X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומני בר-און
עמוד 1 מתוך 1
על חסרונותיה העצומים של השיטה האדברסרית
מה שנתפס בטעות בתקשורת כשיטת משפט גזענית אשר אוכפת חוקי גזע, התגלה כפרשה מחרידה של אונס כוחני * מה קרה לתקשורת ומי אשם בטשטוש האמת?
06/09/2010  |  ענבל בר-און
היפותזת ספיר-וורף בבית המחוקקים
הח"כים מציעים להחליף את המונח הנהוג בחוק "מעביד" למונח "מעסיק" * לשיטתם, המונח "מעביד" יוצר קונוטציה של 'אדון ועבד' ושייך לימים אנכרוניסטים * הנה הצעה לעוד כמה מונחים שיש להעלים מספר החוקים
16/08/2010  |  ענבל בר-און
השופט (האובייקטיבי) מארץ עוץ
כשמתבקשת טענת פסלות שופט, הוא מכונה בפסק הדין "בית המשפט" * הוא חוסה בחזקת האובייקטיביות * הפרוטוקול (שהכתיב לקלדנית) משקף את האמת (כפי שהיא הקלידה אותה)
12/08/2010  |  ענבל בר-און
הצעת חוק נגד חרמות - איוולת חסרת תוחלת
הם לא ממש מבקשים, הם יותר מציעים חוק ולפיו מי שיוזם חרם על ישראל, יתבע לפיצוי של 30 אלף שקלים בלא הוכחת נזק * תודה לאל, מי שמשתתף בחרם (אך לא יוזם אותו) לא יוחרם * ההשראה: ארצות הברית
09/07/2010  |  ענבל בר-און
שעתה היפה של הפרשנות התכליתית
ביה"ד לעבודה מכיר ברפואה אלטרנטיבית * ביהמ"ש המוחוזי שולח נער לרפואה הטיבטית * רוחניות בביהמ"ש? לא - אלו הם רק 'עקרונות היסוד של השיטה'
09/07/2010  |  ענבל בר-און
מה המשותף בין רימה פאקיה לנתניהו
מה משותף לנתניהו ולרימה פאקיה - מיס עולם ממוצא ערבי ש"נתפסה" על עמוד חשפנות אירוטי? ולמה הולילנד אינה אלא מדינת ישראל - על השחיתות וההסתאבות שלה - בזעיר אנפין? * הטור של ענבל בר-און (7)
22/05/2010  |  ענבל בר-און
נבל ברשות שיח הזכויות
מאמרו של המלומד עבד אל-חכים מופיד מלא באמירות "יפות" על זכותם של הערבים הפלשתינים, אשר מודרות ככל שהפרויקט הציוני מתפתח * מעבר למילים היפות קשה שלא להבחין ברמיסה ברגל גסה של זכותו של העם היהודי להיות עם ככל העמים - עם החי ופועל בתוך מסגרת מדינית משלו * מאמר תגובה למאמרו של עאבד אל-חכים מופיד, "ההשלכות המסוכנות של ההכרה בישראל כמדינה יהודית"
14/02/2010  |  ענבל בר-און
הוט הם ז"ל בשבילי
הוט מעודדת אלימות * ביבי מעודד תחמנות * וגם: הכשל המושגי שבבג"צ ג'נין ג'נין * ורעיון לשריפת צמיגי השומן במגזר הציבורי * הטור של ענבל בר-און (6)
23/01/2010  |  ענבל בר-און
סנקציה פלילית, סנקציה אזרחית - ומה שביניהן
לצורך הוכחת תביעה אזרחית נדרש נטל של "מעבר למאזן ההסתברויות" * לצורך הוכחת תביעה פלילית נדרשת רמת הוכחה של "מעבר לספק סביר" * ומה אם עבירה פלילית מיוחסת לאדם בהליך אזרחי?
20/01/2010  |  ענבל בר-און
אני מאמינה לליליאן פרץ
גם אם נוני מוזס תפס טרמפ על המקרה של ליליאן פרץ, תפיסת הטרמפ אינה מאיינת את צדקת המקרה * לפחות ביבי אינו משקר והפרסונה הציבורית שלו זהה לפרסונה הפרטית: שחיקת זכויות העובדים * הטור של ענבל בר-און (5)
19/01/2010  |  ענבל בר-און
על גומא אגייאר, אברהם מונדרוביץ' וגואל רצון
שני חשודים בעבירות מין קשות מסתובבים חופשי * האחד בשם עיקרון החוקיות, והשני בשם עיקרון ההגנה מן הצדק * ורק החף מפשע נכלא * איך?
17/01/2010  |  ענבל בר-און
זכויות הנאשם ניצחו את האינטרס החברתי וזכויות הקורבן
מהו דינו של נאשם בעבירות מין חמורות כלפי קטינים אשר מערים על הרשויות, בורח מהן, ושולח להן אצבע משולשת? - הגנה מן הצדק, כמובן!
17/01/2010  |  ענבל בר-און
החיים בבית האח הגדול כמשל
הדיירים מסרבים לוותר על סיגרויות ולו בכדי לדעת משהו על הכיבוש שמעבר לגדר * וגם: חלוקת הבית לעשירים ולעניים כמשל לעולם שבחוץ * הרהורים קטנים על האח הגדול (3)
16/01/2010  |  ענבל בר-און
מסתבר: ל"בית המשפט" אין רגשות
השופטת דורית ביניש קבעה כי היכרות שנסתיימה לפני כ-15 שנה אינה היכרות המקימה חשש למשוא פנים * ובכלל, מי כמונו אובייקטיבים השופטים * אמת או מניפולציה?
12/01/2010  |  ענבל בר-און
געגועי לאולמרט
ראש הממשלה לשעבר אולמרט היה אחד המבוקרים ביותר, אך זאת משום שהיה לו אומץ לעשות * את ביבי מבקרים פחות כי ביבי אינו יכול לקבל החלטות אמיצות
09/01/2010  |  ענבל בר-און
שונאים את יוסף, אוהבים את פותנה
מספר שבועות ברציפות עמד יוסף להדחה, על-ידי מספר דיירים רב כל פעם * איך זה שמי שמדבר תמיד על שלום ואהבה גורם אי נוחות לאחרים? הרהורים קטנים על האח הגדול (2)
08/01/2010  |  ענבל בר-און
גחמה מטופשת של פקידונים מגלומנים
שטרסלר שוב משבח את תוכנית ויסקונסין * הוא רק שוכח כי התוכנית הזו מעקרת את היסודות הדמוקרטיים של המדינה * אזרחים חושבים, יוזמים, ביקורתיים ודעתניים * תוכנית ויסקונסין היא פס יצור לאנשים מושפלים, פאסיביים וצייתנים * החברים של שטרסלר עוד יאהבו את זה * עבדים נהיה (10) * הטור של ענבל בר-און (5)
07/01/2010  |  ענבל בר-און
משחקי תפקידים
ביבי אינו יכול להחליט בנוגע לגולן, הפלשתינים או שליט * את ההחלטה הוא מגלגל לפתחנו * אחרי ששילח בנו, כמובן, את השוטים והעקרבים של תוכנית ויסקונסין * הטור של ענבל בר-און (4) * עבדים נהיה (9)
26/12/2009  |  ענבל בר-און
ישראל מבינה רק כוח
ישראל מבינה רק כוח * זו הסיבה שהיא מייבשת את הפרטנר היחידי שיש לה לשלום ונכנעת כניעה נרפסת בפני החמאס * לשלוט או להשלט, כפי שהדנ"א הגלותי הורנו?
24/11/2009  |  ענבל בר-און
בקרוב נסריח רחוק
ממשלת ישראל אינה רוצה להריח את תוצאות מחדלה - אי-טיפול בסיכון לרעידות אדמה - ועל כן היא מכינה לנו קברי המונים * הטור של ענבל בר-און (2)
17/09/2009  |  ענבל בר-און
התרגיל של ביבי לגביר אובמה
התנהלותו של נתניהו מסמנת את ישראל כפאסיבית אגרסיבית * מדוע המדינה להוטה להעמיד לדין נערה שהלעיטה את אחיה בכדורים פסיכיאטרים ועוד * הטור של ענבל בר-און (1)
09/09/2009  |  ענבל בר-און
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il