X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
אסף מידני
עמוד 1 מתוך 1
כמיהה למושל חדש?
הבעיות הן כואבות לכל מי שמביט נכוחה: התפקוד של הכנסת מנותק מהבעיות היומיומיות, המינהל הציבורי סוגר עצמו, השלטון המקומי מאשים את המרכזי, העוני גדל, סל הבריאות קטן, המשטרה עסוקה בצה"ל וצה"ל עסוק בעצמו * מה שהחברה רוצה זו יציבות ומושל שיודע ויכול למשול
05/12/2005  |  ד"ר אסף מידני
מה קורה למשטרת ישראל?
ביתו של חברי נפרץ ונגנבו ממנו מפתחות ומכשיר סלולרי * לא אסון, זה קורה הרבה. אלא שהגנב, ברוב חוצפתו, התקשר להבטיח שישוב לסיים את המלאכה ולגנוב את רכבו של חברי * חברי הזעיק משטרה אבל שם עסוקים מכדי לטפל בגנב קטן שאפשר להשיג בטלפון * המסקנה: אף אחד לא מטפל בביטחון שלנו
06/11/2005  |  ד"ר אסף מידני
אלון מזרחי - פעיל חברתי
אם אלון מזרחי באמת רוצה לתרום לחברה הוא צריך ללכת ולאמן בשכונות ילדים שיעריצו כל מבט וכל מלה שלו * מקום בהרכב של מכבי עמישב בליגה ב' אינו מבטיח תרומה של ממש
זיגזג פה וזיגזג שם
נדמה כי כולנו אימצנו את מדינות הזיגזג - כמו מני מזוז בפרשת אוקטובר 2000, כמו הוועדה למינוי שופטים בפרשת השופטת מהצפון * לא לנצח נוכל להתנהל כך. זה מתכון בדוק לאנרכיה
07/10/2005  |   ד"ר אסף מידני
עמיר פרץ! אז לאן אתה הולך?
עכשיו הכל ברור - שנת הבחירות בפתח וחברי הכנסת חושבים בחירות
07/07/2005  |  ד"ר עו"ד אסף מידני
השלטון המקומי לאן?
משבר ואחריות ציבורית
25/05/2005  |  ד"ר אסף מידני
על השחיתות בעקבות דנקנר ומרגלית
לאחרונה כמו מתוך הבזק של רגע, עלתה לאוויר הכרזת השחיתות בקול שאון רב. עיתון מעריב גייס את כל כולו ובמאמרי מערכת של דנקנר ומרגלית החליט שהגיעה העת להיאבק בשחיתות. סיסמאות של "מושחתים נמאסתם" ו"איפה הבושה" נזרקו לחלל האוויר. אך משהו חסר. כי הנה נדמה כי הפעולה למען הקולקטיב של דנקנר ומרגלית מתחילה להתמוסס. ולמה? מפני שיושר לב הוגנות ואחריות ציבורית הם מוצרים ציבוריים. מוצר שאני האזרח לא צריך לשלם את העלות האמיתית בגין ייצורו. ואם כך מדוע שאני אשתתף במיגורה של השחיתות?
23/05/2005  |  ד"ר אסף מידני
החינוך לאן? מי האשם ומי בעל החובה
לאחרונה אנו עדים למתקפה פרועה כנגד לימור לבנת בתפקידה כשרת החינוך. ולמה? כי היא מעוניינת לקדם רפורמה בחינוך בישראל ולמרבה הפלא לא מתקפלת ללחצים פוליטיים כאלו ואחרים. נכון, היא עושה טעויות חמורות, מתבטאת בצורה "לא חינוכית" כנגד המורים וגם ההתנהלות שלה בכל קידום הרפורמה אלימה פרועה ורודנית.
09/05/2005  |  אסף מידני
כלכלה פוליטית וצדק חלוקתי
המקרה של מפוני גוש קטיף
25/04/2005  |  ד"ר אסף מידני
שאלת הגיור למשאל עם
לאחרונה הוטרד סדר היום הציבורי שלנו בעקבות החלטת בג"צ בעניין גיור הקפיצה. המשמעות היא שבג"צ הכיר בגיור הקפיצה כגיור יוצר, כגיור על-פי חוק השבות. מייד קמה צעקה רבתי ואיומים על חקיקה עוקפת בג"צ הופרחו באוויר. והנה ראו זה פלא כעבור ימים מספר עלתה לאוויר החלטה אחרת של בג"צ השומרת את השבת כערך מרכזי בתרבות היהודי הישראלי. וחוק עוקף בג"צ אין.
10/04/2005  |  ד"ר אסף מידני
מדד התורמים לחברה
משום מה החדשות על התרומות לנזקקים מעשי ידיהם של נוחי דנקנר, אבי פישר, צבי לבנת ומאיר שמיר לא התקבלו באהבה ובהערכה רבתי בקרב הציבור הישראלי. "הוא מרוויח כל כך הרבה אז שיתרום קצת", "הוא עושה את הכסף על חשבון השכר הנמוך שהוא משלם לעובדים שלו", "הוא מקבל זיכוי ממס הכנסה זה ברור".
01/04/2005  |  ד"ר אסף מידני
שביתת סטודנטים, נו אז מה?
מידי מספר שנים מנערים מנהיגי הסטודנטים את האבק ממדפי קלסרי העיתונות במשרדם ומחדשים את מלאי הכתבות. סוגרים שערי אוניברסיטאות, קוראים ברמקולים מניפים שלטים נפגשים עם שועי ארץ ומתראיינים לעיתונות. וכמו שעולים בתרועה כך יורדים בקול ענות חלושה. נכון, מנהיג תורן מתראיין לתוכנית זו או אחרת בטלויזיה רבת הערוצים שלנו, ויש אף כאלה שעושים דרכם אל משכן הכנסת ומציעים לנו "חוק ג'ובים". נחמד לא? עצוב.
24/03/2005  |  דר' אסף מידני
עוד משרות אמון, ועוד ומה הלאה?
היום, יום ראשון, מתכנסת מליאת הממשלה ועל הפרק בין השאר הצעת חוק "משרות אמון" של חברי הכנסת גדעון סער, גילה גמליאל וגלעד ארדן מהליכוד, לפיה יהפכו תפקידים רבים בשירות המדינה ל"משרות אמון".
13/03/2005  |  אסף מידני
שכר גבוה - שכר נמוך ומה שביניהם: תרבות
מידי מספר חודשים אנו מתבשרים על שיאני השכר במשק. גם לאחרונה התוודענו מעל דפי העיתונות על כי מנהלינו בחברות המשקיות הישראליות מרוויחים סכומי עתק ורגש גאווה מהול בקנאה נסוך על פנינו.
10/03/2005  |  אסף מידני
נגיסות בג"צ או ריבונות הכנסת
ושוב מיקי איתן יו"ר ועדת חוקה חוק ומשפט משמיע חרונו כנגד התערבותו של בג"צ בפעילות ועדות הכנסת, והפעם בעקבות כך שבג"צ קיבל עתירתה של התנועה לאיכות השלטון וביטל החלטת ועדת הכנסת שלא להסיר את חסינותו של ח"כ מיכאל גורולובסקי (ליכוד), החשוד בהצבעה כפולה בכנסת בעת ההצבעה על תוכנית החירום הכלכלית במאי 2003.
02/03/2005  |  אסף מידני
אילת כבולה בכבלי האוצר
פקידי האוצר, בהנהגתו של איתן רוב, יוצאים למבצע "ערכי" נוסף. הפעם על הפרק העיר אילת. היעד הוא ביטול הפטור ממע"מ שבחוק אזור סחר חופשי באילת (פטורים והנחות ממסים) התשמ"ה - 1985.
15/02/2005  |  ד"ר עו"ד אסף מידני
עצות למנהיג התנועה הקיבוצית
וראו זה פלא, 4 ימים לפני הבחירות בתנועה הקיבוצית וחוברת "הערבות ההדדית" הגיעה לכל בית קיבוצי. עניינה של החוברת הוא המלצות התנועה הקיבוצית לחבריה בנושא של ערבות הדדית גם בקיבוץ המתחדש וגם בקיבוץ השיתופי.
הקרקעות - ערך מקודש בישראל?
בעקבות החלטת מני מזוז
30/01/2005  |  ד"ר עו"ד אסף מידני
למה כן למשאל עם?
ראשי מועצת יש"ע יוצאים בכותרת "תנו לעם להחליט" כשהם מציעים לנו את משאל העם כדרך חוקית למימוש עקרון נאור זה. "כמה שקוף" יאמר השמאלני שבינינו, "כל תוכניתם נועדה בעצם לטרפד את ההינתקות". ייתכן, אבל לא נתעלם מהעובדה שכבר מזה זמן רב, אנו לא שופטים את הרעיונות שלנו באור אובייקטיבי. תמיד נשתדל להלביש לאמרות שלנו ולהתנהגות שלנו תווית מסוימת, ותמיד את התווית המניפולטיבית.
23/01/2005  |  ד"ר עו"ד אסף מידני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il