X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יעל לוטן
עמוד 1 מתוך 2
דיבורים כמו חול ואין במי לבחור
אנחנו מחפשים את האמת והאמת מתחילה בכוונתו האמתית של המתמודד להנהיג * עצות תדמית למועמדים בבחירות
12/12/2014  |  יעל לוטן
חדש, שונה, אך לא משונה
כאשר רוצים לעשות יחסי ציבור ללקוח, חשוב ביותר להתייחס בכובד ראש אל קהל המטרה בו הוא מעוניין ולהעביר אליו את המסר ברמה שלא תהיה במדרג גבוה או מוזר מדי. הרי לא נוכל לעשות קמפיין לגיל השלישי בסגנון שיתאים לסטודנטים, ולהפך
30/11/2014  |  יעל לוטן
סנואודן ויחסי ציבור
פרשת סנואודן: המשמעויות האישיות לכל משתמש אינטרנטי ובהקשר לעולם יחסי הציבור - איפה הגילויים האחרונים על אודות ריגול ומעקב המוניים משאירים אותנו? האם אפשר לעשות משהו בתגובה? האם העובדות שהתגלו יתמסמסו ברוח עם בוא וחלוף הסיפורים התקשורתיים העוקבים? מה משרת אותנו ומה משרת את מי שאמור לשרת אותנו?
08/01/2014  |  יעל לוטן
יח"צ.קום
כידוע, מהפיכת האינטרנט הפכה את כל אורחות חיינו ומי מאיתנו שעוסק או מתעניין בעולם התקשורת ויח"צ מרגיש זאת טוב במיוחד, לאור הפיכתה של הרשת לאחת הזירות העיקריות במדיה, אם לא העיקרית שביניהן * אז איך אפשר לנצל את כל זה לטובת יחסי הציבור של בית העסק שלנו?
28/05/2013  |  יעל לוטן
יחסי ציבור - אינטרנט או עיתונות כתובה?
כיום, בעידן התקשורת המשתנה, אנו נתקלים מדי יום בלקוחות השואלים אותנו היכן הכי כדאי להם לפרסם - במדיה הקלאסית, המודפסת או המשודרת או דווקא במדיה החדשה ברשת? בדיוק לשם כך, מרוכזים כאן היתרונות של המדיה הישנה אל מול החדשה
13/05/2013  |  יעל לוטן
על חשיבות המיתוג
המיתוג יוצר מצב בו ניתן להתחרות גם על מאפיינים אחרים של המוצר. אם הלקוח מחשיב את המותג כבעל ערך עבורו הוא יהיה מוכן לשלם עליו יותר. ההבדל הזה במחיר נקרא "פרמיית מותג" כלומר סה"כ שהלקוח משלם עבור השם של המוצר מעבר לאיכויות אחרות שלו. לכן בניית המוניטין של מותג חשובה לא פחות מיצירתו באופן ויזואלי
05/05/2013  |  יעל לוטן
יחסי ציבור - לא רק מדיה
ענף יחסי הציבור מתפתח ומקבל יותר ויותר את חשיבותו המתבקשת * אך למרות התמקצעות תהליכי העבודה, עדיין קיימת חוסר הבנה אמיתית של התחום בקרב הלקוחות הפוטנציאלים * על יחסי ציבור כמדע מדויק
14/08/2012  |  יעל לוטן
הקריאייטיב בקדמת הבמה של תהליך יחסי הציבור
כיצד הפך מקצוע יחסי ציבור מאנדרדוג אל קידמת הבמה בתהליך הקריאייטיב של האסטרטגיה השיווקית? בעידן בו ערוצי התקשורת צצים כפטריות אחרי הגשם, המשחק גדול יותר והיכולות הקריאייטיביות יכולות להרקיע שחקים * חברות יחסי ציבור גדלות בקצב מסחרר והמקצוע תופס יותר ויותר את מקומו הטבעי בראש הפירמידה השיווקית
10/03/2010  |  יעל לוטן
קבלת החלטות - זכות שלא שמורה רק למנהל (א')
האם אתה, כמנהל, משמש כערוץ לפתרון בעיות ולא כטרמינל שמתקשר לגבי תוצאות? והאם הבעיות מגיעות אליך בתדירות גבוהה מדי? * הגיע הזמן לבדוק את יעילות אופן עבודתך ואת התנהלות עובדיך
22/01/2009  |  יעל לוטן
צוות מנצח - ינצח ומנצח הכל!
מנהלים מחויבים לבחור בקפידה את הצוות עימו הם עובדים - איך עושים זאת?
04/01/2009  |  יעל לוטן
מנהלים ויחסי ציבור
החובות הראשונות לניהול יחסי ציבור כך שיובילו להצלחה
02/12/2008  |  יעל לוטן
יח"צ גורר יחס
על חשיבותם של יחסי הציבור בשיווק נכון של חברה לצרכנים
19/11/2008  |  יעל לוטן
על בנקים ויחסי ציבור
חוסר ההבנה בקרב הציבור את "שפת הבנקים" והמסתורין שאופף את התנהלות הבנק ואת ניהול הכספים בו, מוסיף ומכביד על התחושות המעיקות הנלוות לכסף כשהוא לעצמו
04/03/2008  |  יעל לוטן
עידן הבידול
"כיום כבר ידוע לכל, שמערך מקצועי של יחסי ציבור הינו חלק בלתי נפרד מהעסק. בדיוק כפי שלא ניתן לפתוח עסק ללא תוכנית עסקית, כך לא ניתן להתקדם להשגת המטרות ללא יחסי ציבור"
25/01/2008  |  יעל לוטן
מיתוסים ביחסי ציבור
יחסי ציבור בעידן החדש מחייבים את כולנו להיות יצירתיים יותר, מקצועיים יותר ומעודכנים כל דקה. כמו בהרבה תחומים בחיים גם לגבי תחום יחסי הציבור ישנם מיתוסים שחשוב להפריך ולספק את הנתונים האמיתיים לגביהם
01/11/2007  |  יעל לוטן
יחסי ציבור, אחריות ועיתונות
לפני ראיון הכרחי לעשות סימולציה מול הלקוח ולשאול את כל השאלות שהוא רוצה ושהוא לא רוצה לשמוע וללמד אותו להתכונן אליהן כדי שהכתבה הגדולה תצא הכי חיובית שאפשר
22/08/2007  |  יעל לוטן
הצלחה באמצעות תקשורת!
המילה תקשורת נזרקת לחלל האוויר בממוצע ארבע פעמים בכל פגישה ובסוף הפגישה דברים לא מסתדרים בגלל בעיה בתקשורת. אם כך מהי תקשורת אמיתית? איך מנהלים תקשורת? ואיך ניתן להצליח באמצעותה ולהזיז הרים? כן זה אפשרי!
14/07/2007  |  יעל לוטן
טיפים לעבודה מול ספקים
זוכרים את המילה שליטה? אם כן, היא מתבקשת בעבודה מול ספקים כי אם מרגע שנחתם ההסכם נראה לכם שאפשר להרים רגליים ולהירגע? חשבו שנית
07/06/2007  |  יעל לוטן
יחסי ציבור נוסח 2007
יחסי ציבור מגיעים בד בבד עם בניית התוכנית העסקית של העסק מכיוון שהם חשובים באותה מידה. תוכנית עסקית אשר מכוונת למכירת מוצר מסוים מחייבת התייחסות רצינית להחדרתו לשוק, לבניית תדמיתו ולקידומו בקרב קהלי המטרה
28/05/2007  |  יעל לוטן
צרכנות בעידן החדש
הצרכן הישראלי התפתח מאוד בשנים האחרונות * לפיכך, כאשר מעוניינים לתכנן קמפיין יחסי ציבור, נדרשת מקצוענות בתכנון חשיפת המוצרים * אסטרטגיה וקריאטיב אלו הם שמות המשחק
21/03/2007  |  יעל לוטן
תדמיות לעיריות
ראש עיר אשר רוצה להמשיך בכהונתו גם בקדנציה הבאה חייב להשכיל להבין את חשיבותם של יחסי ציבור הן עבורו והן עבור התושבים. רוב ראשי הערים עושים פרויקטים גדולים וחשובים אבל לא כולם טורחים להוציא החוצה, ולכן לא זוכים להכרה המתבקשת עבור פועלם
11/03/2007  |  יעל לוטן
יחסי ציבור לנדל"ן
אין ויכוח על הצורך ביחסי ציבור בתחום הנדל"ן * השאלה החשובה היא איך עושים זאת נכון ובאילו אלמנטים עלינו להתחשב?
20/02/2007  |  יעל לוטן
עסקים, קהילה ומה שביניהם
כעת, כאשר הפערים הכלכליים במשק זועקים לשמיים ואי אפשר להתעלם מהעובדה שהם מהגדולים בעולם המערבי, לא יכולות יותר החברות המובילות לעמוד מנגד, הן נדרשות לקחת אחריות
18/01/2007  |  יעל לוטן
תמיד יש "סיבה למסיבה"
אירועים הם כלי חשוב בעבודת איש יחסי הציבור. האירוע הוא מרכיב חשוב בבניית מוניטין, תדמית, מיצוב ומיתוג. ייזום אירועים הינו חלק בלתי נפרד מתוכנית העבודה ומההערכות התדמיתית של ארגון
04/01/2007  |  יעל לוטן
יח"צ זה לא רק מדיה!
כתבות זה יפה ונחמד ובאמת בסופה של דרך מוצג לראווה תיק עיתונות המסכם את תקופת העבודה עם הלקוח, אך יחסי ציבור הם לא רק מדיה, הם מדע מדויק המכוון להבאת הלקוח לפריחה ולשגשוג
21/12/2006  |  יעל לוטן
 1   2  >>
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il