X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
ג'רלד פרמן
עמוד 1 מתוך 4
הכיבוש ללא מעצור/מימון שחיתות
אם לא תקום מנהיגות אחרת יכול להיות שמדינה בשם ישראל תשרוד כמדינה דו-לאומית אבל זאת לא תהיה המשכיות המדינה של העם היהודי ההיסטורי שקמה בשלהי השואה
29/05/2005  |  פרופ' ג'רלד פרמן
ב-2025 - 70% יהודים
לפי דיווח ממשלתי אחוז היהודים בישראל ב-2025 יהיה 70%; זאת אומרת שיהיו כשלושים אחוז לא יהודים ובכך המדינה תוכר בעולם כמדינה דו-לאומית. ההערכה הממשלתית היא שמרנית. לפי הבנתי נגיע ל-30% בעוד כ-12 - 15 שנים.
01/05/2005  |  ג'רלד פרמן
מישראל לישראל
השם שנבחר למדינת העם היהודי היה ראוי. הוא ייצג, בין היתר, קיבוץ בני יעקב-ישראל ששרדו במשך דורות של נדידות, רדיפות ובסוף התהום הרצחני שטבח שליש מהם. גדולי התנועה הציונית, מכל גווניה, חלמו שעם קיבוץ בני ישראל בארץ ישראל, יקום 'יהודי חדש' שיקים חברה חדשה יהודית, דמוקרטית, שוויונית, מלאת אחווה... מדינה שתהווה אור לגויים.
20/04/2005  |  פרופ' ג'רלד פרמן
מבגין לשרון
אפשר 'לחוש' את החסר במנהיגות, בליכוד ובעם... כשמתמקדים על בגין ז"ל ושרון היום.
05/04/2005  |  פרופ' ג'רלד פרמן
חבלי לידה לצה"ל אחר!
במלחמת העולם השנייה, הצבא האמריקני היה חכם להבין את משמעות המצפון בצבא של משטר דמוקרטי. פציפיסטים אמיתיים - לפי תורתם - התקבלו כלגיטימיים. נתנו להם תפקידים אחרים כגון חובשים קרביים...
16/03/2005  |  פרופ' ג'רלד פרמן
בושת הליכוד החדשה
תומכי שרון השולטים בליכוד היום רוצים לגרש את פייגלין; איש המייצג קבוצה רבת תומכים מבוחרי הליכוד, הדוגל בארץ ישראל, בציונות הז'בטינסקאית ודרכו לשלום עם בני ערב...
26/01/2005  |  פרופ' ג'רלד פרמן
המחקר החדש: מיליון+/- ערבים!
הבעיה הדמוגרפית היא בעיקר בתוך הקו הירוק ולא ביש"ע. העובדות כאן ברורות. העובדות העיקריות הן ההפרש המהותי בין הילודה הערבית היום ומחר כנגד היהודית (אם זה פי שלוש, שניים או אחד) פלוס הגירת ערביי ההרים לחוף (באופן חוקי ובלתי חוקי).
23/01/2005  |  פרופ' ג'רלד פרמן
חזרה למתן צ'אנסים
חזרה למתן צ'אנסים זו הרוח הנושבת בממשלת ההינתקות. אבו מאזן, שחתם שלא יפרק את ארגוני הטרור, ישכנעם להגביל את הטרור לסירוגין כדי לאפשר לו לזכות בקבלת פלשתין-יש"ע בשלמות ללא יהודים עבור פיסת נייר שתיקרא הסכם שלום אמיתי.
23/01/2005  |  פרופ' ג'רלד פרמן
חיסול מגמת החיסול
דגל הציונות נפל ודגל הנכנעות הורם. מכונת תעמולת 'השלום היא כאן' עובדת ללא הפסקה. המשך הטרור, כלכלת משפחות ישראל, שחיתות מוסרית של משפחת השולטים... נשכחת והכול מגויסים לגירוש יהודים - בתחילה יהודי עזה. לא לקראת השלום הוא, אלא לפתיח לכניעה על לב הארץ כולו כולל ירושלים המאוחדת וכתוצאה בלתי נאמרת היום, ירושלים כולה.
'שתי מדינות' על שולחן הניתוחים
שרון, השמאל וערביי ישראל... דוגלים בשתי מדינות מערבה מהירדן. טוענים שהיא הדרך להבטחת קיומה וביטחונה של ישראל כמדינה של העם היהודי. להלן ניתוח היבטים מרכזיים לתזה זו.
17/12/2004  |  פרופ' ג'רלד פרמן
שישה עבור אחד
עזאם עזאם בבית. איש שנכלא כ 8 שנים ולא עשה דבר או חצי דבר נגד מצרים. כמה עלה שחרורו? שישה מחבלים שנתפסו לפני שהצליחו לרצוח יהודים. אבל זה רק 'הקינוח'. המנה העיקרית היא הבטחה אישית של שרון למובראק שיגרש כ-9,000 יהודים חפים מפשע ויביא את 'השלום' על-ידי הקמת פלשתין ללא יהודים מערבה מהירדן.
06/12/2004  |  פרופ' ג'רלד פרמן
'כסף, כסף תרדוף' וההינתקות
'אני נגד ההינתקות אבל אצביע עבור התקציב אם יתנו הכסף'. כך המודוס אופרטיבי של רוב חברי הכנסת והוא רלוונטי במיוחד לאלו הטוענים שהם נגד ההינתקות. כך במקום להתגייס להפיל את הממשלה בגלל ההינתקות וכל ההרג שסביר להניח שייצא מזה - ולא להתחשב בעקירה/גירוש של כ-9,000 יהודים ברוטו כתקדים למאות אלפים מחר - מתגייסים להרבות בכסף למען האינטרסים הסקטוריאליים.
03/12/2004  |  פרופ' ג'רלד פרמן
היבטי ההינתקות על שולחן הניתוחים!
ההינתקות - פחות לחץ מהעולם?
28/11/2004  |  פרופ' ג'רלד פרמן
'הביטחון אינו אחריותי'!
רוב ראשי הערים/המועצות בנגב המערבי מודעים לסכנה הנשקפת לתושביהם מתכנית ההינתקות (פינוי הישובים וצה"ל ממקומות אסטרטגיים בקרבת הגבול הזמני של 48'). הסבירות היא גבוהה שתקדים שדרות - עיר שלמה תחת איום מתמיד - יהיה נחלתם. ללא צה"ל וההתיישבות בפנים, אפילו הגבלת הקאסאמים... אינה ריאלית. הודעות החמאס שיגיעו לאופקים... ומה שיקרה כאשר כ-30,000 טרוריסטים ישתלטו על הצד השני של הגדר, עומדות בעיניהם כחלום בהלות של היום שאחרי.
17/11/2004  |  פרופ' ג'רלד פרמן
המפנטזים ביום שאחרי
רב המרצחים מת ומה עשו ועושים המפנטזים שבינינו? ימחו את שמו? לא. התקשורת התייחסה לאירוע כחגיגה תקשורתית. כל פרטי מותו, הלווייתו... עמדו לרשות עם ישראל כספר פתוח. למה חשבו שזה הלהיט של העם? איפה שיקול הדעת, שלא לדבר על הממשלה שלא התייחסה למות ערפאת כמו לאייכמן ודומיו אלא הרשתה קבורה בישראל, חלוקת כבוד בתוך הארץ כאילו לא רצח זבוב אחד.
14/11/2004  |  פרופ' ג'רלד פרמן
ערפאת כמנהיג
לפני שנים רבות כאשר היה ברור לחלוטין שערפאת טרוריסט ולא עלה על הדעת שהוא היה יכול להיות פרטנר לשלום אמת, ממשלות ישראל סרבו לחסלו. שרותי הביטחון טענו שמכירים את 'המודוס וויוונדי' (דרך הפעולה) שלו ובכך היה אפשר להגביל הנזק לעומת מישהו חדש לא ידוע. כך טעו בגדול. נתנו לו להיבנות בעולם כפטריוט לגיטימי מצד אחד ולהמשיך הטרור מצד שני.
האם צה"ל מחוץ לפוליטיקה?
הטענה שצה"ל מחוץ לפוליטיקה היא יותר תעמולה מאמת. קצינים בחירים במדים מזמן עושים את שלהם כדי לזכות במשרות טובות. בתחילה בן גוריון פסל רבים וטובים מהתקדמות בצה"ל, עבודה באוניברסיטות... בגלל עמדותיהם הפוליטיות. מסורת זו המשיכה בממסד 'הפרוטקציה', בהעדפת 'הקיבוצניקים'... והיום במיוחד הנאמנים לממונים עליהם ללא סייג.
03/11/2004  |  ג'רלד פרמן
לא פוליטיקאים הפכפכים... העם כולו!
החיילים יעמדו בסכנה ביום שאחרי ההינתקות המוצעת. הנגב המערבי כולו יהווה את החזית הקדמית החדשה כמעט ללא יכולת מעשית להגן עליו אלא בבניית יותר מקלטים. ישגרו טילים... מכל אורך הגדר - לשדרות, נתיבות, אופקים, אשקלון... יחדרו מעבר/מתחת הגדר. יעלו המוני 'פליטים' לא"י - 'עזה תחילה'.
21/10/2004  |  פרופ' ג'רלד פרמן
ז'בוטינסקי והליכוד
במבחן לעיל, על-מנת להיות מוסרי והגון, על מנהיגי הליכוד להודות שעיקרה של מורשת ז'בוטינסקי אינה מקובלת עליהם
הדינמיקה: סירוב, ואקום וויתורים
שרון מוליך אותנו לסימן שאלה ועל כך מוכן להרוס חייהם של אלפים מאיתנו
משאל עם מפוקפק!
מדברים על משאל עם בנושא ההינתקות. כך הותכנית - שהמאפיין העיקרי שבה הוא עקירת יהודים חד צדדית - תעבור או לא תעבור והצד המפסיד יצטרך לקבל את הדין מבחינה חוקית ומוסרית; 'העם דיבר'.
12/09/2004  |  פרופ' ג'רלד פרמן
בעיית הקיום: טרור ודמוגרפיה
לשתי הבעיות - קיומה של ישראל וקיומה כמדינה יהודית - הפתרונות קשות מאד.
06/09/2004  |  פרופ' ג'רלד פרמן
חבלי הדיקטטורה
לפני רצח רבין היו מעטים שהאמינו שדבר כזה היה יכול לקרות. למרות ההיסטוריה עתיקת הימים של מלחמות אחים וה 'תותח המקודש' של בן-גוריון בפרשת אלטלנה, לא עלה על הדעת שהנורמליות בעולם - רצח פוליטי - תהיה גם נחלתנו.
31/08/2004  |  פרופ' ג'רלד פרמן
שרון: שיקול דעת מוזר!
ערפאת וחבורתו אינם רלוונטיים עבורו!
15/08/2004  |  פרופ' ג'רלד פרמן
היהודים הרפורמים והשמאל הישראלי
תופעה מעניינת היא מה שמשותף לשמאל הישראלי וליהודים הרפורמים באמריקה. שתי האסכלות התרחקו בכוונה מהמורשת היהודית התורנית, הלאומית-ציונית. לתפיסתם, החיים המודרניים, המוסר של האדם, הם הקובעים ולא אמונות ודרכי חיים מהעבר. יוצא מזה שעולמם הוא רלטיבי - האדם לפי זמנו קובע הצדק, היושר, הטוב והרע. אבות שתי האסכלות טיפחו את הערכים האוניברסאליים כגון צדק לעניים, שוויוניות... וכל הערכים הסוציאליסטים/קומוניסטים 'הטהורים' (לפני שהגיעו ליישום על-ידי בני אדם).
08/08/2004  |  פרופ' ג'רלד פרמן
 1   2   3  >>
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il