X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יוסי פוקס
עמוד 1 מתוך 3
פשוט תפסיקו לרצוח
זאת משימה לא פשוטה עבור ארגוני הטרור הפלשתינים ושותפיהם מציר הרשע אירן-סוריה-חיזבאללה. אך האמת צריכה להיאמר בצורה הברורה ביותר. ביום שהפלשתינים יניחו את נשקם, לא תהיה עוד מלחמה ואילו ביום שישראל תניח את נשקה, לא תהיה עוד מדינה
16/03/2008  |  עו"ד יוסי פוקס
אכן, רוח גבית לטרור!
כיצד היו פוסקים שופטי בג"צ לו הוצגה בפניהם עמדתה האמיתית של מערכת הביטחון באשר לתוצאות הצפויות מהנסיגה החד-צדדית מרצועת עזה? האם הם עדיין היו פוסקים ש'התכלית הביטחונית' מצדיקה את הפגיעה בזכויות המתיישבים?
28/06/2006  |  עו"ד יוסי פוקס
יוצאים לדרך
עבדכם הנאמן הגה תוכנית פעולה שתביא בזמן קצר לבחירות דמוקרטיות (במובן האמיתי) שבהן לכל היהודים תושבי יהודה ושומרון תהא הזכות לבחור את נציגיהם לוועד היהודים ביהודה ושומרון
12/05/2006  |  עו"ד יוסי פוקס
להקדים רפואה למכה
אחרי כשלון המאבק שלנו בנסיגה החד-צדדית מחבל עזה וחורבן ההתיישבות הפורחת שהיתה במקום, הגיע העת להפיק לקחים ולשנות את דרכי המאבק
02/04/2006  |  עו"ד יוסי פוקס
מרוב שקרים לא רואים את האמת
חלפה למעלה משנה מאז יזם רה"מ שרון את תוכניתו לחורבן גוש קטיף וצפון השומרון, ועד עתה לא זכינו לשמוע הסבר מאיש, כל שכן מהאיש, על מה ולמה עוקרים מפעל חיים ומוסרים אותו לאויב בשעת מלחמה. השמאל כולו, מברק ועד ביילין, מכר את נשמתו לשרון ובלבד שהוא יממש את החורבן וההרס.
14/04/2005  |  עו"ד יוסי פוקס
המאבק רק החל
לאחר שחוק יסוד משאל עם טורפד על-ידי שרון ושות' ולאחר שתקציב המדינה אושר בכנסת, יש באוויר תחושה שהפור נפל וכי המאבק הסתיים. ובכן, אין הדבר כך. המאבק הפוליטי, אשר היה בעל סיכויי הצלחה נמוכים, אכן הסתיים, בעיקר בשל חולשתם של חלק ניכר מחברי הכנסת והשרים בליכוד, אשר מעדיפים לראות בחורבנה של גוש קטיף מאשר לסכן את כיסאם בכנסת.
30/03/2005  |  עו"ד יוסי פוקס
היינו בסרט הזה
מי שעוקב אחרי אירועי השבועות האחרונים, אינו יכול שלא להיזכר ב"ימי אוסלו העליזים". ועידת שארם, מחוות לפלשתינים, שחרור מחבלים ו... פיגוע בתל-אביב.
27/02/2005  |  עו"ד יוסי פוקס
חרב פיפיות
יחסי הכוחות בכנסת ובוועדותיה, בכל הנוגע להצעת חוק יישום תוכנית ההינתקות (פינוי-פיצוי), מלמדים כי חברי הכנסת משמאל אינם מבינים את המשמעות התקדימית של החוק הזה.
11/02/2005  |  עו"ד יוס פוקס
היכן ביבי נתניהו?
כל מי שעיניו בראשו מבין כי אנו מצויים בישורת האחרונה במאבק על תוכנית ההינתקות.
01/02/2005  |  עו"ד יוסי פוקס
והכסף יענה את הכל
זה עתה התבשרנו כי מפלגת "יהדות התורה" השיבה לרה"מ שרון בחיוב וכי היא תצטרף לממשלתו יחד עם מפלגת העבודה. תשאלו אותי, האם הופתעתי? התשובה היא לא, אף שהיה רגע שבו חשבתי כי הם עשויים להצביע נגד. מדובר למעשה בחילול ה' הגדול ביותר שנראה בארצנו מאז קום המדינה.
07/01/2005  |  עו"ד יוסי פוקס
לא תעמוד על דם רעך
במשך 4 וחצי שנים, נחתו בגוש קטיף למעלה מ-5000 פצצות מרגמה וטילי קסאם. עשרות ישראלים נפגעו, מאות בתים ניזוקו, כמעט אין מבנה ציבור שלא ניזוק, ילדים חיים בטראומה מתמדת כתוצאה מההפצצות, ואין פוצה פה ומצפצף. אילו הייתה מופצצת קריית שמונה באחוז אחד מההפצצות הללו, במשך תקופה כזו, כבר היו מכריזים במערכת הביטחון על מבצע "ענבי זעם" 2 או 3.
27/12/2004  |  עו"ד יוסי פוקס
חוק הטרנספר - תקדים בינ"ל
הצעת חוק הטרנספר, הזוכה לשם התמים של "הצעת החוק ליישום תוכנית ההינתקות", נמצאת עתה על שלחן הניתוחים בוועדות הכנסת השונות. אף אם יצליחו מנתחי החוק, לתקן ואו לשפר את הצעת החוק בטרם תובא לקריאה שנייה ושלישית בכנסת, זה לא ישנה עובדה אחת פשוטה. מדובר בחוק המטיל כתם שחור על מדינת ישראל. מבדיקה שנעשתה, עולה כי אין תקדים בתולדות העולם המערבי לחקיקה שתכליתה טרנספר של אזרחי מדינה ממקום מגוריהם. אכן, טרנספר של אוכלוסיות שונות התבצע לא אחת בהיסטוריה, דא עקא, היה זה במשטרים טוטאליטריים, לחילופין כתוצאה ממלחמות עולם או באקטים של גירוש יחידים המהווים סכנה למדינה, כגון טרוריסטים וכדומה.
21/12/2004  |  עו"ד יוסי פוקס
הטנגו האחרון
הרבה דיו כבר נשפך בתיאור התנהלותו של ראש הממשלה שרון, כשליט יחיד, כראש ממשלת גמדים וכמי שמסוגל לכפות על כולם תוכנית לחורבן של 25 ישובים פורחים בארץ ישראל בתמורה לכלום.
12/12/2004  |  עו"ד יוסי פוקס
אחדות לשם פילוג
רה"מ אריאל שרון ממשיך במלוא הקיטור במסלול ההינתקות וכל מי שעומד בדרכו נזרק מהרכבת. קודם האיחוד לאומי, אח"כ נאמני הליכוד, המפד"ל ועתה, מפלגת שינוי. שרון כל כך נחוש ליישם את תוכניתו לפילוג העם עד שהוא מוכן אפילו להקים ממשלת "אחדות" לשם אותו פילוג. אולם לא לעולם חוסן.
02/12/2004  |  עו"ד יוסי פוקס
מצעד האיוולת של שרון
מיד עם מותו של הארכי טרוריסט יאסר ערפאת, נשאל רה"מ שרון, האם לאור שינוי הנסיבות יש מקום לחדש את התהליך המדיני עם הרשות הפלשתינית ולהתקדם ב"מפת הדרכים", וכך השיב שרון לשאלה זו: "לא יהיו שום ויתורים מדיניים או מחוות כלשהם לפלשתינים עד להפסקת הטרור, האלימות וההסתה".
12/11/2004  |  עו"ד יוסי פוקס
טרנספר על-פי חוק
השבוע, יצביעו בכנסת בפעם הראשונה מאז קום המדינה, על הצעת חוק שנועדה לתת גושפנקא חוקית להעברה כפויה של אוכלוסיה אזרחית ממקום למקום, מה שידוע יותר בלקסיקון של השמאל כ"טרנספר".
02/11/2004  |  עו"ד יוסי פוקס
ואם החרש תחרישו...
לשרים נתניהו, שלום ולבנת, היו לכם למעלה ממאה ימי חסד, בהם הצלחתם ללכת עם ולהרגיש בלי, ישבתם על הגדר, רגל פה רגל שם.
21/10/2004  |  עו"ד יוסי פוקס
התרגיל האחרון של שרון
אחרי ההפסד הצורב של שרון בהצבעה על הודעתו המדינית, הוא בהחלט נראה כברווז פוליטי צולע אולם זה לא יעצור בעדו מלנסות את התרגיל האחרון שלו בכנסת הנוכחית, ומהו אותו תרגיל?
12/10/2004  |  עו"ד יוסי פוקס
מפד"(ל) - מפלגה דתית (לאומית?)
מה אני אמור לומר? שחברי מרכז המפד"ל אינם מייצגים את הציבור שלנו? שהמפד"ל הלכה שמאלה מהליכוד?
19/09/2004  |  עו"ד יוסי פוקס
שרון - אאוט
השבוע שלפנינו הוא שבוע קריטי, באשר אריאל שרון נחוש להרכיב קואליציה אשר תאפשר לו ליישם את תוכנית הנסיגה. הוא אינו פוסל אף מפלגה כי כאמור, שרון הוא "צדיק גדול" ולא פוסל מפלגות על רקע דת, עדה, או השקפת עולם, כל עוד המפלגה תתחייב להרים את ידה בעד גירוש 8000 יהודים מבתיהם, והרס מוחלט של 25 ישובים פורחים בארץ ישראל.
07/08/2004  |  עו"ד יוסי פוקס
עוד נמשכת השרשרת
ביום ראשון ז' באב יתקיים אירוע שבו יעמדו רבבות ישראלים, יד ביד, לב אל לב, בשרשרת אנושית מגוש קטיף ועד לב ליבה של ישראל, ירושלים עיר הקודש.
24/07/2004  |  עו"ד יוסי פוקס
לא צריך "שינוי"
מפלגה שהיא אנטי כל דבר שמריח יהדות, המבקשת מקום בפרלמנט של המדינה היהודית, אין לה זכות קיום לאורך זמן
09/07/2004  |  עו"ד יוסי פוקס
הכל או כלום
בתום ישיבת ממשלה סוערת התברר כי השרים לעת עתה דבקים בעמדותיהם, כל אחד ושיקוליו עמו, וגם אריאל שרון דבק בעמדתו, "הכל או כלום".
31/05/2004  |  עו"ד יוסי פוקס
הדלפה מכוונת
ביום שני בערב דווח בערוץ 2 כי בעוד שלושה שבועות מתכוון היועץ המשפטי לממשלה לסגור את התיק נגד שרון בפרשת האי היווני ולא להעמידו לדין פלילי.
25/05/2004  |  עו"ד יוסי פוקס
ריקוד על הדם
צבא ההגנה לישראל הוא הצבא המוסרי ביותר בעולם, אולם כאשר עומדים אלפי פלשתינים חמושים ונלחמים מתוככי האוכלוסייה הפלשתינית שצוהלת למראה חלקי גופות של חיילי צה"ל, אין דבר יותר מוסרי מלהוריד כמה פצצות של טון על כל האזור ולהכריע את המערכה
16/05/2004  |  עו"ד יוסי פוקס
 1   2   3  >>
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il