X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
עידו לוי
עמוד 1 מתוך 1
8 כללי זהב לעסקים המקוונים
הכוח המניע מאחורי התפתחות העסקים המקוונים הוא תהליך מהפכני: מדי יום גדל מספר האנשים והחברות המחוברים זה לזה באופן אלקטרוני * אולי במבט ראשון זה לא נראה עניין גדול, אך הקישור הדיגיטלי בעלות נמוכה בין עסקים ולקוחות הוא בעל חשיבות ברמה של המצאת מנוע הקיטור, הטלפון ופס הייצור * בהדרגה הקונבנציות העסקיות הישנות מוסטות הצידה ומפנות את מקומן לחוקי המשחק החדשים * הטבלה הבאה מציגה את שמונת כללי הזהב של העסקים המקוונים
27/01/2006  |  עידו לוי
טלוויזיה אינטראקטיבית וקניות און ליין
האם מישהו מכם הקוראים שקל פעם לבצע רכישה מקוונת באמצעות שירות טלוויזיה אינטראקטיבית? האם תלחצו על הכפתור?
13/10/2003  |  עידו לוי
הקרב על "בטטות הכורסה"
רבות נכתב על תחום המסחר האלקטרוני בטלוויזיה: האם תחום זה רווחי? האם הצרכנים יקנו און ליין דרך מכשיר הטלוויזיה? האם תהיה לכך השפעה על ערוצי הקניות הטלוויזיוניים דוגמת QVC האמריקני?
13/10/2003  |  עידו לוי
סיפורי ההצלחה של האינטרנט
על אף מגוון האסטרטגיות בהן נקטו חברות שונות כדי לכבוש עוד שווקים באינטרנט, נמצא במהלך כזה תמיד שלושה מרכיבים עיקריים: טכנולוגיה - כלומר הימצאות תשתית טכנולוגית מתאימה למה שרוצים לעשות, יצירתיות ולקיחת סיכון. מהלך מוצלח צריך להישען לפחות בראשיתו על מאגר לקוחות קיים, וכן להשיק לתחום (מקוון או לא מקוון) מוכר לאתר/חברה. נשמע מסובך? הנה כמה דוגמאות מוצלחות לכאלה שעשו זאת, ובגדול.
26/08/2001  |  עידו לוי, מנכ"ל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il