דומינוס תמכור חמץ בפסח
|
רשת "דומינוס פיצה" תפעל במהלך חג הפסח * הרשת נערכת לעליה משמעותית בביקוש לפיצות בתקופת החג * 4 חנויות בלבד יהיו סגורות במשך החג
|
|
|
"ישראלי" יופץ גם בתחנות התדלוק של דלק
|
"דלק" תחלק חינם למתדלקים מהדורה יומית מיוחדת של העיתון "ישראלי" * החל מהיום (02.04.2006) יופץ העיתון בכ- 60 אלף עותקים בכל תחנות התדלוק וחנויות הנוחות של חברת דלק, ויכיל גם פרסום יומי של המבצעים והמוצרים הנמכרים בתחנות
|
|
|
|
NEFF, מותג היוקרה למטבח, מגיע לישראל
|
NEFF, מותג יוקרה גרמני המתמחה במוצרי חשמל אינטגרלים למטבח, ישווק בחנויות נבחרות בישראל החל ממאי הקרוב * נתח השוק המיועד: עשירון בינוני ומעלה * המוצרים ישווקו במספר מצומצם של חנויות נבחרות * היקף פעילות מותג NEFF העולמי כחצי מיליארד אירו
|
|
|
|
|
|
יטבתה בקמפיין חדש לקרטון החלב
|
מחלבת יטבתה מעלה קמפיין פרסומי חדש לחלב יטבתה באריזה החדשה * הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי/Y&R, תחת הסלוגן: "הטעם האמיתי של חלב יטבתה"
|
|
|
43% לא מבלים את הלילה במיטה
|
מסקר שערכה לקראת חג הפסח רשת IDdesign, הרשת הבינלאומית לעיצוב הבית, עולה כי 43% מהאנשים לא נרדמים במיטתם אלא במקומות שונים בבית
|
|
|
גורי ומישל מרסייה בקמפיין חדש
|
גורי ומישל מרסייה בקמפיין חג מיוחד בהיקף 150 אלף דולר * הקמפיין יעלה בין השאר עם מודעות בעיתונות ארצית יומית ובפעילות אינטרנט אינטראקטיבית * בנוסף יצא המותג עם מארזי חג מיוחדים המשווקים בכל רשתות השיווק ורשתות הפארם הגדולות
|
|
|
יפאורה: תוכניות בידור באינטרנט בשידור חי
|
לראשונה בישראל, חברת יפאורה מציגה סדרת תוכניות בידור באינטרנט בשידור חי תחת השם: The RC Live Show * התוכניות, בהנחיית שלישיית פרוזק, יעלו באמצעות חברת NEXT-IN מקבוצת ראובני פרידן, באתרי האינטרנט וואלה ונענע, בין התאריכים 11/4/06-2/4/06, בהשקעה של כ- 250 אלף דולר
|
|
|
|
רשת האופנה H&O בקמפיין חדש לקיץ 2006
|
רשת האופנה H&O יוצאת בקמפיין קיץ בהשקעה של 6 מיליון שקל * יו"ר דירקטוריון H&O, ד"ר ישראל פלג: "שער הקטלוג נוצץ והקולקציה זוהרת" * הדוגמנית גלית גוטמן תוביל את הקמפיין
|
|
|
יקבי כרמל בקמפיין ליין תירוש
|
יקבי כרמל עולים בקמפיין חדש למבצע תירוש חגיגי לפסח בהשקעה של כמיליון שקל * מותג התירוש הוא הנמכר ביותר בקטגוריית מיצי הענבים עם נתח שוק של 72% (עפ"י נילסן)
|
|
|
קרסו: קמפיין חדש להשקת Dune Pathfinder
|
קבוצת "קרסו" יוצאת במסע פרסום להשקת Dune Pathfinder, הגרסה הקשוחה והמאובזרת לרכב ה- 4X4 של "ניסאן", תחת הסלוגן:"עוד יום של חול" * הקמפיין, בהפקת משרד הפרסום "גליקמן, נטלר, סמסנוב", נאמד במיליון שקל, ויכלול מודעות בעיתונות ובאינטרנט
|
|
|
|
קמפיין לקפה ארומה בהשקעה של 5.5 מיליון שקל
|
עלית קפה מציגה קמפיין חדש לקפה ארומה בטעם מעודן בהשקעה של כ- 5.5 מיליון שקל * הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, יעלה בטלוויזיה בערוצים 2, 10, 22, למשך כשבועיים תחת הסלוגן "מעודן בדיוק כמו שאני אוהב"
|
|
|
שוקי זיקרי ישווק מוצריו ברוסיה
|
לראשונה: מעצב השיער שוקי זיקרי ישווק ברוסיה את סדרת מוצרי טיפוח ועיצוב השיער * היקף היצוא הראשון נאמד בכחצי מיליון דולר
|
|
|
לקראת הפסח: מחירי הדגים יורדים
|
בשורה לצרכנים: למרות גידול בצריכת דגים בחג הפסח המחירים יורדים * "דג הארץ" תרחיב את ייצור ושיווק דגים טריים לפסח בכ- 12% תייצר ותשווק לפסח כ- 850 טון דגים, 50% מהם דגי קרפיון * מחירי הדגים ירדו השנה ב- 3%-5%
|
|
|
|
רנואר בקמפיין חדש: הפקות אופנה בהמשכים
|
חברת רנואר יוצאת בקמפיין פרסום רחב בקונספט חדשני * הקמפיין יכלול סדרת הפקות אופנה בהמשכים שיתפרסמו בעיתונות סוף השבוע * היקף ההשקעה בקמפיין: מיליון דולר
|
|
|
|
רשת תכשיטי מילר משיקה קולקציה חדשה
|
רשת תכשיטי "מילר" משקיעה 800 אלף שקל בהשקת קולקציות קיץ 2006 * ההשקה תתבצע באמצעות אירוע השקה בחנויות שילווה בקטלוג, קמפיין חוצות ומודעות בעיתונים * מובילת הקמפיין: הדוגמנית לירז מסילתי
|
|
|
פרטנר תשקיע 5 מיליון שקל ב"פרויקט אביב"
|
לרגל האביב יוצאת orange ב"פרויקט אביב": מקימה מתחמי מידע על מסלולי הטיולים המומלצים ביותר ע"י חברת מפה, בחול המועד פסח תציב בכל רחבי הארץ נקודות הדרכה של מדריכי טיולים מקצועיים ונקודות רענון * היקף ההשקעה למעלה מחמישה מיליון שקל
|
|
|
ניר בכר מונה לעורך מוסף "הארץ"
|
בעל ניסיון עיתונאי של 17 שנה בתפקידי עריכה וכתיבה ברשת שוקן ובידיעות אחרונות * בכר פוטר בדצמבר האחרון מתפקידו כעורך 7 ימים בידיעות אחרונות ע"י רפי גינת
|
|
|