|
|
יחסי ציבור
|
"הבעיה עם יחסי הציבור היא שיש שליטה מוגבלת במסר ובערוץ - אי אפשר להכתיב לעיתון באיזה גודל תהיה הכתבה או אם בכלל היא תודפס. כאשר רוכשים מודעת פרסומת, ניתן לדעת בבירור באיזה עמוד תתפרסם המודעה ומה יהיה גודל, ולא ייתכן מצב בו בגלל שיקולי מערכת לא יהיה אזכור"
|
|
|
מפות תפיסתיות בשיווק
|
"תפיסה בעולם השיווק היא המציאות. אם אני חושב שיש לי מותג מעולה, זה עדיין לא אומר שבאמת יש לי כזה. חשוב איך הצרכנים תופסים את המותג. הפער בין מה שאני חושב לבין מה שהצרכנים חושבים הוא מרווח הטעות"
|
|
|