המדפים מאוכזבים מהתוכנית הכלכלית
|
נראה שהלחץ אצל קברניטי המדינה והמשק נמצא בשיאו וכל מטרתם זה לשפוך כסף רב ובעיקר להרגיע ולהשתיק מהר ככל שניתן, אך נראה שגם זה לא יעלה בידם
|
|
|
גם הרשתות הגדולות מתחילות להיפגע
|
משיחות שערכתי עם מוכרנים ברשתות אופנה, עולה תופעה מדאיגה של צמצום היקפי המשרה של המוכרנים וצמצום שעות הפעילות של החנויות, דבר שמצמצם משמעותית את שכר המוכרנים ואינו מאפשר להם להתפרנס בכבוד
|
|
|
|
|
נחמד להיות ידוען אבל הפעם לא חינם
|
בימים רגילים הידוענים למיניהם, זמרים, שחקנים, פליטי ראליטי ומפורסמים אחרים, היו מוזמנים לאירועי פתיחה שונים ולמסיבות וזכו למתנות ולתגמולים כספיים נאים עבור הופעתם, אולם אליה וקוץ בה.
|
|
|
|
גם דברים טובים יצאו מהמגיפה
|
עדות לתופעה מתרחבת זו ניתן לראות גם על סמך הקרטונים הרבים הנערמים עם שמות של משקים חקלאיים אשר עד-כה מכרו את תוצרתם לסיטונאים ו/או לרשתות השיווק הגדולות
|
|
|
שבועות בפתח - הגיע הזמן לחיזורים
|
יש צורך בשינוי תפיסה כולל ולהפסיק לתמחר את המוצרים ואת "המבצעים" כבעבר, אלא לחשוב על שקלים ולא על אחוזים, אחרת יהיו כאן סגירות ופשיטות רגל רבות וכואבות
|
|
|
|
החזירות לא משתלמת
|
הטעות של הממשלה הייתה שהיא אישרה לפתוח את איקאה ומאז היה אובדן שליטה וחוסר מנהיגות של הממשלה שלא השכילה ללמד את החזירים לקח, לקח שהן ילמדו על-ידי הציבור הנאור ושימצא את הזמן המתאים לא לבצע את כל רכישותיו ברשתות של ויזל, קסטרו, גולף והמשביר לצרכן
|
|
|
|
הקורונה והיד החמה
|
זו העת לא להקשיב לפקידי האוצר, שכל הזמן חונכו ואולפו לקמץ בכל מקום, אלא לפתוח את היד ולחלק ביד פתוחה ונדיבה או כפי שנהוג לומר לתת "ביד חמה" זו העת לגלות מנהיגות ואומץ לב אזרחי, לצאת מהשבלונה ופשוט "לשפוך כסף" כדי לשקם ולייצר מקורות הכנסה עתידיים למדינה ולא להיגרר ולגרור את המשק למיתון ממושך, איטי וכואב
|
|
|
אם אין שכל, אין דאגות
|
לעזאזל, מדוע לא לומדים מארצות מתקדמות, איך הן מבצעות בדיקות? מדוע להמציא את הגלגל מחדש? לאלתר כן אבל לא לעשות דברים מטופשים
|
|
|
|
זהירות המיתון לפניך
|
הציבור בחושיו החדים, מתחיל לדחות הוצאות שאינן בראש סדר העדיפות, כמו החלפת ריהוט ישן, או שיפוץ דירה או החלפה של מכונית וכו' ושומר את "המזומן" קרוב לחזה לימים קשים
|
|
|
מרד המדפים
|
משבר הקורונה יחלוף מתי שהוא, אולם הוא ישאיר אחריו כנראה דפוסי התנהלות שונים בתכלית בכל הקשור ליחסי העבודה בין המדפים לקניונים
|
|
|
פרסומות - לא בכל מחיר
|
בשבועות האחרונים, אני מקבל לא מעט פרסומות ומיילים בתחום התיירות וניכר שהענף, אשר עובר טלטלה גדולה, נוקט במאמצי שיווק אדירים, על-מנת להחזיר טיפה צבע ללחיים, אולם מה הטעם? האם לא חבל על הכסף והעבודה?
|
|
|
נייר טואלט - דברים שכנראה לא ידעתם
|
דווקא היום בו נערכות סופר-פארם ובי לתחרות על כל מיקום ועל כל שקל פנוי של הצרכן, מהווה קטגוריית הנייר לשחקן משמעותי בכל הקשור למשיכת הלקוח אליהן
|
|
|
נעליים קונים בזול - מוכרים לאו-דווקא
|
נשאלת השאלה, מדוע מוצעות נעליים אלה לצרכן בישראל, לפי מקדם של 10? או במילים אחרות, מדוע למכור נעליים שעולות ליבואן 30 שקלים במחיר של 300 שקלים?
|
|
|
אין לי ארץ אחרת
|
יש לשים בצד כל מיני פרדיגמות ולראות איך מטפלים "בדברים השוליים, המובנים מאליהם" של בריאות, ייעוץ לנפגעי חרדה בעוטף, נכים, זקנים וניצולי שואה
|
|
|
אני כבר בחרתי
|
היתרונות של אמזון ואיביי הם בעיקר בתחום השירות בהיבט הרחב של המילה וכוללים מגוון רחב ומפורט, מחירים סבירים לסחורה מתוצרת ארה"ב ואירופה ומחירים יקרים יחסית לסחורה מהמזרח הרחוק ובעיקר שירות לקוחות מהיר יעיל וחסר פשרות
|
|
|
משלמים ביוקר כי אין מועדון צרכנות רציני
|
לא ייתכן שכל הרכבים מושלמים, לכל אחד מהרכבים יש חסרונות ומן הראוי שאלה יובלטו ויורחבו נושאים שבקושי נמצאים כמו עלות טיפולים, מחיר חלקי חילוף, עלות ביטוח וירידת ערך
|
|
|
רפורמת המדבקות או הסירוס
|
בתחילה דובר על סימון מוצרים גורף, אולם לאחר מסע התשה ובליץ ייחצני אדיר, שונו מספר פרמטרים, אשר גרמו בעיקור ולסירוס רוח המפקד
|
|
|
|
יינות ביתן או יינות בטון
|
ספקי הסחורה בעיקר הבינוניים והקטנים, אובדי עצות שכן הם הכי פחות מוגנים במצבי קיצון שכאלו וזוכרים את קריסת מגה והנזקים שנגרמו להם
|
|
|