה ביגמן
דיק פוסברי מדליסט הזהב מגיע לישראל
במסגרת הפעילות המוגברת של הוועד האולימפי בישראל לציון 60 שנים למשלחת הראשונה של ישראל למשחקים האולימפיים, 40 שנה לרצח מינכן ו-20 שנים למדליות האולימפיות הראשונות יארח הוועד האולימפי (החל מה-15 בחודש ) את הישיבה השנתית של ועדת המשחקים האולימפיים בוועד האולימפי האירופי, בראשה עומד אפרים זינגר מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל. בוועדה חברים 16 נציגים של ועדים אולימפיים אירופאיים.
11/03/2012  |  ברוריה ביגמן
האולימפיים יורדים לגיבושון בים המלח
25 מהספורטאים האולימפיים של ישראל, כאלה שהשיגו כבר את הקריטריון ללונדון 2012 ואחרים שעדיין מתמודדים להשגתו, ו-14 מאמנים אולימפיים ישתתפו (מחר ומחרתיים) בגיבושון (מספר 1) שמקיים הוועד האולימפי בישראל בדרך למשחקים האולימפיים בלונדון. הספורטאים יוצאים ליומיים בים המלח, וישהו במלון מרידיאן של רשת פאתאל, אחת ממעניקות החסות למשלחת ישראל.
21/02/2012  |  ברוריה ביגמן
הלוואה של הוועד האולימפי לקרן הספורטאים
הוועד האולימפי בישראל העביר לקרן הספורטאים המצטיינים מיקדמות, כהלוואה, בסך 800 אלף ש"ח, מאחר שהכספים ממינהל הספורט בסך 500 אלף ש"ח , על חשבון שנת 2011, מחצית מהסכום שהתחייב המינהל, לא הועברו על ידו לקרן הזו.
19/02/2012  |  ברוריה ביגמן
הספורטאיות ישתתפו בסדנת תקשורת
ההתעמלות האומנותית ואחרות ספורטאיות פרויקט נשים אתנה טופ טים של היחידה לספורט הישגי, הזרוע המקצועית של הוועד האולימפי בישראל, ישתתפו בסידרת סדנאות שנבנו במיוחד עבורן בברזל 23 , בית הספר למקצועות הטלוויזיה של רשת. מטרת הסדנא הינה הכנה לחשיפה תקשורתית לקראת המשחקים האולימפיים הקיץ בלונדון .הסדנאות יעסקו בדמותה של של הספורטאית כאשת מקצוע אינדיבידואליסטית מחד וכשגרירה לאומית בתקושרת מאידך. בין הנושאים שילמדו: הופעה מול מצלמה, עשי ואל תעשי בהופעה בטלוויזיה, הכנה לראיון, שפת גוף וחידוד הכללים בהופעה ברדיו ומול התקשורת הכתובה.
12/02/2012  |  ברוריה ביגמן
נשיא המדינה יתארח מחר בוועד האולימפי
נשיא המדינה שמעון פרס יהיה מחר (יום שלישי) אורח הוועד האולימפי בישראל. את הביקור שלו בוועד האולימפי יחל הנשיא בסיור בחוויה האולימפית, הוא ישמע על ההכנות של משלחת ישראל למשחקים האולימפיים בלונדון 2012 ויצפה בתרגיל התעמלות אומנותית של נטע ריבקין ותרגיל של הנבחרת האולימפית שקבעו את הקריטריון ללונדון.
23/01/2012  |  ברוריה ביגמן
הוועד האולימפי מכין כבר הסגל לריו 2016
בעיצומן של ההכנות למשחקים האולימפיים שיהיו הקיץ בלונדון , עובדת כבר היחידה לספורט הישגי, הזרוע המקצועית של הוועד האולימפי בישראל על פרויקט קידום הספורטאים הצעירים למשחקי ריו 2016.
09/01/2012  |  ברוריה ביגמן
החוויה האולימיפית זכתה באוסקר הבנייה
החוויה האולימפית של הוועד האולימפי בישראל, זכתה במקום הראשון בתחרות של התאחדות הקבלנים והבונים בישראל, בשיתוף מזרחי טפחות והקרן לעידוד ופיתוח ענף הבניה. מדובר בפרס האוסקר של מצויינות בבניה. הפרס יוענק לחברת ינושבסקי א.הנדסה ובניה שבנתה את החוויה האולימפית.
07/01/2012  |  ברוריה ביגמן
לי קורזיץ תוכתר מחר לספורטאית השנה
הגולשת לי קורזיץ תוכתר מחר לספורטאית השנה של הוועד האולימפי בישראל
03/01/2012  |  ברוריה ביגמן
קורזיץ ספורטאית השנה של הוועד האולימפי
מאמן השחייה ליאוניד קאופמן נבחר למאמן השנה.קורזיץ תקבל מהוועד האולימפי מענק של 40,000 ש"ח וקאופמן יקבל מענק של 20,000 ש"ח
25/12/2011  |  ברוריה ביגמן
שפיציק הקמע של משלחת ישראל ללונדון 2012
גולשי האינטרנט שהשתתפו בקמפיין המשותף של הוועד האולימפי בישראל וסמסונג ישראל לבחירת הקמע למשלחת ישראל למשחקים האולימפיים בלונדון 2012 בחרו בשפיציק כבובת הקמע האולימפית של המשלחת.בקמפיין הוצגו לבחירה חמש דמויות.
14/12/2011  |  ברוריה ביגמן
יצא מגזין מקצועי חדש של הוועד האולימפי
הוועד האולימפי בישראל באמצעות היחידה לספורט הישגי מוציאים לאור מחר (יום חמישי) מגזין מקצועי חדש "ספורט הישגי" . המגזין החדש המחזיק 72 עמודים, מיועד למאמנים לאומיים ומאמנים אולימפיים, הוא יצא לאור פעמיים בשנה ויופיעו בו מאמרים מקצועיים של המאמנים המובילים בארץ ומומחים במדעי הספורט בנושאי התזונה, פיסיותראפיה, פסיכולוגיה, תורת האימון ועוד. הוצאת המגזין הינה חלק מהמגמה של הוועד האולימפי בישראל והיחידה לספורט הישגי להעשיר ולהעמיק את הידע של המאמנים.
13/12/2011  |  ברוריה ביגמן
ספורטאים אולימפיים לדורותיהם ידליקו בחנוכה נרות עם מבקרי החוויה האולימפית
ספורטאים אולימפיים של ישראל לדורותיהם ידליקו נרות בחנוכה עם מבקרי החוויה האולימפית בהדר יוסף בתל אביב מידי יום וילוו אותם בסיור בחוויה האולימפית.
06/12/2011  |  ברוריה ביגמן
הציבור בישראל יבחר את הקמע האולימפי למשלחת ישראל ללונדון 2012
סמסונג ישראל תהיה הספונסר הבינ"ל הראשון המעניק חסות למשלחת ישראל למשחקים האולימפיים; בחירת הקמע תתבצע באינטרנט ע"י הציבור הרחב
04/12/2011  |  ברוריה ביגמן
ישראל שניה באירופה בגובה המענק למדלסיט זהב בלונדון
מענק של מיליון שקלים לזוכה במדלית הזהב בלונדון 2012 הוא השני באירופה אחרי אזרביז'אן
28/11/2011  |  ברוריה ביגמן
סדרה מיוחדת של דפי מזכרת מהמשחקים האולימפיים בוונקובר
- הודעה מטעם הוועד האולימפי בישראל
16/02/2010  |  ברוריה ביגמן
קורס שופטים בינלאומי בטקוואנדו
- הודעה מטעם הוועד האולימפי בישראל
09/02/2010  |  ברוריה ביגמן
ספורטאים אולימפיים ישתתפו במירוץ הספארי ברמת גן
- הודעה מטעם הוועד האולימפי בישראל
19/11/2009  |  ברוריה ביגמן
 1   2  >>
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il