X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
תזונה
עמוד 1 מתוך 20
שאלות ותשובות נפוצות על תמ"ל עם יועצות מטרנה
הורים רבים, בין כאלו שזוהי הפעם הראשונה עבורם, או מנוסים כאחד, נתקלים לעיתים בשאלות ותהיות לגבי תמ"ל ואופן השימוש בו וכיצד להתאים אותו בצורה הנכונה ביותר לתינוק או התינוקת שלהם. במאמר זה, בשיתוף עם יועצות מטרנה, אספנו עבורכם מגוון שאלות נפוצות על התחלת תמ"ל, מעבר בין שלבים, הבדלים בין הסדרות השונות ועוד. באמצעות הידע הרחב והניסיון של היועצות שהן גם תזונאיות קליניות בהכשרתן, אספנו עבורכם כמה תשובות שימושיות במיוחד.
18/01/2024  |  כתיבת המומחים
"הבטחות כמו חול ואין מה לאכול"?!
דווקא יש! עם תרופות הרזיה אוכלים פחות ומרזים יותר
28/12/2023  |  כתיבת המומחים
כך תשמרו על אורח חיים בריא
הדרך לחיים טובים ובריאים מתנקזת לאותו רגע שבו החלטתם לעשות מהפך ולהתחייב לחיות אחרת מאיך שחייתם עד כה. ייתכן שהחלטתם לעשות שינוי בתזונה שלכם, אולי החלטתם להתחיל בפעילות גופנית שעד כה לא עסקתם בה ואולי החלטתם שהגיע הזמן לחשב מסלול מחדש ולבצע שינויים נדרשים בתחומים נוספים של החיים. אם גם אתם רוצים לעשות את השינוי המבורך הזה, אך לא יודעים איך להתחיל, אספנו עבורכם במיוחד מספר טיפים מועילים, שיסייעו לכם לצאת לדרך ולשנות את אורחות חייכם.
06/12/2023  |  קבוצת ירדן
פורסמו הנחיות חדשות לקביעת חיי מדף של מוצרי מזון
משרד הבריאות: מ-1 בספטמבר יצרנים נאותים רשאים לקבוע חיי מדף של מוצרי מזון אשר תוקפם הוגבל בחקיקה * מוצרי בשר יש לאחסן בטמפרטורה פחותה מ-4 מעלות, ומוצרי חלב מתחת ל-7
28/09/2023  |  עידן יוסף
פורסם מתווה להעמקת רפורמת המזון
רפורמת משרד הבריאות תכלול מספר צעדים, בהם: ביטול החובה לסמן את שם היצרן על מזון מיובא; קביעת מסלול ייחודי ליבוא תוספי תזונה, המבוסס על הצהרת יבואן נאות; אימוץ התקינה האירופית לסימון מזון, כולל ביטול החובה לסמן את ערכים תזונתיים מסוימים; הקלה על היבוא המקביל של מזון
10/08/2023  |  עידן יוסף
נתניהו למזכיר הממשלה: מהיום - רק מים וסודה
בעקבות הנתונים שהוצגו לראש הממשלה בדיון על השתייה המתוקה הורה נתניהו להפסיק להגיש אותה בישיבות הממשלה הבאות ובישיבות העבודה * השר קרעי האשים את הממשלה הקודמת: "לא עודדו שתייה מתוקה בריאה עם פחות סוכר" * שר הבריאות: "אין בעיה, אני גם ככה עושה אבא חטוב ושותה 3.5 ליטר מים כל יום"
21/07/2023  |  עידן יוסף
זירו לקולה: נשקלת הכרזה על אספרטיים כחומר מסרטן
סוכנות המחקר הבינלאומית לסרטן (IARC) של ארגון הבריאות העולמי צפויה להכריז על אספרטיים, ממתיק מלאכותי שנפוץ במגוון משקאות או מזונות דיאטטיים, כרכיב שעלול לגרום לסרטן
29/06/2023  |  עידן יוסף
פירות וירקות שמהם מכינים משקאות מתוקים וחריפים
פירות וירקות הם מקור מצוין לחומרים מזינים וויטמינים, ואפשר להשתמש בהם במגוון דרכים להכנת משקאות טעימים ובריאים. במאמר זה, נחקור כמה פירות וירקות המשמשים בדרך כלל להכנת משקאות מתוקים וחריפים כגון מיצים ויינות.
16/04/2023  |  קבוצת ירדן
נמצא פתרון לגידול חיטה באזורים דלי מים
מחקר בינלאומי חדש מצא בפעם הראשונה גנים המקנים עמידות לתנאי יובש בחיטת הלחם * ד"ר גבאי: "לאור החשיבות של החיטה לתזונת האוכלוסייה העולמית, לתגלית חשיבות רבה שתאפשר גידול חיטה בתנאי אקלים נרחבים"
22/02/2023  |  יפעת גדות
'שורש הקסאווה' עשה עלייה מפרו לישראל
מדרום אמריקה לנגב בישראל: חיים לירנס (39) עלה לפני 14 שנה מפרו והחליט להנגיש את מאכל הילדות האוהב עליו גם לארץ הקודש * בחודש הבא יזכה לפרס מיוחד: אחד מ-40 החקלאים המבטיחים בוועידת ישראל שתיפתח מחר במעלה החמישה
04/01/2023  |  יפעת גדות
רפורמת המזון תיכנס לתוקפה ביום א'
תאומץ אסדרה אירופית אחידה ומתקדמת במטרה להסיר חסמים ביבוא מזון רגיש * צפויה להביא להורדת העומס הביורוקרטי והקלה בייבוא תוך שמירה על בריאות הציבור
28/12/2022  |  עידן יוסף
מנצחים סטיגמות: מעובד, בריא וטעים
שתי קבוצות סטודנטים מהטכניון זכו בתחרות אירופית לפיתוח מזון בריא בעל חיי מדף ארוכים * פיתחו אומלט טבעוני להכנה מהירה וחטיף טבעוני בטעם פלאפל
26/12/2022  |  יפעת גדות
אסם הודיעה על סלמונלה בחומוס "צבר"
החברה הודיעה כי החיידק נמצא בחלק מהמוצרים וביקשה שלא לצרוך אותם * "באנשים בריאים, חיידק הסלמונלה עלול לגרום למחלת מעיים המתבטאת בחום, שלשול, בחילה, הקאות וכאבי בטן. לאוכלוסיות רגישות, החיידק עלול לגרום למחלה קשה"
29/11/2022  |  עידן יוסף
אפליקציה חדשה למניעת בזבוז מזון ושיפור הבריאות
פותחה ע"י סטודנטית הלומדת באוניברסיטת אריאל * האפליקציה: Sustaineat (מזון בר קיימא), היא מיועדת לכל אחד ואחת לשימוש בסמארטפון, ומספקת פתרון לניהול מזון ומניעת בזבוז שלו
31/07/2022  |  מירב ארד
הכול על עוגות גבינה
עוגות גבינה הן מבין העוגות הנפוצות יותר בארץ. אי-אפשר לדמיין שולחן לשבועות ללא עוגת גבינה טובה, וכמובן העוגות מככבות באירועים שונים. לפעמים אפילו בא לנו להכין עוגה סתם כך באמצע השבוע כדי להתפנק במשהו מתוק אחרי העבודה. מכל מקום, לעוגת הגבינה יש פינה חמה בקרב ישראלים רבים שרק מחפשים מתכונים משתלמים ומתוקים לעוגות מנצחות.
12/07/2022  |  כתיבת המומחים
כשהרפואה פוגשת את סבתא: טיפולים טבעיים בנפיחות בבטן
אנשים רבים סובלים מנפיחות בבטן, לעיתים קרובות מבלי להיות מודעים לכך או לייחס לאי הנוחות משמעות רצינית. על-אף שנפיחות בבטן יכולה להיות תופעה קלה ונקודתית, לעיתים היא קשורה בתפקוד לקוי של מערכת העיכול. כך או כך, הבשורה המשמחת היא שיש אמצעים טבעיים להקלה במצב. כדי שלא תצטרכו לדפדף במחברות המתכונים הישנות של סבתא, אספנו עבורכם כמה דרכים טבעיות להרגיע נפיחות וגזים בבטן.
28/06/2022  |  קבוצת ירדן
הסוד הוא בתזונה: מאכלים שעשויים להקל על בעיות במערכת העיכול
כמעט כל אדם סובל, בשלב מסוים בחייו, מבעיות וממחלות שונות במערכת העיכול הדורשות התייחסות. פעמים רבות אנחנו נפנה לשדה הרפואי ולטיפולים קונבנציונליים דוגמת תרופות או אפילו ניתוחים. הם עשויים להיות יעילים, בין אם מבחינת הטיפול בשורש הבעיה ובין אם בכל הנוגע להקלה על התסמינים, אך יש להביא בחשבון את תופעות הלוואי ואת הסיכונים שיש בחלק מהם, העובדה שהם לא תמיד מתאימים לשימוש לטווח ארוך ולעיתים כרוכים בסכנות כגון התמכרות או נטילה בלתי מבוקרת.
27/06/2022  |  כתיבת המומחים
5 מתכונים לשייק פירות קפואים שאתם חייבים לנסות
אחד המשקאות הכי מפנקים שאנחנו יכולים ליהנות מהם, הוא שייק פירות קפואים. זה משקה מרענן, בריא, מכיל את כל המרכיבים התזונתיים שאנחנו צריכים ואם מכינים אותו בצורה נכונה, הרי שניתן ליהנות משלל טעמים של פירות שונים והוא יכול להיות מאוד טעים ומזין, כמעט כמו ארוחה שלמה.
30/03/2022  |  כתיבת המומחים
כל חג ועוגת השוקולד שלו
עוגות הן תמיד חגיגה לחך ונמצאות בכל מסיבה, אירוע, מפגש חברים או ארוחה משפחתית. "אין אין אין חגיגה בלי בלי בלי עוגה" נאמר בשיר הידוע, וכשמדובר בעוגות ואירועים מיוחדים, מסיבות יום הולדת וחגים, עוגות שוקולד (או קקאו או שוקולית) הן המלכות בכל גיל. כולם אוהבים לנשנש את המאפה החום והמתוק, ילדים ישמחו לציפוי סוכריות, ילדים גדולים יותר יבקשו קצפת או קוקוס והגדולים יסתדרו עם כל סוג וכל ציפוי.
07/02/2022  |  כתיבת המומחים
שוחט יהודי כהיום מרוויח כמו רופא
ההתעניינות הגוברת לאחרונה בציבור בנושא השחיטה הכשרה, עוררה גם אותי והביאה אותי למחוזות חדשים. עולם שלם נפתח בפני וגילה לי שתחום השחיטה אינו פשוט כמו שחשבתי. תמיד ידעתי שההלכה היהודית דורשת שהשחיטה תתבצע באופן מסוים, אך לא ידעתי עד כמה זה דורש משומרי המסורת ויותר מכך מהשוחטים עצמם.
27/01/2022  |  כתיבת המומחים
מאכלים משפרי מצב רוח לחורף הסגריר
תזונה נכונה ובריאה משפרת את מצב הרוח ומסייעת לאדם לתפקד טוב יותר ולהימנע ממחלות. בעונת החורף הקרה והגשומה הגוף שלנו זקוק לתזונה מעט שונה בגלל הטמפרטורה הנמוכה ומזג האוויר הסגרירי שמשפיע, בין היתר, על מצב הרוח שלנו.
27/01/2022  |  כתיבת המומחים
חברת הזנק ישראלית הצליחה לייצר דם מלאכותי
צמחונים, מתגעגעים לסטייק או המבורגר מדמם? ה"אונייה" (Ounje) שפרושה "מזון" בשפת היורבה, תוסיף לבשר המתורבת והצמחוני את מה שהיה חסר לו עד כה כדי להרגיש כמו הדבר האמיתי - עסיסיות אדומה ומרקם פריך
15/12/2021  |  יפעת גדות
"תינתן תוספת תקציבית משמעותית לתחום הביטחון התזונתי"
מנהלת אגף התזונה במשרד הבריאות: צריכת דגנים מלאים מפחיתה בעשרות אחוזים סיכון לתחלואות שונות * נציגת משרד הכלכלה: "לעודד לצריכת מוצרים בריאים ע"י יצירת תחרות ורצון לייצר את המוצרים האלה ולא רק על-ידי פיקוח מחירים"
09/12/2021  |  מירב ארד
מה אתם נותנים לכלב שלכם לאכול
איזה אוכל אתם נותנים לכלב שלכם לאכול? זוהי יכולה להיות שאלה גדולה ויש כאלה שיראו אותה כשאלה טריקית מעט. בכל זאת ההתייחסות לאוכל של הכלב היא לא תהיה זהה להתייחסות לאוכל שלנו. אך אתם צריכים להבין, כי החשיבות של האוכל לבריאותו של הכלב היא קריטית. בדיוק כמו שהאוכל משפיע במידה כזאת או אחרת על בריאותנו שלנו. מהסיבה הזאת חשוב מאוד שתדעו איזה אוכל אתם נותנים לכלב שלכם, ועד כמה הוא באמת יכול לעזור לו. הרי קיימים כל מיני סוגים שונים של מאכלים שיכולים לעשות בדיוק את העבודה ההפוכה. אז מה אתם צריכים לדעת לפני שאתם רוכשים אוכל לכלבים?
07/12/2021  |  קבוצת ירדן
"מיסוי הדיאט יפגע בבריאות הציבור"
הסביר בדיון בוועדת הכספים: "הדיאט מהווה תחליף טוב עבור אנשים הצורכים סוכר על בסיס קבוע כמו ילדים חולי סוכרת" * ח"כ קושניר: "צריך לעשות פעולה הפוכה ולהעלות את המס על משקאות מסוכרים"
07/12/2021  |  מירב ארד
 1   2   3  >>
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il